Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam !

 

Otóż zwracam się z proźbą do Społeczeństwa Bechmark o pomoc w rozwiązaniu pewnego problemu.

Zakupiłem router Tp-Link (TL-WR841ND) i podłączyłem go (skonfigurowałem itd.)

do komputera według instrukcji. Na jednym laptopie wszystko poszło gładko (Wi-Fi działa szybko, sprawnie) a na drugim [Dell Inspiron 14z (5423)] laptop widzi sieć, niby podłącza się do niej ale nie działa (w prawym dolnym rogu ekranu, na ikonie sygnału sieci jest zółty trójkąt z wykrzyknikiem). Działa tylko przez kabel (ale to nie to samo co Wi-Fi). Oczywiście w Dell'u także wszystko tak samo konfigurowałem i wg.

 

Z racji tego,że sam nie znam się tak dokładnie na ,,sieci" dlatego proszę o pomoc ekspertów.

 

Tutaj ,,przesyłam" screenshoty z ipconfig/all :  KLIK 1, KLIK 2

 

Link to post
Share on other sites

pominąłeś ważną kwestię: system operacyjny

jeżeli na 2 laptopie masz Vistę to wpisz adresy ip i dns ręcznie w ustawieniach karty. Jeżeli masz Win7 to włącz DHCP lub podaj ustawienia ręcznie.

I od razu zmień hasło do logowania się z admin na cokolwiek innego

Edytowane przez browarpll
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Na obu laptopach mam Windows 7 (Home Premium). 

Hasło zmienione.

 

 

 

Jeżeli masz Win7 to włącz DHCP 

 

Na routerze mam ,,Enable" czyli włączone.

 

 

 

podaj ustawienia ręcznie.

 

 

Z tego panela konfiguracji routera (te ,,Start IP Address" itd.)  tak ?

 

 

 

 

Zrobiłem badanie Ping (nie wiem czy to potrzebne czy nie) :

 

http://ifotos.pl/zobacz/Przechwyt_eapwwsa.PNG/

Edytowane przez Kac2per1
Link to post
Share on other sites

No tak, na routerze masz enable, ale na karcie sieciowej laptopa masz wyłączone DHCP. W tym momencie on Ci nie pobiera adresu. 

 

Wejdź w centrum sieci i udostępniania -> Zmień ustawienia karty sieciowej -> Połączenie sieci bezprzewodowej (właściwości) -> "Protokół IPv4" ustaw automatyczne pobieranie adresu.

Edytowane przez Outlaw666
  • Popieram 1