Skocz do zawartości

Recommended Posts

Smartfonów na rynku jest pełno i trudno połapać się w ofercie. Wstępnie najbliższy jest mi HTC One E8, jednak nie jest on bez wad. Oto najważniejsze dla mnie cechy:

  • nie chcę karty nano-sim,
  • wyjmowalna bateria,
  • OTG,
  • duży wyświetlacz,
  • wytrzymała bateria,
  • szybki, wydajny, niezawodny,
  • ładny (bardzo podoba mi się E8 oraz nowy iPhone),
  • dobre głośniki będą atutem,
  • słaby aparat lub brak (kompletnie nie potrzebuję, jestem fotografem i mam do tego sprzęt).
 

Budżet do 2000 zł, choć im taniej tym lepiej. Co polecacie?

 

PS dlaczego nie E8? Głównie przeszkadza mi brak OTG oraz niewymienialna bateria, a że dużo podróżuję to te dwie wady bardzo mnie bolą.

Link to post
Share on other sites

Galaxy S5.

Masz wyjmowalną baterię o całkiem niezłej żywotności, OTG działa, wyświetlacz 5.1", na Kitkacie nigdy mnie nie zawiódl (Lollipop jest w trakcie dopracowywania), wygląd to kwestia gustu (przód normalny, tył uwielbiam), głośnik niestety mono ale dość mocny, aparat - mimo iż Ci niepotrzebny - całkiem przyzwoity.

 

No i oczywiście microSIM.

Link to post
Share on other sites

 

 

LG G3

Wg GSMAreny wypada pod względem baterii znacznie słabiej niż S5, a i S5 nie jest jakimś mistrzem w tej kwestii, ale warto by jakiś posiadacz potwierdził lub zaprzeczył, popierając to screenami z wykresu baterii.

 

 

 

Galaxy Note 3

Fakt, kompletnie o nim zapomniałem, a moze być nawet lepszą propozycją od S5 prócz baterii.

Link to post
Share on other sites

Ciężko chyba będzie znaleźć idealne urządzenie dla Ciebie jednak może zainteresuje Cię OnePlus One

Jedyne czego nie ma to wymiennej baterii.

OTG można za kilka złotych kupić, ma duży, czytelny wyświetlacz, bardzo dobrą baterię (na dniach ma wyjsc CM 12S oraz OxygenOS które na pewno poprawią osiągi baterii), a w dodatku kosztuję ok. 1500zł