Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

W pewnym skrócie opiszę sytuację związaną z laptopem Dell Inspiron 5537 (i7-4500U).

Laptopa Dell Inspiron 5537 zakupiłem na firmę na sam koniec roku 2013.

Od samego początku laptop wykazywał dwie wady (później dla Della „cechy”) w dwóch sytuacjach, mianowicie:

1/ gdy laptop był wyłączony, ale podłączony do zasilacza;

2/ gdy laptop był włączony (działa procesor).

 

Wspomniane wady („cechy”) w tych dwóch sytuacjach polegają na:

1/ zgrzytanie na płycie głównej (dźwięk zwarcia);

2/ głośnym piszczeniu, zgrzytaniu z płyty głównej (dźwięk zwarcia).

 

Dodatkowo w trakcie starania się pracować na laptopie Dell Inspirion 5537 zauważyłem pewną zależność natężenia piszczenia przy zwiększaniu i zmniejszaniu jasności obrazu. Praca na powyższym sprzęcie jest wykonywana przy jasności obrazu ustawionej w połowie skali (ciemny - jasny) żeby nie męczyć oczu, gdzie wówczas natężenie dźwięku określonego jako piszczenie jest największe, najbardziej dokuczliwe.

 

Reasumując: laptop zgrzyta, gdy jest wyłączony oraz laptop zgrzyta i piszczy, gdy jest włączony.

Skorzystałem od razu z serwisu. W pierwszej kolejności wykonałem polecenia serwisu, które miałem zrobić samodzielnie (diagnostyka, sprawdzenie na innym zasilaczu). Nadal te same wady („cechy”). W drugiej kolejności serwis do domu - „Door to door” (D2D). Za pierwszym razem wymieniony został kabel zasilacza i sprawdzenie działania na innym dysku twardym. Nadal te same wady („cechy”). Za drugim podejściem serwisu wymieniona została płyta główna i nadal te same wady („cechy”). Pan serwisant zadzwonił przy mnie do serwisu Bra PL, że nadal nic się nie poprawiło po wymianach i co dalej ma robić? Uzyskał od Bra PL odpowiedź, że cytuję „TEN TYP TAK MA” (załączam wycinek zdjęcia z protokołu serwisowego).

Po licznych telefonach do centrali Dell oraz kilku reklamacji z tytułu gwarancji producenta, firma Dell uznała, że nie przysługuje mi naprawa, wymiana na inny model ani zwrot towaru! Nawet nie chcą już przyjąć laptopa na serwis i odpowiadać na wysłane oficjalne pismo firmy.

To co, że po godzinie przebywania z tym laptopem w głowie piszczy. Laptop przez wydobywający się pisk podczas działania jest głośniejszy od starego komputera stacjonarnego. Praca z laptopem Dell Inspiron 5537 jest koszmarna, a wręcz nie do wytrzymania!!!

Czy w związku z tym, że najpierw Dell chciał usunąć wadę, która okazała się bezskuteczna, nazwał ją później cechą tego laptopa? Tak to się robi obecnie ?!

Można rozumieć, że każdy laptop z serii Inspiron 5537 (i7-4500U) posiada taką wadę/"cechę", której niestety nie podali w swojej specyfikacji technicznej.... Czy coś można w takiej sytuacji zrobić? Czy warto kupować w takiej firmie, która tak traktuje klienta..... ???

 

Załącznik: Wycinek opisu z drugiego protokołu serwisowego laptopa Dell Inspiron 5537.

                                                                

Link to post
Share on other sites
  • 4 miesiące temu...

Witam,

 

mam identyczny problem z DELL Inspiron 5537 15,6" FHD i7 4500U/8GB/1TB/8850M(2G)/W8+

2YDND

 

Wysoki piszczący dźwięk jest na tyle uporczywy, że godzinna praca przy tym laptopie przyprawia o ból głowy.

 

 

Dziś dzwoniąc do serwisu DELL otrzymałam informację, że problem zlokalizowali. Niestety jest on w całej serii podzespołu, który został wyprodukowany. Mają zacząć wymiany tego elementu w DELLach od stycznia 2015, w tym też czasie poproszono bym ponownie się kontaktowała.

 

Mam nadzieję, że wymiana w styczniu się uda.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez aska_2014
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...