Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Moje poprzednie słuchawki (sennheiser hd 465) odsłużyły swoje lata i umarły śmiercią naturalną.

Szukam nowych słuchawek i odpowiedniej karty dźwiękowej. Słucham bardzo różnej muzyki, zależy mi na uniwersalnych słuchawkach, oferujących sensowną jakość w tej kategorii cenowej. Dużo czasu spędzam przed komputerem, powinny więc być wygodne, nie męczyć uszu, zarazem chciałbym, żeby w miarę izolowały dźwięki, celowałbym więc w jakiś model o budowie pół-otwartej. Na całość (słuchawki + karta dźwiękowa) mogę przeznaczyć około 600 zł.

Jako że jestem zielony w temacie, proszę o rady.

Link to post
Share on other sites

Super, dzięki, bałem się trochę o miejsce w obudowie wiec ten DAC to dla mnie świetne rozwiązanie. Co do słuchawek to bardzo dobrze wpasowują się w moje kryteria, zastanawia mnie tylko czy nie ma dla nich jakiejś sensownej alternatywy w przedziale 300-400zł oferującej wyższą jakość dźwięku.

Link to post
Share on other sites

Super, dzięki, bałem się trochę o miejsce w obudowie wiec ten DAC to dla mnie świetne rozwiązanie. Co do słuchawek to bardzo dobrze wpasowują się w moje kryteria, zastanawia mnie tylko czy nie ma dla nich jakiejś sensownej alternatywy w przedziale 300-400zł oferującej wyższą jakość dźwięku.

 

W 300-400 zł to Pioneer SE-A1000. Na dobrym źródle (ten konwenter) są w stanie konkurować z słuchawkami 2/3 razy droższymi.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

W 300-400 zł to Pioneer SE-A1000. Na dobrym źródle (ten konwenter) są w stanie konkurować z słuchawkami 2/3 razy droższymi.

Nie do końca, fiio ma biedną scenę a jak wiadomo te pioneery słyną właśnie ze sceny, jak dla mnie to nie ciekawie się to będzie zgrywać, już lepiej zakupić audiotrak prodigy cube i wymienić opa na jakieś cieplejsze.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

lepiej zakupić audiotrak prodigy cube i wymienić opa na jakieś cieplejsze.