Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i dopiero co zaczynam przygodę z dźwiękiem. Chciałbym się dowiedzieć, czy te słuchawki AKG K550 można podłaczyć pod smartfon, tablet(np.: Samsung Galaxy Tab 4) czy amplituner taki jak ten Onkyo TX-SR608? A jeśli nie można to dlaczego?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

A czy nie będą grały głośno już po podłączeniu na minimalnie ustawionej głośności, albo czy nie spalą się gdy głośność na urządzeniu będzie większa? Bo ze specyfikacji wynika, że maksymalna moc wejściowa tych słuchawek to tylko 200mW, dlatego boję się, że np. po podłączeniu do amplitunera się spalą gdy podgłoszę za mocno.

Link to post
Share on other sites

One gonią z wszystkiego do czego ich nie podepniesz. Są bardzo mało wymagające prądowo - ale czy się nie spalą to już nie wiem. Może poprostu nie przesadzaj z głośnością i uważaj żebyś zawsze podłączał je gdy volume będzie wyciszone na zero -? Z resztą zawsze każde słuchawki powinno się tak wpinać do czegokolwiek... Z tego co doświadczyłem amplitunery nie mają żadnych super wzmacniaczy słuchawkowych wbudowanych - są one traktowane po macoszemu. U mnie K550 wpięte w STXa na maksymalnym gainie czują się elegancko - nie podgłaśniam do końca bo i tak bym raczej nie wytrzymał głośności. 200mW to żaden potwór - możesz je tam wpinać śmiało.

A czy będzie coś z nich słychać przy zerowej głośności to już zależy od konstrukcji samego układu - jedne są zupełnie ciche inne nie.

Link to post
Share on other sites