cooger 2061 Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 1. Na smartfonie masz źle ustawioną bramę. 2. Wymień ten kabel - możliwe, że komputer negocjuje prędkość w dół a laptop ma problem. 3.DHCP jest niezależne od połączenia z konkretnym AP, powinien pobrać IP z Thomsona jeśli oba routery połaczone są LAN-LAN. Cytuj Link to post Share on other sites
UKND337 0 Napisano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 Ok sprobuje wymienic A czy to moze byc przez to ze kabel idzie tez na zewnatrz ? bo tak najlatwiej bylo mi go puscic na gore domu Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.