Skocz do zawartości

Recommended Posts

Jak już napisałem wszelkie niezgodności towaru po kupnie czy odsyłanie na gwarancję załatwia się przez portal aliexpress. No ale przecież nie możesz o tym wiedzieć... Bo znajomy...Nie obchodzi mnie(i zapewne resztę entuzjastów chińskich telefonów) to czy smartfon ma czy nie ma serwisu w Polsce . Gwarancja to w większości przypadków bujda na resorach, bo większość usterek i tak jest spowodowana "niewłaściwym użytkowaniem". Ot tyle. Tak na marginesie ile razy oddałeś telefon na gwarancję? Bo ja nigdy.

Edytowane przez SKOME
Link to post
Share on other sites

 

 

Kilka dni wystarczy by poznac czy telefon sie nadaje do czegos wiecej niz do smieci ekspercie.. nastepny znaffca co telefony widzi za szyba w komisie.

 

Co to ma do rzeczy, Panie expercie przez duże E, który hejtuje marki telefonów, nie mając ich nawet w ręku?Idź dalej polecać swoje szajsungi i LG.

 

 

 

@SKOME Nie ma co z tymi "ekspertami" co mieli więcej smartfonów w rękach niż ty na oczy widziałeś dyskutować, bo to tak jakbyś chciał przekonać swoją prababcie, że używanie komputera i internetu jest banalnie proste.

 

 

Faktycznie przepraszam. Z expertami nie ma dyskusji, bo oni zawsze mają rację. Dobrze, że istnieją normalne fora stricte o telefonach i wypowiadają się tam normalni, obiektywni ludzie, którzy nie są fanbojami szajsunga czy LG.

Link to post
Share on other sites

A CO zrobię jak aliexperss mi powie NIE - bo jakiś jego pracownik będzie miał gorszy dzień ?

 

W Polsce mam Rzecznika Konsumentów, moge wnieść sprawę do Sądu. 

 

A CO zrobię z Aliexperss ? Wyślę im gniewnego EMail'a i TYLE.

 

Zrozum człowieku - że kazdy kto jest na drugim końcu świata może nas olać, a mi NIC nie zrobimy. NIC. 

 

ILE Gwarancji nam udzielają? Tyylko 12 Miesięcy - więc sorry za taka obslugę.

Link to post
Share on other sites

 

 

Idź dalej polecać swoje szajsungi i LG.

Fajnie było się pośmiać, ale możesz już zamliczeć.

 

Nie jestem fanbojem żadnej firmy - przewija mi się tego przez ręce tyle, że do każdej z nich mam jakieś ale. Choćby badziewne softy Samsunga i awaryjność LG.


simondd, z Tobą dyskusje zakończyłem już dawno. Idź polecać śmieci gdzie indziej i głosić że S3 jest super na customie, mimo, że każdy posiadacz powie Ci coś innego :rotfl:

Link to post
Share on other sites
głosić że S3 jest super na customie, mimo, że każdy posiadacz powie Ci coś innego

Coś ci się chyba pomyliło, bo nic takiego nie głosiłem. Niekompetencja! Oskarżasz mnie o coś czego nigdy nie napisałem. Zgłaszam twojego posta. Żart, bo jeszcze do twojego poziomu się nie zniżyłem.

 

W Polsce mam Rzecznika Konsumentów, moge wnieść sprawę do Sądu. 

Teoretycznie tak, a praktycznie oni mają takich prawników, że sam nic nie zdziałasz.

 

ILE Gwarancji nam udzielają? Tyylko 12 Miesięcy - więc sorry za taka obslugę.

Najpierw się dowiedz, a później pisz. 24 miesiące jest gwarancji. Tak z drugiej strony apple udziela tylko 12 miesięcy gwarancji na swoje produkty to każdy, by mógł powiedzieć, że dziękuje za taką obsługę, a apple jest największym graczem na rynku i jakoś milionom ludzi to nie przeszkadza.

Edytowane przez simondd
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Bardzo mozliwe ze pomylilem Cie z innym userem, za co przepraszam, moj blad i niepotrzebnie sie unioslem w tej kwestii.

 

Argument z Apple akurat trafiony, to samo chcialem napisac. Nie okres, a miejsce realizacji jest wazne dla mnie i milionow uzytkownikow, dlatego jestem przeciwny chinskim telefonom. W Polsce chroni nas mase ustaw i rzecznicy, w Chinach - zupelnie nic na dobra sprawe.

Link to post
Share on other sites

 

 

A CO zrobię jak aliexperss mi powie NIE - bo jakiś jego pracownik będzie miał gorszy dzień ?

