Skocz do zawartości

Mechaniczna do 500zł.


Recommended Posts

Witajcie, szukam mechanicznej klawiatury do 500zł, wolałbym się nawet wyrobić w 450zł, ale jak warto to 500zł. Przełączniki sam nie wiem jakie, to będzie moja pierwsza klawiatura mechaniczna, ale z opisów sądze, że red albo brown będą dobre, najczęściej grywam w FPS głównie CS:GO no i czasem RTS: konkretnie LoL. 

Link to post
Share on other sites

Bo to bardzo dobra klawiatura, dobrej firmy (CM) od dobrego producenta (costar). Jeśli ma się świecić to polecę jeszcze cm storm trogger-z, uzasadnienie takie jak przy xt. Z organoleptycznego kontaktu z durandalami zwykłymi i ultimate w głowie pozostał mi jeden wyraz PLASTIK. W obu klawiaturach cm pokrycie to przyjemny gumowany lekko plastik. Obie klawiatury CM dostępne są w PL z przełącznikami brown.

Link to post
Share on other sites

ta CM Storm togger-z wygląda całkiem fajnie, bo ta poprzednia wygląda na taką najzwyklejszą budżetową przynajmniej moim zdaniem(nie znam się na tym, ale tak to wygląda), ale prosiłbym o jeszcze jakieś wypowiedzi, bo dotychczas byłem skłonny ku durandal ultimate, wiele osób na tym forum ją polecało.

Link to post
Share on other sites

a, no właśnie,  trochę się obawiam tych redów, a czy jak wezmę brown to też będzie się lepiej grało w fpsy niż zwykłej membranowej?

.

Ogólnie hierarchia w FPSach wygląda tak, że gra się najlepiej na Black / Red switchach.

 

Browny też są dobre, i będzie Ci się dobrze grało, ale jak wyżej wspomniałem black/redy są lekko bardziej zoptymalizowane pod FPS'y.

 

Do 500zł jest kilka opcji.

 

Jeśli miałbym CI polecić klawiatury z top półki to napewno poleciała by:  Ducky Shine 3 Slim Gaming (dostępna obecnie tylko na morele) z układem klawiszy DE ( ale możesz ustawić sobie w windowsie, byś miał normalnie ) co CI mogę dopowiedzieć, to jest to najlepiej wykonana klawiatura ze wszystkich dostępnych jakie możesz kupić, podświetlenie też cieszy oko.