real.sp 0 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 Witam Koledzy i koleżanki z forum. Postanowiłem podzielić się z Wami moim świeżymi przejściami z Agito.pl. Pewnie sami macie swoje doświadczenia dobre lub złe związane z tym sklepem, ale chce przestrzec tych, którzy opinii nie mają. Do rzeczy, postanowiłem zamówić części do kompa. Wybrałem dwa sklepy, które zrealizują moje zamówienia. Pierwszym z nich jest morele.net (niestety żałuje, że nie jedynym) co do nich nie mogę powiedzieć ani jednego złego słowa. Potwierdzenie złożenia zamówienia zgodne z podanym terminem, wysyłka dzień później zgodnie z czasem realizacji. Zamówiłem towar w poniedziałek o 23, we wtorek o 11 dokonałem przelewu a w środę miałem już paczkę. Tutaj jest pięknie. Niestety drugim sklepem było Agito.pl (najgorszy sen zaczynał się spełniać). W tym sklepie zamówiłem drugą połowę części włącznie z monitorem. Zamówienie, potwierdzenie złożenia i przelew wykonane tego samego dnia, 27.10.14r. W każdej aukcji jaką wybrałem czas realizacji to 24h. Niestety już po dokonaniu płatności a dokładniej w dniu zaksięgowania mojej wpłaty, Agito zmieniało czas wysyłki z 24h na 2-3 dni. Nie poinformowali mnie o tym, nie dali znać że nie dostanę towaru na czas, który wyznaczyli. Telefon do BOK i przemiła Pani mówi, że to niemożliwe ze taki termin był (no niestety był), nie wiedzą kiedy zrealizują moje zamówienie. Następnego dnia kolejny telefon czy wiadomo kiedy będzie wysyłka i dowiedziałem się od bardzo "miłego" Pana, że przesyłka wyjdzie 31.10. Termin jak mnie powiadomiony jest pewny. Faktycznie wyznaczonego dnia pojawiła się wiadomość o dostępności części ale przesyłka nie została nadana. Dlaczego? Nie wiem.. Dla Państwa w Agito.pl zmiana terminu wysyłki, nie dotrzymywanie terminów, obiecywanie i brak konsekwencji to norma. Niestety nie jest to pierwszy taki przypadek. To moje 4 zamówienie i niestety trzy z rzędu odbywały się z podobnymi problemami. Nie rozumiem jak można sprzedawać towaru, którego nie posiada się na stanie, twierdząc że jest dostępny i to od ręki. Znajomi, z którymi rozmawiałem też przyznali, że mieli problemy z terminowością dostaw i istne piekło w przypadku reklamacji niedziałającego produktu. Całkowicie odradzam zakupu w tym sklepie. Lepiej zapłacić kilka złotych więcej i kupić w innym sklepie... Link to post Share on other sites
Wallpy 820 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 Ja zamawiałem w agito sporo sprzętu i nie miałem żadnych problemów(jak dostępność produktu się zmieniła to od razu dostałem maila czy chcę eeytować zamówiebie i wymienić produkt czy poczekać az będzie dostępny), z gwarancją to samo. Widać każdemu może się przytrafić nie miła sytuacja w każdym sklepie. Ja agito poleciłem znajomym i też nie mieli żadnych problemów. Morele znów często robi problemy z gwarrancją i jest z nimi dość średni kontakt. Link to post Share on other sites
janpol2008 9 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 (edytowane) szczera prawda co do agito. zamawiając jedną rzecz zdarzy im się wysłać w terminie, zamawiałem kilka razy części na całego kompa i zawsze był problem z terminem. Jest tyle lepszych sklepów że szkoda nerwów na agito Edytowane 2 Listopada 2014 przez janpol2008 Link to post Share on other sites
robinek09 1583 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 ostatnio kupiłem u nich kartę, termin ok. podobna sytuacja spotkała mnie w komputroniku 9wytrzymałem dwa przesunięcia terminu wysyłki) Myślę że to utrapienie większości sklepów w których kupujesz-my większą ilość sprzętu (bo akurat ostatnia sztuka wyszła z magazynu itp.) 1 Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 To moje 4 zamówienie i niestety trzy z rzędu odbywały się z podobnymi problemami. Czegoś tu nie rozumiem - jeśli miałeś już ze sklepem takie przygody to po jaką cholerę u nich zamawiasz ? bo akurat ostatnia sztuka wyszła z magazynu itp. Oczywiście, że tak - jest to normalna rzecz, która zdarza się wszędzie. Dla Państwa w Agito.pl zmiana terminu wysyłki, nie dotrzymywanie terminów, obiecywanie i brak konsekwencji to norma. Ponawiam pytanie - po co w takim razie u nich zamawiasz ? Masochizm ? Wyszło szydło z worka - piękne multikonto i idący za tym debilny trolling 2 Link to post Share on other sites
Recommended Posts