Skocz do zawartości

Sony DSC W-170 - słaba jakość zdjęć


Recommended Posts

Używam aparatu od święta i totalnie nie znam się na tym, ale za każdym razem jestem rozczarowany jakością tych zdjęć, więc w końcu zakładam ten wątek. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was miał styczność z tym aparatem?

 

Mam go od momentu, w którym wszedł na rynek. Miał to być kompakt, ale solidny. Kosztował niemało jak na zwykły aparacik, bo ok. 1000zł. W sieci ma pozytywne opinie, dużo pochlebnych o jakości zdjęć, ale moim zdaniem to pomyłka. Zdjęcia są jakby przytłumione, takie za szybą...

 

Być może ja naprawdę nie potrafię go ustawić, ale po to kupiłem z trybem auto, żeby się tym nie przejmować. Mój aparat w starym Blackberry lub stary Canon robią ładniejsze zdjęcia. Do nowych telefonów już nawet nie porównuję... Czy to naprawdę kwestia ustawień czy po prostu tryb auto zupełnie nie działa?

 

Jeśli chcecie to wstawię tu jakieś zdjęcia zrobione tym aparatem.

 

http://www.photoxels.com/images/Sony/w170/sony-w170-angle-450.jpg

Edytowane przez grzegorz01
Link to post
Share on other sites

Wrzuć gdzieś zdjęcia w pełnej rozdzielczości, bo tak to trudno zgadywać. Najlepiej oryginalne, bez obróbki, żeby były dane EXIF.

Edytowane przez Luki91
Link to post
Share on other sites

Na moje oko zdjęcia są nieostre i mają spore aberacje. Niestety wyciąłeś dane EXIF (albo ja ich z jakiegoś powodu nie widzę) więc nei wiem nic o nastawach aparatu a zatem nie pokuszę się o wydawanie wyroku czy może być to z nimi związane czy może to po prostu uszkodzony sprzęt.

Link to post
Share on other sites

@cooger, dane EXIF nie są wycięte, wystarczy kliknąć "Zobacz dane EXIF" na stronie.