Skocz do zawartości

Chłodzenie wodne - wybór radiatorów i bloku na GPU


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez jimhaumman,

Recommended Posts

Witam :) przymierzam się do kupna nowego komputera, w którym chciałbym zainstalować chłodzenie wodne. Komputer kupię w ciągu miesiąca lub dwóch, pierwszy raz składam sam komputer, więc jestem laikiem w tej dziedzinie, a tym bardziej w chłodzeniu wodnym. Planuję kupić chłodzenie wodne Swiftech H220-X, które rozszerzę o blok wodny na płycie głównej Maximus VII Formula i blok wodny na GPU. I tu pojawiają się moje dwa pytania:

1) Czy do schłodzenia podkręconego procesora i5 4690K oraz GTX 780 wystarczy fabryczny radiator Swiftech'a 240mm oraz pojedynczy 140mm?

2) Z zakupem wstrzymam się do premiery GTX 8xx/9xx ale w obecnej sytuacji na rynku lepiej kupić GTX 780 od Asusa ROG Poseidon czy zwykłą 780 i kupić osobny blok wodny. Jeżeli kupno osobnego bloku wodnego będzie oferowało niższe temperatury to jaki blok wodny kupić i jaką wersję 780 (referent czy nie).

Trochę się rozpisałem, ale z góry dzięki za wszelką udzieloną pomoc :P

Link to post
Share on other sites

Powiedzmy 1000-1500zł, najchętniej jak najmniej, ale nie kosztem jakości wykonania czy dużym spadkiem wydajności. Jeżeli normalne LC to jaka pompa, rezerwuar i blok na CPU?

[EDIT] W wyborze obudowy zastanawiam się pomiędzy 900D a Cosmos II, więc nie będzie problemów z brakiem miejsca.

Edytowane przez checkmate5
Link to post
Share on other sites

1000zl za cpu i gpu ? powodzenia %-)

 

troche wiecej informacji jak bys dal jakie bloki full cover czy plexi jaka kolorystyka ukladu zlaczek rezerwuar zatokowy czy tuba jak tuba to czy z topem na pompke jak zatokowy to czy z pompka itd ... jak bys sie zdecydowal na konkretna obudowe

 

wtedy moze ktos tobie cos zlozy

 

gpu jak masz zamiar wodowac to referenta bierz

Link to post
Share on other sites