Skocz do zawartości

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....


Recommended Posts

Kiedyś byłem posiadaczem takiego o to czegoś.

 

Samsung wyznacza wprost nowe standardy cloudingu.

Oczywiście z początku matryca dysponowała równomierną, głęboką czernią ale po jakimś czasie z tygodnia na tydzień co raz bardziej mnie ten monitor zaskakiwał :) Po roku użytkowania czerń wyglądała tak.

 

http://www.imagebam.com/image/80858d374094901


Oczywiście słabe zdjęcie nie oddaje rzeczywistej tragedii jaka się rozgrywała na tym wyświetlaczu :)


Gdy przyszło mi kupować 50 calowy TV do salonu oczywiście po tej przygodzie zdecydowałem się na technologie która wyklucza w 101% mierne rozprowadzanie podświetlenia. Po prostu kupiłem plazme! Pod względem czerni kolorów i 180 kątów widzenia nie ma co porównywać do LCD.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Chciałbym grzecznie zapytać co to ku... jest?

Co do norm nie ma żadnych jak w monitorach :]

 

Zdecydowana większość matryc w telewizorach pochodzi od LG później od Samsunga niestety.

Polecałbym szukać czegoś z ekranami panasonica, sharpa. Więcej nie wiem nie znam się na tym.

Link to post
Share on other sites

Mi firma LG nie chce wcale odpowiadać na reklamacje zaległe z przed kilku miesięcy, jeżeli tobie zwracają kasę za banding to i mi się należy zwrot za ten szajs!!!!!!!! Oboje zostaliśmy oszukani.

Przypominam iż serwis obiecał mi dawnoooo.... dawnooo... temu iż zwróci się do LG w sprawie wytycznych i norm....oczywiście odpowiedzi brak, a podobno są jakieś normy -bo skoro telewizor i jego działanie jest w normie to się pytam LG w jakiej normie???

 

LG..... milczy w sprawie norm bandingu i cludingu.

Przypominam iż lg wydaje opinie serwisowe/opinie działu reklamacji bez oględzin  sprzętu!!!!!!!

Wizyty serwisowe są fikcyjne ja przed wizytą serwisową otrzymałem informację iż decyzja serwisanta będzie taka sama jak działu reklamacji- mniej więcej zacytowałem konsultantkę LG.

LG nie ma norm i wytycznych do badań wad w podświetleniu matrycy(cluding ,banding),sam technik nie udzielił mi informacji na ten temat i odesłał na infolinię zasłaniając się tajemnicą.

Więc ja się pytam na jakiej podstawie serwisant stwierdził iż wszystko jest w normie ???skoro materiały testowe które on posiadał to były zwiastuny filmów które sam ociągnął na pendrive .

 

Poniżej rozmowa z konsultantką LG umówienie wizyty serwisowej,żądałem wizyty technika bo dział reklamacji odrzucał moje roszczenia bez oględzin sprzętu.Serwisant przyjedzie ale ....czytajcie sami:

 

Dostałem odpowiedź serwis przyjedzie ale....pani z infolinii powiedziała: 

Konsultantka LG Uzyska Pan tę samą informację, którą otrzymał Pan wielokrotnie przez chat, infolinię I mailowo - bezpośrednio od serwisanta. Z naszych rozmów wynika, że takiego rozwoju sprawy Pan oczekuje.RNE140529004763  - to jest numer zgłoszenia. Serwis skontaktuje się telefonicznie ustalając datę wizyty. Czy ma Pan dodatkowe pytania? -Małgorzata B.

 

Moje zdanie:

Wizyta serwisowa która ma się odbyć będzie jedynie formalnością i jedynie podrzyma decyzje działu reklamacji i nie będzie rzetelna, serwis LG będzie podtrzymywał swoje stanowisko, aby pozbyć się sprzeciwu konsumenta iż wydano decyzję bez badania sprzętu. Tak twierdzi konsultantka LG po co dawać złudzenia na uczciwość i rzetelność Państwa działań

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich termin uplynal. Przelewu brak. Firma LG zwyczajnie oszukuje Klientów. Ciekaw jestem co pod przysiega opowie Sądowi Pani K. .....z serwisu LG , która zapewniala mnie, ze przelew wyjdzie w ciągu 7 dni. O toku sprawy przed Sadem będziecie Wszyscy poinformowani ze szczegolami.Korzystając życzę Wszystkim pogodnych radosnych świat bożego narodzenia oraz -jesli-spędzeniu kilku chwil przy oglądaniu świątecznych programów TV - to życzę nie przy TV firmy LG

