Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

 

Chciałbym sobie kupić kartę graficzna maksymalnie do 400 zł, za bardzo nie znam się na tym wiec nie chcę kupić szmelcu na którym mi BF3 na niskich nie pójdzie :D. Tak jak w temacie, proszę żebyście mi napisali co opłaca się kupić, kartę będę zakupywać w styczniu

 

Mój aktualny sprzęt to:

-Intel Core2Duo

-4GB Ram'u

 

Z góry dziękuje za pomoc :)

 

PS. Karta ma służyć w szczególności do grania. :D

 

Link to post
Share on other sites

 

 

Używane wchodzą w grę ?

Tylko takie wchodzą w grę. Oczywiście na gwarancji.

 

 

chcę mieć pewność ze jest 100% sprawna:)

Nigdy przed zakupem nie będziesz tego pewien.

 

Podaj model zasilacza, rodzaj obudowy, płytę główną.

Link to post
Share on other sites
Link to post
Share on other sites
Link to post
Share on other sites
Polecam sapphire

 

Grzeją się jak cholera dlatego nie polecam. 

 

Asus pomimo małych problemów kiedys z biosem chyba najlepszym wyborem

Edytowane przez Goro1990
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Osobiście miałem gigabyte wielokrotnie i nigdy nawet nie było okazji wysłania na serwis bo nic się nie psuło począwszy od Rivy tnt więc wg mnie kieruj się głośnością karty oraz długością gwarancji. Prawda jest taka że gigabyte miał kilka rewizji (rev 1.0 , 2.0 itd) tego samego produktu lecz nie wpływało to na działanie, nie mogę nic złego na tę firmę powiedzieć. Do Twojego komputera proponowałbym albo Radeona 250X lub Nv Gtx 750, szybsze karty nie są konieczne ze względu na procesor który posiadasz.

Gtx 750 nawet w wersji TI OC nie posiada wejścia z zasilacza i jest bardziej ekonomiczna na prąd.

Link to post
Share on other sites

Dla klienta końcowego ważna jest długość gwarancji,  głośność i co dla niektórych istotne jakiej marki są komponenty. Cokolwiek by nie wybrał kierując się zdrowym rozsądkiem i radami osób które dany sprzęt użytkowała organoleptycznie to będzie dobrze :)

Link to post
Share on other sites
Gość