Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.

 

  • Zastosowanie komputera : Uniwersalne z przewagą na korzyść grania 
  • Maksymalna kwota : 3500
  • Których części potrzebuję : Grafika, płyta, procek i ewentualnie może jakiś RAM 
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : "Nie wiem, nie znam się, nie orientuje się i zarobiony jestem" 
  • Rozdzielczość mojego monitora i model: 24" Iiyama prolite b2475hds 
  • Specjalne wymagania : Patrz punkt 4
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : Zasilacz OCZ 700 W ModXStream PRO, RAM GoodRam DDR3 8GB i NoName 4GB, Dysk HDD 2 TB Seagate (przepraszam ale nie znam modelu, ale dysk jest dla mnie git). Nie wypisałem części które chce wymienić. Ale jeżeli będziecie potrzebować tych informacji, to nie ma problemu i je podam.      
  • Własna propozycja zestawu 
  • Inne : Doradźcie coś. Czy jak połączę części które mam z tymi które chcę kupić będzie to się trzymało kupy ? Mogę dokupić jeszcze jedną 8 GB kość RAM`u GoodRAM i wywalę tego noname`a     

Pytam aby się upewnić i nie popełnić jakiegoś głupstwa.

Nigdy dobrze się nie znałem na hardware (byłem noob`em w tym temacie). Ale jeszcze 6 lat temu nie potrzebował bym rady. Ale teraz ja nie wiem co się dzieje w strefie sprzętu komputerowego. Przestałem się tym interesować i teraz jestem 100 lat za murzynami.

Głównym moim celem jest odpalenie Wieśka na jak najwyższych wymaganiach (za długo na niego czekałem aby zlać go ciepłym moczem i odpalić na minimum lub nawet średnich).

 

 

PS. Mam nadzieje że moja wypowiedz wygląda "schudnie" i estetycznie. Igoruss popraw swój post w temacie "Jak prosić o pomoc w dziale "Komputery [..]"". Dokładnie chodzi mi o ten kawałek w pkt 4. 

Pamiętaj aby Twoja wypowiedź wyglądała schudnie i estetycznie.

 

Chyba byłeś w czasie pisania tego postu strasznie głodny i chapnąłeś literkę hehe ;).

Link to post
Share on other sites