Evil_Genius 1 Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 Jeżeli to nic nie da to powinieneś zwrócić się do UOKiK. Oni nie gryzą. Wszystko na spokojnie wytłumaczą i będziesz wiedział na czym stoisz. Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 152 Napisano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 Zobaczymy co odpisze jutro Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 152 Napisano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam Reklamujac produkt nie korzystal Pan z ustawy ktora zostala przytoczona w poprzednim mailu. Wybral Pan rodzaj serwisu: Reklamacja gwarancyjna produktu, czyli korzystal z udzielonej przez nasz sklep gwarancji. To dwa odrebne sposoby realizowania reklamacji. Pozdrawiam Niakapuje tego gościa. Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Ściemę chce wcisnąć. Idź do uokik. Cytuj Link to post Share on other sites
Evil_Genius 1 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Dokładnie, on chce cie wyrolować. Zapytaj sie w UOKiK, jeżeli racja jest po twojej stronie a on ciągle nie będzie chciał to wytocz sprawe sądową i dostaniesz kilka tyś odszkodowania. Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 152 Napisano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Mam iśc do UoKiK gdzie to? Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 W każdym mieście chyba jest jakiś konsultant czy coś takiego. http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 152 Napisano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Wiecie co pie***le to i tak chce sprzedać tą zasiłke a jak będzie 7 czy 24 miecy to raczej dostane tyle samo kasy, a mi sie niechce babrać z tym, no chyba że przez neta też jest kontakt? Cytuj Link to post Share on other sites
Patrick. 33 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Masz bezpłatne połączenie do nich - 800 800 008 więc chyba możesz zadzwonić nie ? Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 152 Napisano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Masz bezpłatne połączenie do nich - 800 800 008 więc chyba możesz zadzwonić nie ? Zobacze jeszcze Cytuj Link to post Share on other sites
PrzemasK 1 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam Reklamujac produkt nie korzystal Pan z ustawy ktora zostala przytoczona w poprzednim mailu. Wybral Pan rodzaj serwisu: Reklamacja gwarancyjna produktu, czyli korzystal z udzielonej przez nasz sklep gwarancji. To dwa odrebne sposoby realizowania reklamacji. Pozdrawiam Niakapuje tego gościa. No tak, skorzystałeś z reklamacji gwarancyjnej, ale jak dla mnie gwarancja podlega naprawianiu uszkodzonego sprzętu. A w momencie gdy zostaje wymieniony na nowy, to znajduje się w nim karta gwarancyjna, bądź zaczyna ona obowiązywać od daty zakupu (w tym przypadku wymiany). Tak ja to rozumiem. Więc najlepiej jeszcze zadzwoń pod ten numer podany wcześniej skoro jest to bezpłatne Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Zobacz co ci rzecznik powie. Jak sklep oszukuje, to tęp gnoja, bo inaczej ciągle wszyscy będziemy mieć z du*y obsługę. Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 152 Napisano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 800 800 008 Mam tam zadzwonić i co się spytać dokładnie? Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 No opowiadasz im co i jak, że wysłałeś towar na gwarancji, towar został wymieniony na nowy i w ustawie masz zagwarantowane, że w takim przypadku gwarancja liczy się od nowa, a sklep nie chce odnowić gwarancji. Czy to jest w porzadku ze strony sklepu? Jeśli nie, to pytasz się, co masz zrobić. Chyba można wytoczyć im sprawę przez ten urząd. Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 152 Napisano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Dokłądnie takie coś napisał. Witam W zgloszeniu widze, ze wybral Pan rodzaj serwisu: Reklamacja gwarancyjna produktu . Nasza gwarancja w przypadku naprawy przez wymiane przewiduje jej wydluzenie o czas pobytu w serwisie. Pozdrawiam Witam Reklamujac produkt nie korzystal Pan z ustawy ktora zostala przytoczona w poprzednim mailu. Wybral Pan rodzaj serwisu: Reklamacja gwarancyjna produktu, czyli korzystal z udzielonej przez nasz sklep gwarancji. To dwa odrebne sposoby realizowania reklamacji. Pozdrawiam (spytałem sie tutaj jak musiałbym reklamować by dostać od nowa, ale nic z tego nie rozumiem myśle że coś kręći koleś) Zareklamowac produkt z tytulu niezgodnosci towaru zakupionego na odleglosc. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Damian Szymański 16 Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 No rzeczywiście niezbyt ciekawie to wygląda, ale racja jest po twojej stronie. Ja do jednego serwisu kilkakrotnie oddawałem sprzęt, raz było bez problemów wymienili na nowe i był nowy okres gwarancyjny, za drugim razem wymienili na nowe ale gwarancji nie chcieli od nowa, a że był akurat spoko gość, powołałem się na kodeks cywilny. Gość pomyślał, coś poszukał i kazał przyjść jutro. Na nazajutrz miałem nowy okres gwarancyjny. Kolejny raz trafiłem na jakiegoś tempaka, sprzęt wymienili na nowy, ale dali kontynuację gwarancji. Kłóciłem się, powołując się na zapis w KC, ale gościa to nie ruszało. Powiedział, że nie bo mają takie zasady i tyle. Poszedłem więc do kierownika serwisu, pokazałem zapis, kierownik popatrzył, poczytał i kazał wystawić dla mnie nową gwarancję. Jeżeli u Ciebie gość idzie w zaparte - zaskarżaj. Albo bezpośrednio u jego przełożonych, albo w urzędzie ochrony konsumenta. Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 152 Napisano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2010 xpris No masz racje ale ja nie mam jakby to powiedzieć sił do takich spraw, a tak poza tym nie jestem pełnoletni. Musielibyście mi pomóc, bo coś mi sie wydaje, że ten koleś w ogóle nie wyśle mi gwarancji. Cytuj Link to post Share on other sites
