Skocz do zawartości

Pomoc przy wyborze monitora 700/800 zł


Recommended Posts

Witam wszystkich

Planuje od jakiegoś czasu już kupić nowy monitor a dokładniej chodzi mi o jakis monitor 24 calowy budżet jaki moge poswiecic to 700/800 zł
Pracuje w domu przy komputerze w ciemnym pokoju więc spędzam często przy monitorze po 6 do 8 godzin dziennnie...
(dodam że nie jestem grafikiem więc nie chodzi mi o monitor dla grafika)
Szukam monitora "Flicker Free" przy którym oczy będą się jak najmniej męczyły przy długiej pracy to bedzie priorytetem a druga sprawa to że też lubie sobie pograc od czasu do czasu w gry typu Battlefield Far Cry ogólnie gry szybkiej akcji itp wiec chodzi głównie o monitor do zastosowan typu praca,internet,gry,multimedia i tu moja prośba do was o pomoc w wyborze lub podpowiedzi jaki monitor wybrać do takich zastosowan wiem że za tą cene cudów nie będzie i tego nie oczekuje wcale ale szukam solidnego monitora który się sprawdzi do tych zastosowań

samemu przegladajac fora myślałem nad tymi monitorami :

-> iiyama Prolite X2483HSU
(z tego co wyczytalem na forach ostatnio jest problem z tym monitorem wyskakuja w tym modelu czesto badpixele i to nie jest opinia 1 osoby więc to znięcheca do kupna tego monitorka)

 

-> Dell P2414H
(Duzo ludzi pisze że jest w nim dokuczliwe srebrzenie czerni + IPS do ciemnego pokoju wielu mi odradzało)

 

-> BenQ GW2460HM
 (wiekszosc go poleca niestety ciezko juz dostac ten monitor w wiekszosci sklepow jest niedostepny)

 

-> BenQ BL2410PT

 

-> EW2440L


Co o myslicie o tych monitorach czy jakiś z nich jest wart polecenia czy może polecicie coś innego od siebie ? Każda propozycja mile widziana
Pozdrawiam

Edytowane przez madstyle
Link to post
Share on other sites

mam tą iiyamę i polecam jak najbardziej 

czerń na niej jest wspaniała nie wygląda jak sprana 10 letnia koszulka po przejściach

co idealnie się sprawdza przy oglądaniu filmów 

pod każdym kątem widać dobrze ekran