Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich w piękny niedzielny poranek. Jestem studentem i mam 3000 zł na wymiane podzespołów w moim stacjonarnym komputerze.

 

 

Zastosowanie komputera : obróka wideo, grafika 3d, programowanie, stream.  

                                          (Obróbka 40% , grafika 3d 30%, gry 20%, stream 10%)

 

Maksymalna kwota : 3000 zł

 

Których części potrzebuję : Płyta główna, Karta graficzna, procesor, RAM

 

Czy będę podkręcać sprzęt? : Tak

 

Rozdzielczość mojego monitora i model: BenQ (stary monitor ale podlączam PC do telewizora(HDMI FullHD)

 

Specjalne wymagania : nacisk na rendering filmów i grafiki 3d. (( no i Wiedźmin :))

 

Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) :

-Płyta główna Asus m3n-72

-Geinward GTX260 OC (spalił się chipset)

-AMD Phenom 2x 550 BE

-Ram OCZ 2*4GB (nie pamiętam taktowania) ((ddr2))

-HDD 1000GB, HDD 500GB, SSD 128GB

-Zwykła nagrywarka DVD

-Zwykła obudowa za 90zł

-Zasilacz OCZ 700 Wat http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16817341018

Własna propozycja zestawu :

Płyta główna  MSI Z97-G43

Procesor Intel Core i5 4670K
Ram:   2x4gb ddr3 2400mhz  
Grafika : GTX ?              

 http://www.morele.net/pamiec-g-skill-tridentx-ddr3-2x4gb-2400mhz-cl10-f3-2400c10d-8gtx-478219/


 

Inne : dziękuję z góry

Edytowane przez bart_grono
Link to post
Share on other sites

Uwzględnij to w %. 

Chcesz bawić się w obróbkę z 8GB pamięci ?

W czym będziesz to robił Adobe/Sony ? 

Obróbka 40% , grafika 3d 30%, gry 20%, stream 10%. Programowania nie liczę.  

 

Ram można w każdej chwili rozszerzyć. Dwa miesiące pracy i odłoży się na kolejne gigabajty :)

Edytowane przez bart_grono
Link to post
Share on other sites

Co to za obudowa, podejrzewam, że też pójdzie do wymiany. Ze względu na budżet trzeba będzie na początek zostać przy 8GB w jednej kości.


 

 

W czym będziesz to robił Adobe/Sony ? 

Bierzesz pod uwagę używane podzespoły ?

Edytowane przez Sadek.0
Link to post