Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Razer BlackWidow Chroma gwarancja

Razer Chroma

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 NoviPro

NoviPro
  • Bywalec

  • 80 postów

Napisano 08 marzec 2015 - 14:20

Witam

Otóż posiadam BW Chroma już jakiś czas i nie mam aktualnie z nią żadnych problemów, ale zacząłem się zastanawiać nad pewna sprawą.

 

Klawiaturę zakupiłem przez razerstore,com  czyli bezpośrednio od producenta.

Słyszałem że w Polsce dystrybutorem sprzętu razera jest  http://www.lem.com.pl/index.php   .

 

Nie za bardzo widzi mi się wysyłać Klawiatury do US czy Kanady nawet do Holandii, więc czy dystrybutor sprzętu w Polsce przyjął by mój sprzęt na gwarancję ?

 

Moje pytanie czy ktoś już miał podobną sytuacje i czy można tak zrobić ?


  • 0

 

Spoiler

#2 iDardano

iDardano
  • Amator

  • 39 postów

Napisano 08 marzec 2015 - 17:31

Tak poza tematem, da się w miarę wygodnie na niej pisać?
  • 0

#3 NoviPro

NoviPro
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 80 postów

Napisano 08 marzec 2015 - 17:42

Tak, jest to mechaniczna klawiatura i po mimo różnych hejtoów na zmianę switchy przez razera, wciąż pozostaję porządna klawiaturą ;p

 

Wiesz nie jestem tam jakimś super znawcą, ale po przesiadce z logitecha membranowego, nie zmieniłbym jej na żadną inna :D


  • 0

 

Spoiler

#4 steel116

steel116
  • Co mam tu wpisać?

  • 1027 postów
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 08 marzec 2015 - 18:12

Najszybciej dowiesz się pisząc na razer support zone niż tworząc temat na tym forum. Dokładnie powiedzą Ci co i jak. Przykładowo ja zakupiłem kiedyś produkt SteelSeriesa w normalnym sklepie w polsce, a wysłałem ją na gwarancję do Holandii po okazaniu dokumentu zakupu i bez problemu wymienili na nową :)


  • 0

CPU: Ryzen 9 3900x GPU: RTX 2080 Super Palit GameRock CPU Cooler: Noctua NH-D15 Motherboard: Gigabyte X570 Aorus Pro RAM: DDR4 2x8GB Crucial Ballistix Sport 3600 MHz SSD: GoodRam Iridum Pro 240GB SSD2: Crucial MX500 500gb PSU: EVGA SuperNova G2 750W Case: Fractal Design Define XL R2 Mouse: Zowie S2 Divina / DA Elite / Glorious Model O Mousepad: Razer Goliathus Speed [Cosmic] Keyboard: Corsair K70 RGB RapidFire MX-Speed Monitor: Acer XF252Q [240hz / 0.3 ms] Monitor2Acer KG241 [144hz /1ms] Chair: DXRacer OH/DF61


#5 NoviPro

NoviPro
  • Autor tematu
  • Bywalec

  • 80 postów

Napisano 08 marzec 2015 - 18:33

A koszta wysyłki pokryli oni czy wszystko leży na kupującym ?


  • 0

 

Spoiler

#6 steel116

steel116
  • Co mam tu wpisać?

  • 1027 postów
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 08 marzec 2015 - 18:47

Ty płacisz tylko za wysyłkę do nich. Oni odsyłają Ci sprzęt nowy ( w moim wypadku) oraz pokrywają koszt wysyłki od nich do Ciebie :)


  • 0

CPU: Ryzen 9 3900x GPU: RTX 2080 Super Palit GameRock CPU Cooler: Noctua NH-D15 Motherboard: Gigabyte X570 Aorus Pro RAM: DDR4 2x8GB Crucial Ballistix Sport 3600 MHz SSD: GoodRam Iridum Pro 240GB SSD2: Crucial MX500 500gb PSU: EVGA SuperNova G2 750W Case: Fractal Design Define XL R2 Mouse: Zowie S2 Divina / DA Elite / Glorious Model O Mousepad: Razer Goliathus Speed [Cosmic] Keyboard: Corsair K70 RGB RapidFire MX-Speed Monitor: Acer XF252Q [240hz / 0.3 ms] Monitor2Acer KG241 [144hz /1ms] Chair: DXRacer OH/DF61






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Razer, Chroma

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych