Skocz do zawartości

Watch_Dogs potworne spadki FPS.


Recommended Posts

Witam, ucieszony premierą długo wyczekiwanej gry, kupiłem, zainstalowałem... I du*a:


Po pierwsze: Cienie w grze migają jak szalone, w taki sposób, że przez sekundę są i nagle ich niema, tak w kółko.


 


Po drugie: nawet na ultra minimalnych ustawieniach, z wyłączonymi wszystkimi opcjami (anialiasing, ambinet occ. itp.) mam może ~10 FPS? Zacięcia występują cały czas i są baaardzo długie. Jadąc samochodem efekt jest podobny do slow-motion, co chwilę zwalniam i nagle przyspieszam, czasami te zacięcia trwają nawet sekundę i występują co sekundę   :D


 


Jestem zdziwiony tak słabą płynnością gry, zwłaszcza, że mój pecet nie jest w cale taki zły:


 


CPU: i5 2500k


GPU: GTX 670 2GB


RAM: 12 GB RAM 1600MHz


PSU: 650W OCZ ZS


MOBO: Asrock P67 Pro3 B3


OS: Windows 8.1 64-bit


Edytowane przez HECki
Link to post
Share on other sites

To norma dla tej gry w tym momencie. Musisz poczekac na łatke co ma sie pojawic na dniach.

Jedyne co mi przychodzi do glowy to sprobowac naprawe plikow przez uplay czasami pomaga.

Edytowane przez adamxyz4
Link to post
Share on other sites

 

- Watch Dogs może korzystać z ponad 3GB RAM dla grafiki na konsolach nowej generacji – napisał na Twitterze Sebastien Viard, przedstawiciel Ubisoftu. – Karta graficzna na PC musi korzystać z VRAM, jeśli gra ma działać na ustawieniach ultra, ponieważ nie ma wystarczająco dużo zintegrowanej pamięci. Jeśli macie lagi lub gra się przycina na dobrym sprzęcie, spróbujcie obniżyć poniższe ustawienia, by zmniejszyć zapotrzebowanie GPU na VRAM: jakość tekstur, antyaliasing lub rozdzielczość.

- Stworzenie otwartego świata, który ma działać na konsolach nowej i starej generacji oraz zapewnienie wsparcia na PC jest niezwykle skomplikowanym zadaniem. Nasz zespół wykonał dobrą robotę. Gratulacje, chłopaki! Nasi pecetowi programiści aktualnie pracują nad patchem, który ma wyeliminować zgłaszane przez was problemy i poprawić wrażenia z rozgrywki.

Problemy z Watch Dogs na PC obejmują m.in. przycinanie się gry podczas jazdy samochodem, rozmaite glitche graficzne i znaczne zmiany w liczbie klatek na sekundę. Obniżenie ustawień często nie rozwiązuje problemów nawet w przypadku bardzo dobrych pecetów. Sytuację pogarsza fakt, że w porównaniu z PS4, gracze PC muszą mieć znacznie mocniejsze maszyny. Jakby tego było mało, tuż po premierze gry zaczęły się kłopoty z Uplay. Miejmy nadzieję, że Ubisoft zdoła uporać się z tymi problemami jak najszybciej.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja nie wiem co wy macie z tą grą. Moja konfiguracja sprzętowa to 

CPU: i5 3570k (nie podkręcony na boxowym chłodzeniu)

GPU: GTX 660 TI 2 GB

RAM: 8GB ramu 1600mhz 

PSU: 550W XFX +80

MOBO: Asrock extrime 4 z77

OS: Windows 7 64 bit

 

Gra działa jak marzenie na Ultra i wszystko na maksa włączone + fullHD. Klatki stoją w granicach 70 klatek i spadają do 60 gdy coś większego się dzieje na ekranie. Jazda samochodem płynna ale spaprane prowadzenie ze strony Ubisoftu jeździ się jak w symulatorze farmy samochody robią od razu zryw jakby były wyścigówkami a skręcają jak ciągnik ;) Jedyny jaki mankament zauważyłem to mrugające tekstury na biało ale to też od strony ubisoftu mam nadzieje, że to poprawią bo gra się w to bardzo przyjemnie. Dodam, że grę posiadam od dnia premiery i od samego początku u mnie wszystko pięknie śmiga.

Link to post
Share on other sites

No kompie z mojej sygnaturki, na teksturach HIGH (ULTRA zabija skutecznie fps'y i przyjemność z gry), czasowym SMAA i całej reszcie na max gra chodzi tak w granicach 40-60 klatek, ale chrupnięcia się zdarzają :) Pomaga ustawienie także klatek GPU na większą ilość (im mniej tym lepiej). Ale procek się ostro wygrzewa przy takich ustawieniach :) Ostatnio na rdzeniu 70 stopni miałem w trakcie gry ;)

 

PS. Jeżeli po wejściu do gry macie 30 klatek (a wiecie, że powinno być więcej) to w opcjach wyświetlania wystarczy zmienić na maksymalną liczbę klatek na 50fps, zatwierdzić zmiany i przestawić na 60 z powrotem i także zatwierdzić zmiany :) Sprawdzone, pomaga :)

Edytowane przez koowall
Link to post
Share on other sites

Nie bardzo wiem o czym piszesz:

 

1. "Pomaga ustawienie także klatek GPU na większą ilość (im mniej tym lepiej)".

 

z tego co wiem pomaga ustawienie na 1 ale może coś się zmieniło więc napiszcie

 

2. "Jeżeli po wejściu do gry macie 30 klatek (a wiecie, że powinno być więcej) to w opcjach wyświetlania wystarczy zmienić na maksymalną liczbę klatek na 50fps, zatwierdzić zmiany i przestawić na 60 z powrotem i także zatwierdzić zmiany"

 

tego to już całkiem na czaje o co kaman

 

down: dzięki :) tak podejrzewałem że masz na myśli vsync ale te 50 klatek mnie zmyliło :P

Edytowane przez lamparcicho
Link to post
Share on other sites

Co do klatek to masz rację, pomyliłem się :) 1 to najlepsza opcja - im wyżej tym większe obiciążenie grafiki.

Co do drugiej sprawy - ja mam vsync ustawiony na "1". Za każdym razem gdy wchodzę do gry z włączonym frpasem to pokazuje mi stałe 30fps. WIem, że powinno być w granicach 60, więc ten sposób umożliwia aby tak było. Jeżeli ustawi się na 50 fps i zaakceptuje to klatki na stałe wskoczą na 50fps. Gdy zmienimy na 60 to wtedy będą oscylować w tej granicy i nie będą się na stałych 30 ustawiać.

Trzeba sprawdzić tą metodę i wsio stanie się jasne :)

Link to post
Share on other sites

Pierwsza gra, z którą mój komputer sobie nie poradził na najwyższych ustawieniach... :)

Z max ustawieniami dosłownie nie da się grać, klatkuje i często się zacina na sekundę/pół sekundy, zwłaszcza przy obracaniu kamerą. Wiadomo kiedy wyjdzie ten patch?

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...