Skocz do zawartości

Myszki-czy te wysokie rozdzielczości są faktycznie potrzebne


Recommended Posts

Przy upgradzie sprzętu całkiem zapomniałem o myszce. Przyznaje, że jestem w temacie zielony, dlatego też zacząłem od tego:

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Poradnik_jak_wybrac_mysz-2794.html

 

Czytam o tych topowych myszkach za 200-300PLN i ich wysokich rozdzielczościach i tak się zastanawiam, czy normalny użytkownik jest w stanie to wykorzystać? Ja pewnie potrzebuje myszki uniwersalnej, opórcz zastosowań domowo-biurowych, 2-3 razy w tygodniu troche sobie zagiercze (głównie FPS i strategie). Ale jak juz gram, to po kilka godzin. Zastanawiam się, czy wystarczy mi zwykła myszka optyczna za 30PLN, czy musze celować w te drogie potwory. Czy podkładka jest rzeczywiście niezbędna?

Link to post
Share on other sites

Tak samo o tym mysle. Może cos polecisz konkretnie?

 

Zastanawiam się też nad bogatym oprogramowaniem dołączanym do wielu modeli. Normalnie mozna dostać oczopląsu jak patrze na te wszystkie ustawienia, makra, przyporządkowania - czy naprawde ktos to konfiguruje i używa?

Link to post
Share on other sites

Tak niektórzy tego używają, np w grach mmo. :D Jak nie jesteś jakiś hardcorowym graczem to polecam Ci coś od A4tech np XL-750F, sam takową posiadam i sprawuję się całkiem przyzwoicie.

Wygląda ciekawie. Co prawda pewnie nie potrzebuje aż tylu przycisków, ale kto wie. Czy ten przełącznik rozdzielczości naprade się przydaje? Czy podkładka jest wymagana pod tę mysz?
Link to post
Share on other sites

Powiem Ci tak. Mając Razera Deathaddera 1800DPI, gram na 1800DPI i jest super. Miałem Gigabyte M8000X (Max 6000 DPI), grałem na 3600DPI. Wiecej nie potrzebowałem, nie bylo jakos specjalnie lepiej. Pewnie jakbym dał na te 1800DPI to tez by bylo wystarczająco na tym M8000X.

 

Ważne w gryzoniu imo jest to, żeby był ładny i wygodny, miał bardzo dobry sensor, a DPI starczy 1800, a nawet i mniej :)