Skocz do zawartości

Shure SRH840 jaki tor do słuchania muzyki


Recommended Posts

Witam.
Jestem w posiadaniu słuchawek Shure SRH840 oraz karty dźwiękowej ASUS Xonar DX/XD 7.1 Sound i zastanawiam się nad zmianami. Chodzi o to że słucham dużo muzyki FLAC oraz CD oryginalnych przez komputer ( zbieram się do kupna sprzętu pokroju Roksan K3 oraz Dali Ikon 6 mk2 lecz wiadomo na to trzeba gotówki , a w planach miałem zakup na początku roku i może się to niestety wydłużyć w terminie.) Szczerze mówiąc nie znam się aż tak na systemie słuchawkowym + PC, dlatego zwracam się z prośba do was o pomoc.
Czy na dzień dzisiejszy po prostu kupić AIM SC808 i zapomnieć o temacie. Czy poprostu iść w coś zewnętrznego?

Słucham dużo muzyki - Pink Floyd, The Beatles, Dire Straits i ogólnie wszystkiego prócz hip-hop i metalu. 

 

Mogę wydać około 1 tys. zł i może troszkę więcej. Ale wiadomo jak to jest ze chciałbym wydać tyle żeby to wszystko miało ręce i nogi - zadowolenie i zero myśli , że żałuje że to kupiłem bo w zasadzie nie odczułem różnicy.I najważniejsze nie chciałbym przepłacać. A dokładnie chodzi o to jak te porównanie kart dźwiękowych - 2x droższy Asus Xonar Essence STX II od AIM SC808 a w zasadzie to jest to samo http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/smile.gif 

Link to post
Share on other sites

Pakowanie się w bardzo drogie zabawki nie ma sensu. Uzysk niewielki a koszt bardzo duży. Audiofilia to niestety w większości przypadków to mit ...

 

Obecna karta którą masz jest spoko. Dobry przetwornik cyfrowo/analogowy. Pomyśl nad udoskonaleniem toru analogowego.

Może wystarczy zakupić zewnętrzny wzmacniacz słuchawkowy? Może nawet na jakiejś lampie? Miej na uwadze, jakie THD ma lampa a jakie ma wyjście audio Twoich kart :) (Uwaga! To prowokacja) Mimo to i tak wolę lampę.

 

Przemyśl to jeszcze raz i nie daj się marketingowej papce. 

polecam ten wideoblog: https://www.youtube.com/user/ReduktorSzumu