Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Oryginalny tusz, a zamiennik

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 blant1995

blant1995
  • Entuzjasta

• 563 postów
  • Miejscowość:Goleniów

Napisano 03 styczeń 2015 - 12:55

Witajcie. Jestem posiadaczem urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP-J132W. Po raz pierwszy w nim skończył mi się oryginalny czarny tusz. Przymierzam się do zakupu oryginału za ~ 70 zł. Tylko pytanie czy jest sens ? Jaka jest różnica w zamiennikach ? Słyszałem, że jeśli się często nie drukuje to tusz może zasknąć gdzieś w drukarce ? Jestem w tym kompletnie zielony, więc przychodzę o poradę do was. Nieraz jest tak, że dość często drukuje, a nieraz drukarka potrafi stać miesiąc nie używana. Prosiłbym o pomoc. :)

• 0

MoBo: Asrock 970 pro3 CPU: AMD Phenom II 965 @ 3.8 Ghz GPU: HIS Radeon HD6950 2GB IceQ Turbo X PSU: SilentiumPC Deus G1 500W RAM: 8GB Kingston HyperX 1600Mhz HDD: WD Blue 1TB 64 MB SATA III COOLER CPU: Akasa X4 CASE: ZALMAN Z3 PLUS TV: LG W2042T

#2 stalkerpl

stalkerpl
  • Entuzjasta

• 711 postów

Napisano 03 styczeń 2015 - 13:38

ja tez na początku kupowałem oryginały, ale w koncu zadałem sobie pytanie po co tyle mam płacić, róznicy wielkiej w wydruku nie widać a kasę można zaoszczędzić,

• 1

i5-6600K | MSI GTX 1080 Gaming X | Be Quiet: Dark Power 10 650W Gold | MSI Z170A Gaming M5 |G. SKILL  RIPJAWS V  2X4GB

DDR4 | Obudowa Thermaltake Urban R31 | Samsung SSD 840 Pro 128Gb | Seagate Barracuda 1TB | Thermalright Macho Rev. B | Win 10 64bit | Asus Xonar DGX

"Mądry ustępuje głupiemu. Smutna to prawda; toruje ona głupocie drogę do opanowania świata" - Marie von Ebner-Eschenbach

#3 kierownik94

kierownik94
  • Amator

• 41 postów

Napisano 03 styczeń 2015 - 13:50