SzymonK 0 Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 Witam, W pewnym skrócie opiszę sytuację związaną z laptopem Dell Inspiron 5537 (i7-4500U). Laptopa Dell Inspiron 5537 zakupiłem na firmę na sam koniec roku 2013. Od samego początku laptop wykazywał dwie wady (później dla Della „cechy”) w dwóch sytuacjach, mianowicie: 1/ gdy laptop był wyłączony, ale podłączony do zasilacza; 2/ gdy laptop był włączony (działa procesor). Wspomniane wady („cechy”) w tych dwóch sytuacjach polegają na: 1/ zgrzytanie na płycie głównej (dźwięk zwarcia); 2/ głośnym piszczeniu, zgrzytaniu z płyty głównej (dźwięk zwarcia). Dodatkowo w trakcie starania się pracować na laptopie Dell Inspirion 5537 zauważyłem pewną zależność natężenia piszczenia przy zwiększaniu i zmniejszaniu jasności obrazu. Praca na powyższym sprzęcie jest wykonywana przy jasności obrazu ustawionej w połowie skali (ciemny - jasny) żeby nie męczyć oczu, gdzie wówczas natężenie dźwięku określonego jako piszczenie jest największe, najbardziej dokuczliwe. Reasumując: laptop zgrzyta, gdy jest wyłączony oraz laptop zgrzyta i piszczy, gdy jest włączony. Skorzystałem od razu z serwisu. W pierwszej kolejności wykonałem polecenia serwisu, które miałem zrobić samodzielnie (diagnostyka, sprawdzenie na innym zasilaczu). Nadal te same wady („cechy”). W drugiej kolejności serwis do domu - „Door to door” (D2D). Za pierwszym razem wymieniony został kabel zasilacza i sprawdzenie działania na innym dysku twardym. Nadal te same wady („cechy”). Za drugim podejściem serwisu wymieniona została płyta główna i nadal te same wady („cechy”). Pan serwisant zadzwonił przy mnie do serwisu Bra PL, że nadal nic się nie poprawiło po wymianach i co dalej ma robić? Uzyskał od Bra PL odpowiedź, że cytuję „TEN TYP TAK MA” (załączam wycinek zdjęcia z protokołu serwisowego). Po licznych telefonach do centrali Dell oraz kilku reklamacji z tytułu gwarancji producenta, firma Dell uznała, że nie przysługuje mi naprawa, wymiana na inny model ani zwrot towaru! Nawet nie chcą już przyjąć laptopa na serwis i odpowiadać na wysłane oficjalne pismo firmy. To co, że po godzinie przebywania z tym laptopem w głowie piszczy. Laptop przez wydobywający się pisk podczas działania jest głośniejszy od starego komputera stacjonarnego. Praca z laptopem Dell Inspiron 5537 jest koszmarna, a wręcz nie do wytrzymania!!! Czy w związku z tym, że najpierw Dell chciał usunąć wadę, która okazała się bezskuteczna, nazwał ją później cechą tego laptopa? Tak to się robi obecnie ?! Można rozumieć, że każdy laptop z serii Inspiron 5537 (i7-4500U) posiada taką wadę/"cechę", której niestety nie podali w swojej specyfikacji technicznej.... Czy coś można w takiej sytuacji zrobić? Czy warto kupować w takiej firmie, która tak traktuje klienta..... ??? Załącznik: Wycinek opisu z drugiego protokołu serwisowego laptopa Dell Inspiron 5537. Cytuj Link to post Share on other sites
aska_2014 0 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 (edytowane) Witam, mam identyczny problem z DELL Inspiron 5537 15,6" FHD i7 4500U/8GB/1TB/8850M(2G)/W8+ 2YDND Wysoki piszczący dźwięk jest na tyle uporczywy, że godzinna praca przy tym laptopie przyprawia o ból głowy. Dziś dzwoniąc do serwisu DELL otrzymałam informację, że problem zlokalizowali. Niestety jest on w całej serii podzespołu, który został wyprodukowany. Mają zacząć wymiany tego elementu w DELLach od stycznia 2015, w tym też czasie poproszono bym ponownie się kontaktowała. Mam nadzieję, że wymiana w styczniu się uda. Pozdrawiam Edytowane 13 Października 2014 przez aska_2014 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.