PrzemasK 1 Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 Skoro nie jesteś pełnoletni to nie możesz poprosić kogoś z dorosłych: rodzica, wujka, znajomego? Jeśli Ci zależy na tym to musisz walczyć. ja nie mam jakby to powiedzieć sił do takich spraw chociaż sądząc po tym, to chyba za bardzo Ci nie zależy Cytuj Link to post Share on other sites
kopczenko 1 Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 a co to za zasilacz? - moze oni maja w swoich postanowieniach gwary cos takiego ze sie przedluza gware a nie od nowa? Cytuj Link to post Share on other sites
Jakub Szuppe 0 Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 Zapisy w gwar. nie mają tu nic do rzeczy, bo nie może być zapisu niezgodnego z kodeksem, ogólnie prawem - taki punkt nie jest zobowiązujący nawet jeżeli go "podpisałeś", czy zatwierdziłeś. Najlepiej przeczytać parę ustaw (jeżeli je ogarniasz), albo od razu pogadać z jakąś organizacją wspierającą konsumentów - http://www.federacja-konsumentow.org.pl/, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Kiedy upewnisz się o słuszności swoich praw, zacznij rozmowę odnośnie gwarancji. Jeżeli nie pomoże to do UOKIK, w ostateczności bezpośrednio do sądu. Edit: Przeczytałem wszystko i średnio widzę twoje szanse. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176): Do sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się przepisów art. 556-581 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 152 Napisano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2010 No nic narazie czekam w ogóle żeby mi przysłąl gwarancje, bo wraz z zasilaczem była tylko jakaś neiważna karta gwarancyjna co miała zamiast liczby miesięcy napisane nr RMA Zaraz napisze do nich znów Edit: Ciekawe co będzie na niej napisane. Jak około 8 miesiecy gwary to w miare ok, ale co ja napisze na allegro( bo chce ją sprzedać i kupić komórke),że nowy zasilacz z starą gwarancją? Cytuj Link to post Share on other sites
Damian Szymański 16 Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Ok, jako student prawa stwierdzam, iż prawo jest po twojej stronie. Tylko jak je teraz wyegzekwować. Mi kilkakrotnie się to udało, bez wchodzenia na drogę sądową. Co do gwarancji, jak co tydzień byłem u znajomego radcy - zasięgnąłem również rady w Twojej sprawie. Dowiedziałem się. Otóż serwis powinien wydać w tym przypadku nową gwarancję. Chociaż nie jest do tego zmuszony, jeżeli nie wyda nowej, tylko kontynuację to z punktu widzenia prawa ta gwarancja będzie traktowana jako dokument pomocniczy, a sama gwarancja będzie biegła od nowa. Czyli okres gwarancyjny będzie biegł od nowa, mimo, iż nie zostało to udokumentowane nową gwarancją. Serwis/sklep w tym wypadku powinien wydać nową gwarancję, ale jeżeli tego nie zrobi co prawda prawa nie złamie, ale gwarancja z punktu widzenia prawnego będzie obowiązywała tak jak by od nowa. Problem jest tylko w tym, jak nie dostaniesz nowej gwarancji to jak później przekonasz serwis, że mają ją uwzględnić. To w tedy pozostaje urząd ochrony konsumentów albo sąd. Dlatego lepiej teraz bić się o wystawienie nowej gwarancji. Ale jak już nie raz podkreślałem prawo jest po twojej stronie - teraz tylko kwestia jego wyegzekwowania. No masz racje ale ja nie mam jakby to powiedzieć sił do takich spraw, a tak poza tym nie jestem pełnoletni. To, że jesteś nie pełnoletni w tej sprawie nie ma nic do rzeczy. Tym się nie przejmuj. a co to za zasilacz? - moze oni maja w swoich postanowieniach gwary cos takiego ze sie przedluza gware a nie od nowa?Takie postanowienie gwarancyjne, nawet jeżeli by istniało, było by martwym zapisem, gdyż było by sprzeczne z obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawem. Edit: Przeczytałem wszystko i średnio widzę twoje szanse.Akurat nie masz racji, bo tych zapisów nie stosuje się w jego przypadku. Jeszcze raz powtórzę, wnioskując po treści zapisu w KC, własnych doświadczeniach z serwisem w takiej sprawie w których powoływałem się na wspomnianą kilka postów wyżej ustawę, oraz rozmowę z radcą jestem w 100% pewny, iż masz mieć nowy okres gwarancyjny! Cytuj Link to post Share on other sites
kopczenko 1 Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 w sumie to nawet nie wiem czy cos ci bedzie potrzebne, jedynie swistek z pieczatka i data kiedy wymienili zasilacz. Ja jak kupuje czesci do kompa ani razu jeszcze nie dostalem karty gwarancyjnej, wszytkie rzeczy a bylo ich nie za wiele oddawalem na podstawie faktury, w apollo to wystarcza. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.