Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam!

 

Zastosowanie komputera: Gry, komputer domowy, Cs:Go, LoL

Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 2000

Których części potrzebujesz?: Sam PC

Czy będziesz podkręcać sprzęt?: Nie znam się na tym

Specjalne wymagania: Dobra wydajność, grafika i żywotność

Własna propozycja zestawu: Bardzo chciałbym oprzeć komputer na procesorze Intel i5 4 rdzeniowym nowej generacji.

 

Pragnę wymienić swój komputer, który ma z 6, 7lat. Jest w nim dwurdzeniowy procesor 1,8GHz przez co FPS'y nawet w CS:GO są niskie. W tym komputerze wszystko jest sprawne. Posiada on również kartę graficzną NVIDIA GEFORCE 7500GT, lecz jak już mówiłem komputer ma swoje lata i procesor jest słabiutki, a karta graficzna stara ;/ Obudowa nowa też by się przydała, bo mojej połowy nie ma ^^

 

Pozdrawiam i czekam na propozycje ;)

Karta to NVIDIA 7900GT*

Link to post
Share on other sites

Zapomniałem wybacz, najlepszy procesor i5 w stosunku wydajność/cena, dobry elektrycznie zasilacz w przystępnej cenie, który spokojnie utrzyma całą konstrukcje, najlepsza obudowa w tym przedziale cenowym (posiada okno i 4 wentylatory), budżetowe mobo H81 (z lekką dopłato możemy zmienić na chipset B85). 

 

Nie pytałem o rozdzielczość bo nawet gdyby autor miał UHD (w co szczerze wątpie) mógłby grać płynnie, LoL nie stanowi żadnego wyzwania (na integrach każdy uzyskuje 60fps) a nasza karta idealnie nadaje się do gier pokroju CS:GO, zapewnia rozgrywkę na najwyższych detalach bez zacinana się.

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Co sądzicie o tym komputerze?

http://m.morele.net/product/details/710925/0

Dałby radę do CS:GO i LoLa? ;)

Nie chcę jednak bawić się w składanie, bo moja wiedza jest znikoma ;)

Proszę wysyłać propozycje ZESTAWÔW komouterowych do gier takich jak CS:GO oraz League Of Legends. Ostateczna CENA jaką chcę przeznaczyć to 1600zł! W grę wchodzą tylko zestawy z oprogramowaniem, sam nie składam komputera, bo nie potrafię ;)

Link to post