 

W Polsce zdarza się to samo. Ot taka mała uwaga.

 

 

 

A CO zrobię z Aliexperss ? Wyślę im gniewnego EMail'a i TYLE

 

Nie Aliexpress jest tylko pośrednikiem. Działa to na zasadzie sporów(tak jak na allegro z tym, że wydaje mi się, że na ali działa to sprawniej). Ot kolejna uwaga.

 

 

 

ILE Gwarancji nam udzielają? Tyylko 12 Miesięcy - więc sorry za taka obslugę.

Kolejny błąd - już wyjaśniony.

 

 

 

Fajnie było się pośmiać, ale możesz już zamliczeć.

 

Nie zamilczę, dopóki ludzie tacy jak Ty(wróżbito,pseudo expercie Macieju) będą podawać tu błędne i nieprawdziwe informacje. Skoro nie masz jakiegokolwiek pojęcia o tym, to dlaczego wsadzasz tu buciory z nieprawdziwymi informacjami? No tak zapomniałem, że przez Twoje ręce przewija się mnóstwo smartfonów. No tak chyba, że pracujesz na taśmie w Samsungu.

 

 

 

Nie jestem fanbojem żadnej firmy - przewija mi się tego przez ręce tyle, że do każdej z nich mam jakieś ale. Choćby badziewne softy Samsunga i awaryjność LG.

 

To dlaczego je Ciągle polecasz?

 

To jak Panowie, ukażą się tu jakieś PRAWDZIWE argumenty czy dalej będziecie pisać o znajomych, którzy...

A może któryś mi odpowie na pytanie jak z tą gwarancją jest, w ilu przypadkach stwierdzają, że to wina użytkownika?

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nie kolego, nie pracuje na tasmie. Ot - ponadto, ze sam bardzo czesto zmieniam telefony, to mam jeszcze dostep do wielu modeli.

 

Przyznaje sie bez bicia, ze chinczyka na wlasnosc i dluzszy okres czasu nie mialem. Jestem ich przeciwnikiem glownie z dwoch wzgledow:

-czesto i gesto ladowane do nich CPU Mediateka nie sa tak wydajne jak kreuja je milosnicy chinskich marek, ponadto maja wiele problemow

-gwarancja realizowana w Polsce MOIM ZDANIEM zawsze bedzie lepsza. Chocby bylo to nieslawne Regenersis. Zdaje sobie sprawe, iz mozna spotkac sie z tragicznym serwisem w Polsce tak samo, jak i z rewelacyjnym serwisem chinskim. Ja jednak mam wlasne zdanie i denerwuje mnie gdy ktos poleca takie telefony, a slowem nie wspomni jak wyglada kwestia gwarancji.

 

Musiales mnie kolego z kims pomylic - polecam telefony, ktore sa dobre w okreslonym budzecie. Mam osobiste uprzedzenia do pewnych marek, ale nie wywlekam tego na swiatlo dzienne. Zreszta.. nie przepadam za Samsungiem, a w danej chwili wlasnie Samsunga posiadam. ;)

 

Nie chce toczyc jakichs forumowych wojenek, jesli kogos urazilem lub blednie ocenilem - przepraszam.

Link to post
Share on other sites
Podasz mi przykład urzadzenia tańszego niż SGS5 (którego można kupić poniżej 1300 zł nowego) który przebija go pod każdym względem z naciskiem na REALNĄ wydajność?

Choćby OnePlus One. Producent nazwał go pogromcą flagowców i mnóstwo ludzi zdecydowało się na jego zakup. Może go nie przebija pod każdym względem, bo procesory mają takie same, ale jest tańszy.

 

@Freso Rozumiem, że jesteś uprzedzony do marek, które nie mają serwisu w Polsce. Zrozum także, że jest wolny rynek i jeden będzie wolał nie ryzykować i kupić telefon na Polskim rynku. Drugi zaś woli zaryzykować i kupić lepszy i tańszy telefon w Chinach, biorąc pod uwagę wszystkie konsekwencję. Ja to wyjaśniłem mojemu koledze jakie są wady takiego zakupu telefonu za granicą. Dość długo się zastanawiał czy warto. Jak się domyślasz wolał zaryzykować.

 

Rozumiesz o co mi chodzi? Nie można też nazwać takiego telefonu jednoznacznie "śmieciem", dlatego że nie ma serwisu w Polsce. Nie myślisz chyba, że zamiast opisanego tam procesora wstawiają jakąś podróbkę?

