Skocz do zawartości

Zowie FK1 vs Deathadder 2013 - pod CLAW Grip


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Alpen,

Recommended Posts

Witam serdecznie http://forum.gocs.pl/public/style_emoticons/default/smile.png stworzyłem ten temat , ponieważ od ponad tygodnia borykam sie z wielkim dylematem jeśli chodzi o wybór myszki pod wlasne predyspozycje, wertuje rózne fora i recenzje, czytam wiele opini i caly czas nie moge sie zdecydować która mysz wybrać. Po długiej analizie okroiłem swoje poszukiwania do 2 myszy, mianowicie sa to Deathadder 2013 i Zowie FK1. Myszki bede uzywał na podkladce qck+ heavy, zalezy mi na kontroli oraz najwyzszej precyzji, nawet przy malych ruchach, oraz wygodzie (żebym mógł czuc mysz tak jak by doslownie zrosla mi sie z reka, zapomniec o niej). Bedzie ona słuzyla tylko grze CS:GO, w CS gram juz od ponad 6 lat. Jestem low sensem, gram na ustawieniach 400 dpi, 500 mhz, 2.5 sens w grze oraz raw_input 1 akceleracje itp itd wylaczone ofc, 6/11 w windowsie. W grze stosuje chwyt tylko i wylacznie CLAW Grip i nie mam zamiaru sie z niego przesiadac, moje ułozenie palcy to 1+3+1 (przedostatni palec jest tak jak by na prawej krawedzi, wiec zachodzi delikatnie na 1+2+2 ale bardziej jednak 1+3+1). Zamieszczam przykladowy link do zdjecia pomiaru dłoni http://www.test-gear...ki-i-podkladki/. Otóz wielkosc mojej dłoni tak jak na rysunku od konca palca do zgiecia nadgarstka wynosi 19,6 cm, grubosc palca wskazujacego 2cm. Chcialbym dodac , ze od wielu lat uzywalem małej myszki, starego logitecha, ktory nie był zbyt wygodny ze wzgledu na mały rozmiar, ale mysz byla plaska i symetryczna, niewyprofilowana, a od 2 lat uzywalem Logitecha g400, który jak dla mnie jest zbyt ciezki, slizgacze sa zle rozmieszczone, mysz jest moim zdaniem zle wywarzona, i niewygodna pod claw gripa, dlatego chcialbym ja zmienic. Od razu mówie nie interesuja mnie do konca jakies specyfikacje techniczne typu danych sensora itp itd, sterowników, bo wiem ze i jedna i druga mysz jest pod ty