wicios007 0 Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 Witam,Od wczoraj borykam się z problemem. Mianowicie nie działa mi parę stron internetowych (google, youtube, gmail) na komputerze. Za każdym razem jak chcę wyszukać coś w google, pojawia się komunikat że połączenie zostało zresetowane, ewentualnie błąd "ssl_error_inappropriate_fallback_alert". Dzieje się to na PC, czasami nie wskakuje też dana strona na telefonie. Formatowałem komputer, skanowałem wszystkie dyski programem "Dr. Web", zmieniałem przeglądarki, instalowałem starsze wersje firefoxa, zmieniłem router - nadal to samo. Benchmarkowcy co robić?! PS. Dodam że internet z Neostrady, modem funbox Link to post Share on other sites
jakub77 0 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Hej Mam dokładnie to samo. Nie działają mi google.pl, gmail, maps.google.pl i youtube. Dokładnie to na ogół nie działają, bo czasami zdarza się, że jednak wczyta i nawet można jakiś film obejrzeć. Jednak to tylko raz na 10 razy. Generalnie po prostu nie działa. Inne strony działają bez problemów. Także mam funbox'a z neostrady i sądzę, że to wina Orange. Coś mają schrzanione na serwerach. Mam to szczęście, że dzierżawię serwer dedykowany. Jak tunelowałem połączenia do firefoxa poprzez mój serwer za pomocą ssh (proxy over ssh) wszystko działało bez problemu. Mogłem w firefoxie wczytać google.pl, youtube itd. Nic nie zmieniłem w oprogramowaniu, a wszystko działało. Wniosek jest taki, że to wina serwerów Orange, które dostarczają neostradę. Oczywiście to tunelowanie to tylko tak dla testów, bo są opóźnienia. Gdyby ktoś miał podobny problem, to niech da znać. Dokładnie taki napis się pokazuje w firefox'ie Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączeniaPodczas łączenia z serwerem mail.google.com wystąpił błąd. The server rejected the handshake because the client downgraded to a lower TLS version than the server supports. (Kod błędu: ssl_error_inappropriate_fallback_alert) Próbowałem coś ustawiać w about:config w firefoksie, aby wymuszać wersje TLS o większym numerze, ale na razie bez rezultatu. Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Najszybciej jednak 801 505 505... Link to post Share on other sites
Rozwiązanie wicios007 0 Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Wystarczy usunąć w loginie w ustawieniach routera [email protected]/ipv6, i wszystko hula aż miło! Edytowane 19 Stycznia 2015 przez wicios007 Link to post Share on other sites
Recommended Posts