Skocz do zawartości

Wymiana gtx 460 na gtx 470/480


Recommended Posts

Witam, Zastanawiam się nad wymianą karty graficznej pod battlefield 4 i Wiedźmina 3. Nie mam jakiegoś ciśnienia strasznego zatem zastanawiam się czy opłaca się wymieniać kartę teraz czy może lepiej poczekać na premierę Wiedźmina i wtedy kupić jeśli oferty na rynku byłyby bardziej korzystne. 

 

Mój sprzęt:

Proc: Intel Core i5-4570 LGA1150

Ram: Crucial DDR3 8GB 1600MHz Ballistix Sport CL9

Płyta: MSI B85-G43 Intel B85 LGA1150 BOX

Zasilacz: OCZ 600W MXSP

Graficzna: gtx 460

 

Zastanawiałem się póki co na kartą


 

Różnica w cenie dość spora bo prawie 700zł : >

A jak patrzyłem w testach to te karty nie odbiegają od siebie jakoś bardzo.

A że jestem laikiem to pewnie się mylę :D

 

Wiec pytanie mam do was takie, czy warto teraz kupować kartę? Jeśli tak to która jest bardziej korzystna? Finansowo to wiadomo, ze gtx 760, ale czy gtx 780 w porównaniu do 770 jest warta swojej ceny?

 

Czy może jednak poczekać do lutego przyszłego roku i wtedy za podobne pieniądze kupię coś lepszego? Bo jak mówiłem nie zależy mi bardzo na czasie ; ) A może w wakacje będą jakieś fajne oferty :D

 

Link to post
Share on other sites