Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich,

tak jak w temacie zamierzam kupić smarfon z androidem do 1900zł i wolałbym, żeby ta suma nie została przekroczona. Teraz jestem użytkownikiem Samsung Galaxy Core, ale nie spełnia moich wszystkich oczekiwań( nie odtwarza filmów w hd, nawet średnie gry się tną, kiepsko sie na nim robi notatki i nie ma multi window.

 

Jestem studentem, który w weekendy pracuje i non stop się przemieszcza, jak nie piechotą to autobusami/tramwajami. 

 

Jakie cechy zewnętrzne powinien posiadać smartfon:

- kolor czarny, metaliczny

- minimum 4,3 cale( ekran powinien być dobrej rozdzielczości i odtwarzać filmy w hd)

- wytrzymały( co prawda rzucać nim nie będę, ale możliwość wyślizgnięcia z reki uwzględniam), będzie noszony w kieszeni

 

Co oczekuję od  smartfonu: 

- chciałbym żeby można było na nim zagrać w najnowsze tytuły bez problemu

- powinien posiadać dobrą funkcję robienia notatek oraz multi window, ponieważ zdarza się że wykład jest wieczorem, a wcześniej miałem spotkanie ze znajomymi i nie będę specjalnie brał zeszytu na tą okazje)

- muzykę będę odtwarzał na słuchawkach

- internet oczywiście powinien chodzić bez szwanku

 

Telefon zamierzam kupić w sklepie typu komputronik z 24 miesięczną gwarancją.

Bardzo miło byłoby miło przeczytać kometarz użytkownika telefonu, który ma takowy jaki doradza.

Pod uwagę wziąłem LG G3 i jest jak narazie moim faworytem, niemniej jednak trochę rozdzielczość ekranu mnie odstrasza, gdyż boję się, że telefon przy niej nie jest tak sprawny jak konkurencji.

 

Za pomoc w wyborze z góry dziekuję :)

Edytowane przez pavo0090
Link to post
Share on other sites

Hmm, a czemu miałby sobie nie poradzić. G3 ma przewagę w rozdzielczości i tym samym w przekątnej od swoich konkurentów, jak by nie to, to miałby podobne parametry co Galaxy S5. One m8 i lumia 930 mają już mniejszy zegar w czterordzeniowym procesorze. Jak masz możliwość to bierz telefon z 32 GB pamięci, warto.

  • Popieram 1