Skocz do zawartości

Razer BlackWidow Chroma gwarancja


Recommended Posts

Witam

Otóż posiadam BW Chroma już jakiś czas i nie mam aktualnie z nią żadnych problemów, ale zacząłem się zastanawiać nad pewna sprawą.

 

Klawiaturę zakupiłem przez razerstore,com  czyli bezpośrednio od producenta.

Słyszałem że w Polsce dystrybutorem sprzętu razera jest  http://www.lem.com.pl/index.php   .

 

Nie za bardzo widzi mi się wysyłać Klawiatury do US czy Kanady nawet do Holandii, więc czy dystrybutor sprzętu w Polsce przyjął by mój sprzęt na gwarancję ?

 

Moje pytanie czy ktoś już miał podobną sytuacje i czy można tak zrobić ?

Link to post
Share on other sites

Tak, jest to mechaniczna klawiatura i po mimo różnych hejtoów na zmianę switchy przez razera, wciąż pozostaję porządna klawiaturą ;p

 

Wiesz nie jestem tam jakimś super znawcą, ale po przesiadce z logitecha membranowego, nie zmieniłbym jej na żadną inna :D

Link to post
Share on other sites

Najszybciej dowiesz się pisząc na razer support zone niż tworząc temat na tym forum. Dokładnie powiedzą Ci co i jak. Przykładowo ja zakupiłem kiedyś produkt SteelSeriesa w normalnym sklepie w polsce, a wysłałem ją na gwarancję do Holandii po okazaniu dokumentu zakupu i bez problemu wymienili na nową :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...