Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Głośniki 2.0 do 250zł

głośniki 2.0 głośniki stereo 250 zł

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Defqon

Defqon
  • Nowicjusz

• 1 postów

Napisano 16 luty 2015 - 22:05

Witajcie!

Potrzebuję pomocy osób obeznanych w tematach głośników, gdyż sam jestem całkiem zielony.

Chciałbym kupić głośniki 2.0 w cenie do 250zł maksymalnie. Istotne jest też, że mam mało miejsca na biurku (i parapecie :D), więc muszą one być raczej niezbyt ogromne. Myślę że wysokość powinny mieć tak do 25cm (a więc i szerkość, długość umiarkowaną).
Podłączone będą do stacjonarnego kompa z wbudowaną kartą dźwiękową (jakaś integra, nazwa chyba nieistotna?). Będą stały po bokach monitora 22', a używane na codzień praktycznie do wszystkich multimediów jakie oferuje PC.

Oczywiście przeglądałem wcześniej internety trochę samemu próbując coś znaleźć. Zauważyłem, że generalnie wszelkie Creative czy Logitech są uważane za chłam, a polecane mocno są Microlab i Modecom, czasem też Genius lub Edifier. Tak więc sam rozważałem:

Genius SP-HF500A

Genius SP-HF800A

Edifier R1100

lub jakieś Microlaby (np. B73) albo Modecomy (HF10, HF24, HF32)

Moglibyście coś doradzić? Co wybrać? Co Wy polecacie?

• 0

#2 roneth

roneth
  • Dyskutant

• 200 postów
  • Miejscowość:Rzeszów

Napisano 16 luty 2015 - 23:19

Witam

Ze swojej strony polecam Edifier R1280T http://www.morele.ne...80t-2-0-616725/

Tutaj test http://www.benchmark...rona/22570.html

Wiem, że 29 zł powyżej budżetu ale osobiście bym dołożył. Wymienionych przez Ciebie głośników nie słyszałem, więc ciężko mi je oceniać.

Pozdrawiam

• 0

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: głośniki 2.0, głośniki, stereo, 250 zł