Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, 

Chcę zmienić kartę graf. Mam ok 1600 zł.

Nie znam się na tym zbyt dobrze więc nie wiem jaką wybrać. Wiem tel, ze chce by to był geforce a doradzono mi gtx 970. Tylko od jakiego producenta kupić i jaką wersję?

 

Mój sprzęt:
Proc: Intel Core i5-4570 LGA1150
Ram: Crucial DDR3 8GB 1600MHz Ballistix Sport CL9
Płyta: MSI B85-G43 Intel B85 LGA1150 BOX
Zasilacz: OCZ 600W MXSP
Graficzna: gtx 460

 

 

np. Czym różnią się te karty?

http://www.komputronik.pl/product/242533/Elektronika/Sprz%C4%99t_komputerowy/GeForce_GTX_970_MSI_4GB_2xDVI_HDMI_DP_PCI_E_GAMING_z_NVIDIA_GeForce_Experience.html

http://www.komputronik.pl/product/243030/Elektronika/Sprz%C4%99t_komputerowy/GeForce_GTX_970_MSI_4GB_2xDVI_HDMI_DP_PCI_E_z_NVIDIA_GeForce_Experience.html

 

Ta OC jest tańsza a teoretycznie powinna być mocniejsza :/

 

I jeszcze takie coś znalazłem:

http://www.komputronik.pl/product/246796/Elektronika/Sprz%C4%99t_komputerowy/GeForce_GTX_970_Gigabyte_4GB_2xDVI_HDMI_DP_PCI_E_z_NVIDIA_GeForce_Experience.html

 

Którą brać? A może jeszcze coś innego?

Edytowane przez wrobel102
Link to post
Share on other sites

wiele osób poleca msi ale ja bym dorzucił pare groszy i wziął od firmy evga

 

http://www.komputronik.pl/product/244683/Elektronika/Sprz%C4%99t_komputerowy/GeForce_GTX_970_EVGA_4GB_2xDVI_HDMI_DP_PCI_E_FTW_ACX_2_0_z_NVIDIA_GeForce_Experience.html

 

na drugim miejscu stawiałbym na gigabyte  a ostatecznie wziałbym karte od msi, w takiej kolejnosci, chyba ze twój budzet to max 1600zł

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja od kilku dni posiadam gigabyte g1 I jest super.Back plate bardzo ładny, logo gigabyte podświetlone.