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Witam Wszystkich i życzę Wszelkiej Pomyślności na Nowy 2015 Rok. Spieszę z nowymi informacjami ! Uwaga ....:-) przelew przyszedł 31.12.2014 r !!! Muszę przyznać, że takiej niespodzianki na koniec roku się nie spodziewałem. A tu jednak zaświeciła się gwiazdka na choince ...:-) Czuję przede wszystkim wielką satysfakcję i cieszę się, że sprawiedliwość wzięła górę. Na godzinę przed zamknięciem Media Marktu - nabyłem Sony 60 cali W855b - i .......powiem krótko - obraz rewelacja, pasów nie ma :-), ostrość - jak brzytwa i jestem mega zadowolony. Tak więc Nowy Roczek przywitaliśmy z żonką przy nowiutkim śliczniutkim Soniaczku. Spór z LG trwał od sierpnia ale zakończył się sukcesem. Raz jeszcze Szczęśliwego Nowego Roku !!! 

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich : po kolei: reklamowałem pasy pionowe w całej powierzchni obrazu bez względu na źródło podawanego obrazu, pulsującą ostrość tzn. obraz wyostrzał się i łagodniał i tak ciągle,/np. raz widać szczegóły na zbliżeniach za sekundę nie - np. jest na twarzy aktora jednodniowy zarost -nie ma- jest nie ma i tak stale, dodatkowo reklamowałem - jak ja to nazywałem "robaczki-mrówki" tzn. zwłaszcza na dużych powierzchniach jednolitych kolorów - tak jakby pod ekranem chodziły mrówki. Zgłaszałem mailowo i telefonicznie wady odbiornika do serwisu LG, byłem w stałym kontakcie z UOKiK, Inspekcją Handlową, złożyłem pismo do Sądu Polubownego, przygotowałem bardzo obszerne akta sprawy do złożenia do Sądu Cywilnego, pisałem na różnego rodzaju portalach od portali tematycznych do portali społecznościowych, pisałem również do LG Europe i do Centrali w Korei. Ale przede wszystkim konsekwentnie - po każdej opinii serwisu czy techników, że tv jest zgodny ze specyfikacją - zgłaszałem kolejny raz ten sam problem, z uwagi na to, że nie została dokonana naprawa a wady występowały dalej. Do skutku, do znudzenia, ale zawsze grzecznie i elegancko. I to uczucie satysfakcji - kiedy przyszedł przelew - po blisko półrocznych nerwach = BEZCENNE. Pozdrawiam Wszystkich .

Link to post
Share on other sites

Jak byśczytał cały temat byś miał odpowiedź przecież pisałza każdym razem co i jak :x

Ma Kolega rację ale skoro prosił Ratmed0000 - to dodatkowo opisałem. Nie ma problemu. Na szczęście już po kłopocie. Siedzimy przed Sony 60W855 i delektujemy się doskonałym obrazem i możliwościami. Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie !

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Bardzo dziękuję za pozytywną opinię i kibicowanie. Szkoda, że trzeba tracić czas i nerwy żeby udowadniać rzeczy oczywiste i niepodlegające dyskusjom ale na całe szczęście mamy już to za sobą. 


Witam Wszystkich Forumowiczów - służę pomocą w trudnych sytuacjach mój mail [email protected]. Myślę, że potrafię pomóc ,,,,:-) 

Link to post
Share on other sites
  • 2 miesiące temu...
Witam

 

 

Niestety tak jak kolega muszę wojować z serwisem LG.

 

 

Moje pierwsze zgłoszenie po prostu bezczelnie zamknięto bez żadnego kontaktu ze mną. Po kontakcie telefonicznym infolinia była bardzo zdziwiona że nie dostałem żadnej informacji że ma przesłać zdjęcia. Więc zaczaiłem się w nocy z lustrzanka przed TV i napstykałem kilka fotek z chamskimi pionowymi pasami - jakbym miał za matrycą vertikale. I zaczęły się znowu schody z możliwością przesłania zdjęć przez formularz kontaktowy (9 fotek spakowanych ok 22MB) bo strona LG wali komunikatem o przerwie technicznej. Wysłałem wiec zgłoszenie z prośbą o podanie adresu na który mogę wysłać zdjęcia bo przez stronę nie przechodzą. Efekt - status zgłoszenia "Ukończono" - bez żadnego kontaktu ze strony LG. Po telefonie pani na infolinii poradziła żeby przesłać załączniki pojedynczo.  Na stronie nie ma informacji jaka jest maksymalna wielkość załączników więc musiałem wysłać dziewięć zgłoszeń. dzisiaj dostałem lakoniczną odpowiedz:

 

 

Uprzejmie informujemy, iż przedstawiony na załączonej dokumentacji zdjęciowej efekt - delikatne pionowe pasy widoczne na ekranie w określonych sytuacjach - jest zjawiskiem bandingu, które jest cechą paneli LCD/LED. W każdym telewizorze typu LCD/LED zjawisko to będzie mniej lub bardziej widoczne. Wystąpienie tego zjawiska nie kwalifikuje się do naprawy serwisowej i nie stanowi podstaw do reklamacji sprzętu

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.

 

Z poważaniem,

Wojciech Wxxxxx

LG Electronics Polska

 

Zastanawiam się czy przypadkiem producenci RTV nie wymyślają nowych terminów jak  banding i cluding po to żeby mięć wymówkę po wprowadzeniu bubla na rynek reklamowanego jako najnowsza technologia.

Żałuje że miałem pomysł na zmianę na "lepsze" ze starego samsung 40" lcd/led bez bandingu i cludingu

 

I najlepsza innowacja LG w dziedzinie kontaktu z klientem - kontakt e-mail tylko przez stronę na której można  napisać do 1000 znaków. A w stopce emaila od LG jest info że adres jest tylko dla poczty wychodzącej i tekst jest po angielsku co by szary polaczek nie zrozumiał i wysyłał wiadomości i nigdy nie doczekał odpowiedzi

Edytowane przez krzemo1500
Link to post
Share on other sites
  • 2 miesiące temu...

Cześć,

jestem w posiadaniu LG 47LA660S. We wrześniu strzelą mu 2 lata. 

Przed jego zakupem przeczytałem masę testów i opinii na ww. temat i wiedziałem, że może być z tym problem. Po odpaleniu TV od razu zwróciłem na to uwagę (ciemniejsze pasy góra dół). Od razu zadzwoniłem na infolinię LG ... bla bla bla proszę złożyć wniosek. Złożyłem. W ciągu kilku dni odpowiedź, że tak ma być... :roll: jak wiedziałem wcześniej taka norma od LG. Nie drążyłem sprawy bardziej. Po kilku dniach status zmienił się na "zrealizowany" czy coś 'ala to. Przy kolejnej rozmowie z infolinią bełkot jak zwykle. "Proszę sprawdzić ekran testowy...." 

 

Mój problem nie jest taki jak tu u nie których.

Nikt z moich znajomych nie zauważył tego nawet a moja luba stwierdziła, że jak bym jej nie powiedział to by w życiu tego nie zobaczyła. 

Oczywiście jest to widoczne zwłaszcza przy meczach czy jasnych scenach z niebem (filmy przyrodnicze) z ruchem kamery w poziomie. 

Co do niedoświetleń rogów TV jest to bardzo ciężkie do zauważenia. Ja wiem o tym i czasem (ale bardzo rzadko i trzeba polować na odpowiedni kadr) zauważam.

 

Innych usterek nie zauważyłem. Filmy FHD lub 3D obraz brzytwa. Wg mnie 3D to dobry bajer bo od czasu do czasu można obejrzeć film z tym bajerem. 

 

Mam do czynienia z 3-4 innymi modelami LG (nowszymi od LA660S) 4K również i ten sam problem jest nadal tylko sporo mniejszy. Osoby nieświadome nic nie zauważają.  

 

Podziwiam moich przedmówców za wytrwałość w sprawie bo to co odstawia LG to nie można ująć cenzuralnymi słowami. 

Zimne piwo dla Was a LG już nie kupię tak czy inaczej bo taka postawa powinna być tępiona. Innym też będę odradzał.

 

Pozdrawiam i sorry za "mały" refresh.

Link to post
Share on other sites

nie tylko LG ma takie problemy, samsungi tez :)

ale taki urok telewizorów LEDowych. Nic na to nie poradzisz....

Im wieksza matryca (przekatna) tym problem poważniejszy :)

 

moi rodzice maja samsunga na podswietleniu CCFL (byly takie przed ledami) i nie ma ani bandingu ani cloudingu....ale tam jest tez 37 cali :)

 

ogolnie raczej nie kupi sie TV LED bez takich defektów :) 

Link to post
Share on other sites
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...