Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam!

 

Mam zamiar zakupić sobię nowy komputer. Teraz mam laptopa, więc części mieć nie będę. I mam do was jeszcze jedno pytanie. Czy składać komputer samemu czy kupować gotowy zestaw? Nigdy wcześniej nie składałem PC'ta. Bawiłem się tylko w rozkręcanie laptopów ale to inna bajka. Nie wiem czy wszystko dobrze podłącze i czy co gorsza czegśoś nie zepsuje... ? Ale przejdźmy do samego zestawu :)

 

  • Zastosowanie komputera : gry
  • Maksymalna kwota : 3600 + 650 na monitor
  • Których części potrzebuję : Wszystkie :D
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Nie sądze.
  • Rozdzielczość mojego monitora i model: Kupie dopiero :P
  • Specjalne wymagania : Wydajność w grach, łatwy serwis (czyszczenie) (wiem, że to i tak łatwe, ale nie mam doświadczenia), spora obudowa - nie jakas wielka ale żeby było dość miejsca i możliwość modernizacji w przyszłości to znaczy zmiana podzespołów :)
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : brak
  • Własna propozycja zestawu : Na razie brak ale myślałem nad grafiką GTX 660 :)
  • Inne : Jakiś stosunkowo fajny monitor do 650 zeta :P

 

 

Pozdrawiam,

Janek.

Link to post
Share on other sites

http://www.esc.pl/build.php?edit=1&products_id=62044

 

bardzo dobry procesor, dobra karta graficzna z dość cichym i wydajnym chłodzeniem. Dobrze wykonana obudowa + modularny zasilacz. Do tego dysk SSD na kontrolerze Marvell ...

 

A skoro chcesz podkręcać, to można wziąć coś takiego:

http://www.esc.pl/build.php?edit=1&products_id=62045

 

Niestety już bez dysku SSD ;)

Link to post
Share on other sites

Z87 Extreme3 /intel Z87, LGA 1150/

Core i5-4690K /3.5GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/

Zalman Z9 U3 USB3.0 

Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600

Crucial 8GB (2x4GB) 1600MHz CL9 Ballistix

Cooler Master G550M 550W 80+ Bronze

Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit (947/5000)

 24MP55HQ-P (LED, IPS, 5ms, HDMI

Razem 4.2k z hakiem