Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

Poszukuję wypasionej klawiatury do 400 zł,  sam jestem zielony w tym temacie i nie wiem co mam wybrać. Znalazłem klawiaturę SteelSeries Apex ale z tego co wiem jest ona zwykła nie mechaniczna. Co sądzicie o tej klawiaturze? Czy to duży minus że jest zwykła ? Przyciski makro -co to jest ? Czy są często wykorzystywane w FPS-ach i RPG ? Moglibyście polecić jeszcze jakieś inne klawiatury ( Bardzo mi zależy żeby była podświetlona ) ?

Link to post
Share on other sites

400zł za membranę to imo za dużo, w tej cenie masz już przyzwoite mechaniki. Przyciski makro są to dodatkowe przyciski na klawiaturze, które przeznaczone są na nagrywanie na nich makr (czyli zautomatyzowane naciskanie kliku klawiszy, np. klikasz jeden raz i wykonuje Ci się kombinacja klawiszy Q + E + 1 + cokolwiek co sobie ustawisz). Zainteresuj się tematem przełączników mechanicznych ( lektura do przeczytania: http://www.test-gear.pl/dobor-klawiatury/)

 

W podanej przez ciebie cenie z podświetleniem dobrym wyborem będzie CM Storm Quickfire TK  tym, że nie jest ona pełnowymiarowa. Dostępna na blue, red i brown.

Link to post
Share on other sites

Jeśli masz do wydania 400zł to grzechem byłoby nie kupienie mechanika, bo w tej cenie możesz je kupić. Obie wyżej wymienione klawiatury są dobrej jakości, chociaż na twoim wybrałbym pełnowymiarową CM Strom QuickFire Ultimate. Jeśli masz zamiar pograć na niej to makra naprawdę ci się przydadzą.

Link to post
Share on other sites

Dziękuje za odpowiedź. Która z tych klawiatur będzie stosunkowo cicha? Corsair K70 nie ma makr ( potrzebuje ich ).

Klawiatura z układem niemiecki różni sie tylko "z" i "y"?. Do gustu przypadła mi CS Storm, powyżej budżetu ale do przeżycia. G710 za 289 zł jest ale widze że śa to klawiatury "po wystawowe", raczej szukam czegos "nowego".