Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

GreQ-Main ver. 3.0


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
299 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreQonE

GreQonE
  • T3h Pwn3r3r

  • 5195 postów
  • GG:1390152
  • Miejscowość:Warszawa
  • 3DMark 06:1337

Napisano 26 sierpień 2010 - 14:58

Witam, wersja w budowie, jak na razie juz kilka rzeczy skompletowalem :P

Dołączona grafika
  • 0
GreQ-Main ver. 5.0 | GreQ-Main ver. 4.0 | GreQ-Main ver. 3.0 | GreQ-Serwer ver. 3.0 | Moje Allegro
"Piractwo do kradzieży ma się jak cp do mv."

#2 Drzewo97

Drzewo97
  • Zapaleniec

  • 1005 postów
  • Miejscowość:Mikołów

Napisano 26 sierpień 2010 - 15:06

ale o co chodzi :) sa ludzie ktorzy nie dawno przyszli na forum i nie znaja wczesniejszych wersji ;) przynajmniej zapodaj link :P
  • 0

Wykonam oplecione przedłużki kabli komputerowych

They say I'm up and coming like I'm fucking in an elevator...


#3 emdziej

emdziej
  • SPAM or nothingness

  • 1315 postów
  • Miejscowość:W-wa
  • 3DMark 06::E

Napisano 26 sierpień 2010 - 15:23

Mniam...Gelid'y :)

Teraz zazdroszczę Młodemu, ja mam Enermax'y Magma ;)

@GreQonE

To chociaż napisz z czego będzie się składał cały zestaw do gotowania wody :P


  • 0

#4 kuchra

kuchra
  • no nie, cztery hape

  • 374 postów
  • GG:7114161
  • Miejscowość:Sosnowiec
  • 3DMark 06:22577

Napisano 26 sierpień 2010 - 15:25

widzę że wentylatory UV z Gelida
można wiedzieć gdzie je kupiłeś i za ile ?
  • 0
Nieregulaminowa sygnatura (patrz pkt 3c)

#5 GreQonE

GreQonE
  • Autor tematu
  • T3h Pwn3r3r

  • 5195 postów
  • GG:1390152
  • Miejscowość:Warszawa
  • 3DMark 06:1337

Napisano 26 sierpień 2010 - 18:43

ale o co chodzi :D sa ludzie ktorzy nie dawno przyszli na forum i nie znaja wczesniejszych wersji ;) przynajmniej zapodaj link :P


Gdzies byly stare foty w temacie Pochwal Sie co Masz w srodku, ogolnie obecna rewizje mozesz zobaczyc w mojej mini recenzji, link w opisie.

Mniam...Gelid'y :D

Teraz zazdroszczę Młodemu, ja mam Enermax'y Magma ;)

@GreQonE

To chociaż napisz z czego będzie się składał cały zestaw do gotowania wody :)


Mysle, ze bedzie cos w desen taki:
Xchanger co na zdjeciu 2x120 mm
Phobya Extreme 200
Koolance CPU-360
Swiftech pompa (nie jestem jeszcze pewien, ktory model, ale pewnie najwyzszy :))
Zlaczki prawdopodobonie bitspower a weze tygon
Rez: http://www.cooling.p... ... ory=28_148

Tak na prawde to bedzie powolne kompletowanie bo czekam na jakies okazje na allegro :)

Wszystko to bedzie chlodzic moj obecny zestaw (jak na razie bez GPU) a nastepnie przesiadka na dwu-procesorowy Sandy Bridge 22nm.

widzę że wentylatory UV z Gelida
można wiedzieć gdzie je kupiłeś i za ile ?


Kupilem od Arcziy uzywki.
  • 0
GreQ-Main ver. 5.0 | GreQ-Main ver. 4.0 | GreQ-Main ver. 3.0 | GreQ-Serwer ver. 3.0 | Moje Allegro
"Piractwo do kradzieży ma się jak cp do mv."

#6 Drzewo97

Drzewo97
  • Zapaleniec

  • 1005 postów
  • Miejscowość:Mikołów

Napisano 26 sierpień 2010 - 18:52

arcziy pomylil najprawdopodobniej mnie z toba, bo sie go pytalem o piwnice, a on mi zdjecie blokow pociska :P
  • 0

Wykonam oplecione przedłużki kabli komputerowych

They say I'm up and coming like I'm fucking in an elevator...


