Skocz do zawartości

problem z touchpadem a dysk twardy ( lenovo) proszę o pomoc


Recommended Posts

Witam,

Mam takie problem mianowicie kupiłam laptop lenovo b5400 i od samego początku mam problemy z touchpadem, który po godzinie pracy zawiesza się, przybliża obiekty oddala i w ogóle nie da się go używać. Odesłałam więc laptop do serwisu, niestety za pierwszym razem w ogóle nie naprawiono, a nawet nie sprawdzono touchpada, za drugim odesłaniem było to samo. Wysłałam go po raz trzeci i za trzecim razem gdy go mnie wrócił w protokole naprawczym napisano, że wymieniono dysk twardy i ustawiono ponownie touchpad oraz że 15 minutowy test obciążeniowy "winstress" nie wykazał błędów. Niestety touchpad dalej nie działa... Nie rozumiem dlaczego wymieniono dysk twardy, czy ma on jakiś związek z touchpadem? Nie znam się za bardzo na laptopach dlatego proszę o pomoc. Laptop kupiłam w połowie marca i używałam go może z miesiąc ponieważ cały czas jest w naprawach w serwisie. 

Czy mógłby ktoś może coś poradzić co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam i proszę o pomoc, Agnieszka

Link to post
Share on other sites
  • 5 miesięcy temu...

Rozwiązanie problemu jest dość banalne aczkolwiek wiąże się z częściowym rozebraniem laptopa. Kłopot wynika z tego, że pod touchpadem występują jakieś przebicia elektrostatyczne które powodują niewłaściwe działanie tego podzespołu. Najprostszym sposobem naprawienia tego problemu jest podklejenie touchpada od dołu taśmą izolacyjną. To w 100% załatwia sprawę.

 

https://onedrive.live.com/?cid=6555495473E4F617&id=6555495473E4F617%216121&authkey=%21AKqaLs4H7wl989k&v=3

 

https://onedrive.live.com/?cid=6555495473E4F617&id=6555495473E4F617%216120&authkey=%21AAuM3EDJnzfT8Hg&v=3

Link to post
Share on other sites