Biafra 16739 Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 Chłodzenia tego nie można wygodnie serwisować. Nawet jeśli je rozmontujesz to będziesz zmuszony kombinować z napełnianiem czy odpowietrzaniem. Sam blok i pompę musiałbyś kupić od innego zestawu (a kto sprzedawałby takie coś- nie wiem). Generalnie sprawdź ten termin gwarancji bo mi też się wydaje że corsair dawał na to 5 lat. O. Jest: http://www.guru3d.com/news-story/corsair-hydro-series-h60-now-gets-5-year-warranty.html Cytuj Link to post Share on other sites
krupniok13 12 Napisano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 Dzięki za wszystkie informacje! Musze poszukać rachunku i może się uda mi naprawić to chłodzenie. Cytuj Link to post Share on other sites
driverwrc 0 Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 witam, mam ten sam problem z tym chłodzeniem h60 co kolega krupniok13. z tego co wycyztałem jest 5 lat gwarancji ale nie moge znaleźć paragonu zakupu. Może ktoś z kolegów kto ma H60 może podesłać skan paragonu? Cytuj Link to post Share on other sites
Asica10 25 Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 Albo pompa jest uszkodzona albo jest za mało płynu, a z czasem go mogło ubyć nawet w szczelnie zamkniętym układzie. Cytuj Link to post Share on other sites
driverwrc 0 Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 no jak niie znajde paragonu to rozbiore Cytuj Link to post Share on other sites
anikocio 10 Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 pompa lub zapchana chłodnica ...... Cytuj Link to post Share on other sites
sanholo 2 Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 Wczoraj wysyłałem swój zestaw h100i i nie dawałem zadnego paragonu. Napisz do serwisu crosair, przedstaw problem, zobaczysz co odpiszą. Cytuj Link to post Share on other sites
driverwrc 0 Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 napisałem, zobaczymy co odpiszą. ale jakby ktoś miał paragon to prosiłbym o podesłanie skanu. no i dostałem odpowiedz, ze kwalifikuje sie do wymiany, dostałem RMA ale w inforamcji jest to zdanie "Please make sure to attach a copy of your purchase invoice/receipt via the Attachment section below for warranty reference. Thank you." Czyli chcą paragon a ja niemoge go znaleźć. Cytuj Link to post Share on other sites
Looke85 74 Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 Mam pytanie, a czy jak podpiołeś pompę pod cpu FAN masz ustawione sterowanie predkośćia, cpu fan w zaleznosci od temp? Jeśli tak to wyłaczo to zeby pompa szła ze stałą predkościa. Miałem H60 i podpinałem nie pod płytę a pod redukcje z molexa na 7V lub 12V, genralnie przez dwa lata szla na 12V z fx8320 wykreconym na 4.4Ghz i dawało rade. Jeśli przepiecie pod zwykle zasilnie molex->3pin nie pomoze to znaczy ze uwalona pompa. Cytuj Link to post Share on other sites
driverwrc 0 Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 tak sprawdzałem pod redukcje z molexa na róznych napięciach i dalej się grzeje. Cytuj Link to post Share on other sites
sanholo 2 Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 @driverwrcDawno temu kupiłes? Spróbuj napisac w tej korespondencji z corsair ze paragon wywietrzal i jest nieczytelny. Chyba ze uda ci sie zdobyć kopie ze sklepu lub potwierdzenie zaplaty elektronicznej jesli takowe było. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.