Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

jak w temacie.

Chłodnica dla procesora, płyty głównej oraz karty graficznej. Wszystko w podpisie tylko możliwe, że karta się zmieni na lepszą tj. 780 lub 970 ale chcę zostać przy obecnej. Aha, procek będzie po OC, sporym.

Jest masa modeli chłodnic a puki co jestem w tym temacie zielony więc proszę o pomoc.

Zastanawiam się czy jest potrzebna chłodnica grubsza niż około 35mm - taka mieści mi się na topie. Jeżeli konieczna będzie grubsza to nic się nie dzieje, może być. No i puki co będzie to hulało na Tritonie.

Link to post
Share on other sites
Rozumiem że od Triton'a masz 2x120 tak?

Tak, 2x120. Dodatkowo mam na niej dwa wentylatory 140mm Phanteks PH-F140SP "wysysające" ;) zresztą w sygnie jest opisane.

 

Mam prośbę do moderatora, mogę prosić o przeniesienie do odpowiedniego działu?

Edytowane przez silence
Link to post
Share on other sites

"Oblukałem"  obudowę którą masz w opisie i tylko profilaktyczne pytanie.. Gdzie chcesz upchnąć 2x120 kiedy na Top wejdzie 3x120?
Idąc dalej, pewnie Trition ma 32mm chlodnicę, więc 45mm 3x120 będzie dobrym wyborem aby nie przesadzić z ceną a żeby rozprowadzić gdzieś całe to ciepło. Planujesz kiedyś SLI? ;)

Co do samej chłodnicy to AlphaCool NexXxoS XT45. 300 zł, co bije EK (który wcale lepszy nie jest) który wychodzi ponad 370 zł za konstrukcje 45mm. Poza tym AC posiada więcej sposobów montażu, przez dodatkowe dwa wyjścia (poziomo, nie tylko horyzontalnie w dół). To moja propozycja.
Link do sklepu (http://www.e-vox.pl/AlphaCool-NexXxoS-XT45-Full-Copper-360mm,p,48713/?ref=nokaut.pl)

Chciałbym jeszcze zapytać, czy masz zamiar to wszystko ciągnąć na pompce od Triton'a?

Edytowane przez Me.Sasha
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Gdzie chcesz upchnąć 2x120 kiedy na Top wejdzie 3x120?

2x120 wylatuje zupełnie. Chcę jedną chłodnicę.

 

 

 

Chciałbym jeszcze zapytać, czy masz zamiar to wszystko ciągnąć na pompce od Triton'a?