mobil12 18 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 To i ja się dołożę Morele tak obrosłow w piórka, że na beszczelnego odmawiają praw klientowi. Od miesiąca czekam na realizaję reklamacji kart microsd, gdzie kożystając z prawa o niezgodności, po padzie 3 szt w ciągu 1/2 roku/ jedna już była wymieniana/ zarządałem wymiany na inne wskazane a jak nie to kasa. Jakaś debilka od reklamacji mi wciska, że jak kupiłem taką kartę to mój problem i sklep zwraca pieniądze jak nie ma mozliwości wymiany towaru i podobne bzdury. Teraz tematem zajmuje się następna inteligentka, która stwierdza że mają 14 dni na rozpatrzenie, bo w osobnej poczcie jej opisałem punkt po punkcie podstawę roszczenia. Obsługa netpunktu spoko, ale pi... na infolini to do odstrzału. Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2306 Napisano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Robiłem ostatnio zwrot w agito i obeszło się bezproblemowo, lecz z przelewem zwrotu gotówki czekali dosłownie do ostatniego momentu. Teraz złożyłem zamówienie w morele i mam nadzieję, że tym razem nie dostanę "padaki", bo nie chce mi się bawić znowu w zwroty, Niby w sumie przy CPU morele nic nie traci, bo wsadzą komuś innemu do PC Cytuj Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Teraz złożyłem zamówienie w morele i mam nadzieję, że tym razem nie dostanę "padaki", bo nie chce mi się bawić znowu w zwroty, Niby w sumie przy CPU morele nic nie traci, bo wsadzą komuś innemu do PC Oj oby nie było . Bo dopiero Morele robi z tym cyrki . Agito to pikuś , przynajmniej chyba nie wymyślali bzdurnych powodów dla których po przyjęciu zwrotu nagle ci go odwołają ze stwierdzeniem że towar czeka na odbiór w netpunkcie w stanie nie zmienionym . Cytuj Link to post Share on other sites
KamellotK1 296 Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 Jeżeli chodzi o agito, to polecam ze szczerego serca. Pomimo tego jakich Asus narobił mi problemów z reklamacją (temat jest na forum), to z agito udało mi się dojść do naprawdę korzystnego dla mnie rezultatu. Za to z morelami nie miałem narazie żadnych problemów, co prawda zamawiałem u nich sporą część mojego sprzętu, ale mam nadzieję, że nie będę musiał się przekonać o ich obsłudze klienta Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2306 Napisano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2014 (edytowane) Zamawiałem ostatnio kilka rzeczy z morele i jedną postanowiłem zwrócić. Przyjęli zwrot bez problemu, a teraz czekam na gotówkę. Zwracałem słuchawki HyperX Cloud. Kingstony są zdecydowanie wygodniejsze oraz lepiej wykonane od moich superlux hmc631, które poleciały na gwarancję, lecz w połączeniu z prodigy cube wysokie tony gwałciły mi uszy. Mikrofon okazał się też sporo gorszy stąd postanowiłem zostać przy superluxach. Edytowane 3 Września 2014 przez DyndaS Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 Może trochę odświeżę. Czy po zmianach teraz od 25 grudnia Morele może robić jakiś problem ze zwrotem procesora (boxa)? Teoretycznie w druczku od nich jest napisane że nie przyjmują zwrotów gdy opakowanie zostało otwarte. Niestety nie zmieściło mi się zewnętrzne chłodzenie i musiałem użyć boxowego. Cytuj Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 Teoretycznie w druczku od nich jest napisane że nie przyjmują zwrotów gdy opakowanie zostało otwarte. Niestety nie zmieściło mi się zewnętrzne chłodzenie i musiałem użyć boxowego. Mogą sobie tak pisać ale jest to niezgodne ustawą . Otwarcie pudełka podchodzi pod zwykły zarząd . Pokaż ten druczek od nich co oni tam nabazgrali ... Chyba chcą dostać kolejną wielką kare od UOKIK :E Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Polska języka trudna, stąd może źle rozumiem poniższe zdanie w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, którejpo otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względówhigienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Nie wiem czy oni piszą ogólnie o otwarciu opakowania czy tyczy się to względów higienicznych. edit: doczytałem na zewnętrznych stronach że faktycznie dotyczy to otwartych towarów higienicznych tylko. Czyli nie powinno być problemu raczej. Ile czeka się później na zwrot pieniędzy? Edytowane 14 Stycznia 2015 przez vikingpl Cytuj Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 Ile czeka się później na zwrot pieniędzy? Przy komplikacjach nawet dwa tygodnie . Chyba że nie będą już robić problemów jak to ostatnim czasem mają w zwyczaju . No i oczywiście będziesz nalegał na szybki zwrot gotówki , bo gdybym ja się nie upominał to nawet miesiąc bym czekał . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.