#7 Arcziy

Arcziy
  • Pasjonat

  • 932 postów
  • Miejscowość:Gdańsk

Napisano 28 sierpień 2010 - 01:09

arcziy pomylil najprawdopodobniej mnie z toba, bo sie go pytalem o piwnice, a on mi zdjecie blokow pociska :co:

Heh nie, mam trochę rzeczy do sprzedania ;) Jak ktoś zainteresowany to blok na R2E Acetal i na GTX280 Acetal. GreQ Będzie wodował obecny sprzęt z profilu co do konstrukcji to jeszcze nie wiadomo do końca ale jest plan żeby powiesić je na boku obudowy no ale to nie ja jestem tutaj autorem ;)
  • 0

Zawartość Twojej sygnatury była niezgodna z regulaminem - SoundsGreat


#8 emdziej

emdziej
  • SPAM or nothingness

  • 1315 postów
  • Miejscowość:W-wa
  • 3DMark 06::E

Napisano 28 sierpień 2010 - 01:26

Blok jest śliczny ale szkoda że nie miedziany i słyszałem że trzeba używać firmowych złączek do ich produktów (uszczelki). Pompe bierz MCP655 i najlepiej top do kompletu, duży może więcej :co:

Ale reza wcale mi się niepodoba ;)


  • 0

#9 GreQonE

GreQonE
  • Autor tematu
  • T3h Pwn3r3r

  • 5195 postów
  • GG:1390152
  • Miejscowość:Warszawa
  • 3DMark 06:1337

Napisano 28 sierpień 2010 - 01:36

Wiem, ze rez cienki, ale nie mam gdzie wrzucic reza "standardowego" :co:

Jak na razie czekam na blok koolance, jak bede wiedzial co i jak ze zlaczkami do niego to oczywiscie dam znac ;)

O ta pompke chodzi: http://www.cooling.p... ... ,2094.html ?
Jaki top do niej? ;)
Wlasnie nad nia sie zastanawialem, ale musze poczekac na przelew :)
  • 0
GreQ-Main ver. 5.0 | GreQ-Main ver. 4.0 | GreQ-Main ver. 3.0 | GreQ-Serwer ver. 3.0 | Moje Allegro
"Piractwo do kradzieży ma się jak cp do mv."

#10 emdziej

emdziej
  • SPAM or nothingness

  • 1315 postów
  • Miejscowość:W-wa
  • 3DMark 06::E

Napisano 28 sierpień 2010 - 01:40

Tak to ta pompa a top ten > http://www.cooling.p... ... gory=28_54 sam dopiero co go kupiłem...


  • 0

#11 Arcziy

Arcziy
  • Pasjonat

  • 932 postów
  • Miejscowość:Gdańsk

Napisano 28 sierpień 2010 - 03:10

A ja i tak uważam że D5 jest nie potrzebny... Mam DDC która bez problemu ciągnie CPU-GPU-Mosfety-QPI-NB/SB-Rez 250, chłodnice 480 i 240, Skręcona na 70%... D5 to zbędny wydatek i nie potrzebna moc która nie będzie wykorzystana. Ja bym kupił DDC w najgorszym wypadku braku mocy można dodać jeden kabelek i zmienić ją w DDC+ co też doda mocy. W twojej sytuacji kupiłbym DDC a reszte kaski dołożył do reszty komponentów (zawsze coś) nie kupujesz wszystkiego z najwyzszej półki. Co nie oznacza że nie będzie dobrze :ciekawy:
  • 0

Zawartość Twojej sygnatury była niezgodna z regulaminem - SoundsGreat


#12 Junior

Junior
  • Nałogowiec

  • 1607 postów
  • Miejscowość:Lublin

Napisano 28 sierpień 2010 - 08:33

http://allegro.pl/po... ... 23527.html

Może się po licytujesz z człeniem.
  • 0

#13 Arcziy

Arcziy
  • Pasjonat

  • 932 postów
  • Miejscowość:Gdańsk

Napisano 28 sierpień 2010 - 11:34

@Junior dokładnie :co: "jedyne" 169zł + ewentualne utargowanie się. Zysku oczywiście ja za tą kasę bym kupił jakieś przydatne kątówki czy coś ;)
  • 0

