Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Shure SRH840 jaki tor do słuchania muzyki

Proszę o pomoc

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Naksos

Naksos
  • Pasjonat

• 753 postów
  • Miejscowość:Legionowo

Napisano 11 grudzień 2014 - 01:36

Witam.
Jestem w posiadaniu słuchawek Shure SRH840 oraz karty dźwiękowej ASUS Xonar DX/XD 7.1 Sound i zastanawiam się nad zmianami. Chodzi o to że słucham dużo muzyki FLAC oraz CD oryginalnych przez komputer ( zbieram się do kupna sprzętu pokroju Roksan K3 oraz Dali Ikon 6 mk2 lecz wiadomo na to trzeba gotówki , a w planach miałem zakup na początku roku i może się to niestety wydłużyć w terminie.) Szczerze mówiąc nie znam się aż tak na systemie słuchawkowym + PC, dlatego zwracam się z prośba do was o pomoc.
Czy na dzień dzisiejszy po prostu kupić AIM SC808 i zapomnieć o temacie. Czy poprostu iść w coś zewnętrznego?

Słucham dużo muzyki - Pink Floyd, The Beatles, Dire Straits i ogólnie wszystkiego prócz hip-hop i metalu. 

Mogę wydać około 1 tys. zł i może troszkę więcej. Ale wiadomo jak to jest ze chciałbym wydać tyle żeby to wszystko miało ręce i nogi - zadowolenie i zero myśli , że żałuje że to kupiłem bo w zasadzie nie odczułem różnicy.I najważniejsze nie chciałbym przepłacać. A dokładnie chodzi o to jak te porównanie kart dźwiękowych - 2x droższy Asus Xonar Essence STX II od AIM SC808 a w zasadzie to jest to samo smile.gif 

• 0