maciek21 19 Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Czy ktoś może wie jak jest z realizacją gwarancji w Polsce, jeśli chodzi o Moto G kupionej w sklepie takim jak np. Media Expert, Vobis itd.? Czy trzeba gdzieś odsyłać do UK czy może sklep przyjmie to na siebie? Jeśli ktoś wie to bardzo proszę o pilną odpowiedź. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Jeśli jest to polski sklep - oddajesz do jednego z punktów tego sklepu i tyle (najlepiej do tego, gdzie kupiłeś, ale konieczności nie ma). Poczekaj jeszcze na czyjąś wypowiedź, bo nie daje 100% pewności że tak jest, tylko 99.99% Cytuj Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Gwarancję realizuje tylko producent. Chyba, ze sklep jasno określi, że to on zajmie się naprawą we własnym serwisie (regenersis itp.). Możesz także reklamować z tytułu ustawy o niezgodności z umową. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Gwarancję realizuje tylko producent Owszem, ale oddać na naprawę gwarancyjną można w sklepie. Cytuj Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 @Freso I niepotrzebnie wydłużyć naprawę o kilkanaście dni. Cytuj Link to post Share on other sites
maciek21 19 Napisano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 A jak sklep nie honoruje gwarancji to gdzie mam go wysłać? Cytuj Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Wtedy reklamujesz z tytułu ustawy o niezgodności. Cytuj Link to post Share on other sites
maciek21 19 Napisano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Dobra dzięki za szybkie odpowiedzi. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.