Zawartość Twojej sygnatury była niezgodna z regulaminem - SoundsGreat


#14 GreQonE

GreQonE
  • Autor tematu
  • T3h Pwn3r3r

  • 5195 postów
  • GG:1390152
  • Miejscowość:Warszawa
  • 3DMark 06:1337

Napisano 28 sierpień 2010 - 13:27

Nie rozumiem? To on sprzedaje ta pompke juz po dobrej cenie czy sie targowac? :menda:
Chociaz wolalbym pompke nowa kupic :D

EDIT: A taki top: http://allegro.pl/oc... ... 11114.html?
W zasadzie wizualnie przyjemniejszy dla oka.
  • 0
GreQ-Main ver. 5.0 | GreQ-Main ver. 4.0 | GreQ-Main ver. 3.0 | GreQ-Serwer ver. 3.0 | Moje Allegro
"Piractwo do kradzieży ma się jak cp do mv."

#15 Arcziy

Arcziy
  • Pasjonat

  • 932 postów
  • Miejscowość:Gdańsk

Napisano 28 sierpień 2010 - 13:34

Cena jest tylko 40zł mniejsza niż nowa więc wypadałoby się potargować. Top ok, ja taki mam od ek, wygląda nieźle chociaż pompka i tak siedzi w piwniczce :ciekawy:
  • 0

Zawartość Twojej sygnatury była niezgodna z regulaminem - SoundsGreat


#16 GreQonE

GreQonE
  • Autor tematu
  • T3h Pwn3r3r

  • 5195 postów
  • GG:1390152
  • Miejscowość:Warszawa
  • 3DMark 06:1337

Napisano 28 sierpień 2010 - 13:35

Tak jak mowie, czekam na przelew cholera, a taka ladna pompka :menda:
  • 0
GreQ-Main ver. 5.0 | GreQ-Main ver. 4.0 | GreQ-Main ver. 3.0 | GreQ-Serwer ver. 3.0 | Moje Allegro
"Piractwo do kradzieży ma się jak cp do mv."

#17 GreQonE

GreQonE
  • Autor tematu
  • T3h Pwn3r3r

  • 5195 postów
  • GG:1390152
  • Miejscowość:Warszawa
  • 3DMark 06:1337

Napisano 30 sierpień 2010 - 17:35

Udalo mi sie ten bloczek wyrwac, 195 PLN :P
Koolance CPU-360 rev. 1.1
  • 0
GreQ-Main ver. 5.0 | GreQ-Main ver. 4.0 | GreQ-Main ver. 3.0 | GreQ-Serwer ver. 3.0 | Moje Allegro
"Piractwo do kradzieży ma się jak cp do mv."

#18 GreQonE

GreQonE
  • Autor tematu
  • T3h Pwn3r3r

  • 5195 postów
  • GG:1390152
  • Miejscowość:Warszawa
  • 3DMark 06:1337

Napisano 01 wrzesień 2010 - 13:45

Bloczek dotarl:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0
GreQ-Main ver. 5.0 | GreQ-Main ver. 4.0 | GreQ-Main ver. 3.0 | GreQ-Serwer ver. 3.0 | Moje Allegro
"Piractwo do kradzieży ma się jak cp do mv."

#19 Arcziy

Arcziy
  • Pasjonat

  • 932 postów
  • Miejscowość:Gdańsk

Napisano 01 wrzesień 2010 - 14:00

Super bloczek wygląda :ciekawy: Ciekawi mnie co tam zmontujesz :(
  • 0

Zawartość Twojej sygnatury była niezgodna z regulaminem - SoundsGreat


#20 GreQonE

GreQonE
  • Autor tematu
  • T3h Pwn3r3r

  • 5195 postów
  • GG:1390152
  • Miejscowość:Warszawa
  • 3DMark 06:1337

Napisano 01 wrzesień 2010 - 14:08

Wszystko powoli :(
Zdecydowalem, ze poczekam na calosc, nie bede montowal skrawkow :/
Mam pewien zacny plan, czekam tylko na kase :)

Szczerze mowiac to bloczek dorownuje waga mojej Ninjy, nie spodziewalem sie czegos takiego :)
  • 0
GreQ-Main ver. 5.0 | GreQ-Main ver. 4.0 | GreQ-Main ver. 3.0 | GreQ-Serwer ver. 3.0 | Moje Allegro
"Piractwo do kradzieży ma się jak cp do mv."




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych