Skocz do zawartości

[3000] Zestaw do Gier, grafiki, rozrywki.


Recommended Posts

Witam!

 

Dzisiaj mnie napotkał straszny dylemat... Planowałem sobie zakup nowego laptopa Acer Aspire 5740G-434G64Mn na procku Intel Core i5 i5-430M, 4GB ramu, dysk 640GB, matryca 15'', grafika HD5650... Problem mój teraz polega na tym, że przeglądałem neta no i patrze na zestawy i zobaczyłem stacjonarke z prockiem na i3 ale z tego co wywnioskowałem to była bardziej wydajna niż i5 w wersji mobilnej... Potem zaczęłem szukać głębiej no i wyszło na to że moge mieć 2 razy wydajniejszą stacjonarke niz za tą samą cenę notebooka. Fakt że laptopa zabiore wszędzie, do szkoły (jestem w technikum informatycznym), do dziewczyny, do pracy... ale jeśli komputer stacjonarny ma być dużo bardziej wydajny niż laptop to jednak zdecydował bym się na to pierwsze.

 

Komputer potrzebuje głównie do gier, ale także potrzebuje dobry procesor i pamieć w przypadku renderowania i tworzenia grafiki w 3d.

 

Zestaw za cenę jaką podałem czyli 3000 podałem razem z moniorem najlepiej w granicy 20" z rozdzielczością 1680x1050 chyba że bedzie możliwość czegoś lepszego :) do tego klawiatura możliwie cicha, myszka z dobrej jakości ślizgaczami no i głośniczki najlepiej na początek 2.1 potem coś sobie dokupie lepszego... czas mam jeszcze bo całość kasy bede miał dopiero w połowie września, także pewnie może sie dużo co do cen zmienić ale chciałbym taką mniej więcej przedstawioną specyfikacje owego zestawu czy mi sie bedzie bardziej opłacać niż acera za 2800 zł...

 

Pozdrawiam i wielkie dzieki! :P

Link to post
Share on other sites

z tym samym budżetem PeCet zawsze będzie wydajniejszy od lapka i to sporo

w tych 3k chcesz zmieścić dużo peryferiów i wychodzi na to, że żadną mocniejszą maszynką się nie uda wyrobić, ale i tak będzie mocniejsza od lapka to na pewno niemniej lepiej wydać teraz trochę na budę a głośniki i myszkę z podkładką dokupić kiedy indziej :)