Mało tego dla potencjalnych użytkowników nawet są pod niektórymi względami lepsze, bo oferują roota po wyjęciu z pudełka. Bez żadnych utrudnień jacy stosują najwięksi gracze na rynku takie jak: blokowanie bootloadera, knox itp.

 

Zresztą JiaYu S3, co koledze zamówiłem niedługo wejdzie na Polski rynek wraz z serwisem.

Edytowane przez simondd
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Jak mowilem, tak czynie - zwracam honor, OnePlus One znam ale nawet o nim nie pomyslalem.

 

Co do podrobek - nie nie, mam na mysli to, co obserwowalem tu nieraz, mianowicie wciskanie ludziom jakiegos badziewia niewiadomego pochodzenia z kiepskim Mediatekiem jako lek na zlych producentow telefonow ktorzy sobie zycza tak horrendalne sumy za swoje urzadzenia.

Link to post
Share on other sites

Osobiście sam jestem przeciwnikiem telefonów z MTK ale nie łudźmy się, że chinole nie tylko wsadzają te procki w swoje urządzenia. Z topowych można wspomnieć oprócz OnePlus np. takiego Meizu MX4 Pro(tak, posiada procek od samsunga) czy Xiaomi Mi4. Zresztą te skrajne podróbki to nie są telefony tych marek tylko jakieś noname.

Link to post
Share on other sites

Wiadomo Mediatek nr. 1 wśród szybkości nie jest, ale jest odpowiednio wyceniony i wydajny jak na kwotę, którą się płaci za telefon z niższego segmentu. Lecą tam na ilość zamiast na jakość, bo to po prostu taniej wychodzi. Ktoś kto się nie zna na telefonach zobaczy 8 rdzeni z taktowaniem 1,7 to pomyśli, że to najlepsza półka, a tak nie jest. Tu qualcomm, chyba zaczyna też iśc tym torem (snapdragon 615, 410).

Freso po twoich postów widać, że nie lubisz mediateka - cóż, masz takie prawo. Ja jednak myślę, że za dużo jest nieprawdziwych plotek na ich temat, bo do nie dawna mediatek siedział tylko w budżetówkach i tak się wyrobiła o nich opina. Przyjdzie koledze telefon to przekonam się na własnej skórze. 

Edytowane przez simondd
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

widać, że nie lubisz mediateka

A miałem się nie obnosić z osobistymi uprzedzeniami..

cóż, nie cierpie wynalazków. Nawet za Exynosem nie przepadam, wolę Samsungi z Qualcommem. ;)

 

 

 

Meizu

Chyba jedyna sensowna chińska marka w moim uznaniu.

 

 

 

Przyjdzie koledze telefon to przekonam się na własnej skórze.

Czekam więc na jakieś porównania i opinię. :)

Link to post
Share on other sites

Na pytanie co zrobię jak se3rwis w Polsce mnie oleje :

 

Zacznę od : RZECZNIK KONSUMENTÓW. Następnie wniosę sprawę do SĄDU.

 

I mam całkiem duże szanse na wygraną - a CO zrobię jak kupię Chińczyka, nawet jak ma Gwarancję 24 Miesiące? NIC.

 

To jest różnica - olać mnie może każdy serwis, ten w Polsce też - różnica jest CO MOGĘ z tym zrobić. Z Chińczykami absolutnie nic.

 

A co to One+One - ma go mój znajomy i strasznie narzeka, już dwa razy był w serwisie, na dodatek się zamula, niby pgromca flagowców a spasowanie nie najlepsze, zacina się i ekran ma "przebarwiony" - i po dwóch naprawach nie jest lepiej.

 

Sam miałem "przejścia" z serwisem - sprawa się oparła o Rzecznika Konsumentów - trwało to pół roku - ALE - zostało załatwione. Jak bym kupił "Chińczyka" to by mi modlitwa pozostała.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Na Samsungi i tak już od dawna jest tylko rozruchowa gwarancja. Po przetestowaniu każdy zrootuje i praktycznie gw jest niepewna. Na moim z3, żeby uzyskać roota trzeba było kodem od sony odblokować bootloader bo jeszcze flashtool nie wspierał tego telefonu, z kodem też przysłali pogróżki, że serwis w razie naprawy naliczy opłatę.

Link to post
Share on other sites

Rica1 - no to BARDZO bogaty Musisz być :) - ja nawet o 200 zł potrafiłem walczyć :) - ale jak Tobie się nie chce, cóz kto bogatemu zabroni :)

 

Najczęściej wystarczy interwencja Rzecznika konsumentów, po za tym nie wyobrażam sobie "olanie" 500 zł - dla mnie mimo wszystko to duża kwota.

Edytowane przez Ravir
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...