Skocz do zawartości

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....


Recommended Posts

Czy będę walczył?? już to robię myślałem iż będę miał większe wsparcie ze strony piszących na forum ...ale mam nadzieje iż więcej osób zrezygnuje z LG które mnie oszukało bo na pewno telewizor nie miał gwarancji bo gwarancja w tej firmie to fikcja.

Link to post
Share on other sites

kolejny dzień proszenia LG Polska o odpowiedź na moje reklamacje lg twierdzi iż wszystkie reklamacje i odp dostałem co jest bzdurą i kłamstwem totalnym. Brak odp na temat smart tv pilota magic  oraz niedziałającego youtube.
 
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/68417597e749.jpg
 
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/899143aed628.jpg

 

A na koniec standardowo jak pytania są nie wygodne konsultant rozłączył się .... takie jest LG i jego standardy!!!


Kupisz LG, wygrywasz ....stały kontakt z działem reklamacji !!!!!!!!!!!!

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Po ponad 2 miesiącach LG-reklamacje nadal milczy i uznaje iż nie musi wcale odpowiadać na reklamacje kogoś takiego jak ja (my)... nigdy nie spotkałem się z taką ignorancją ze strony producenta....
Proszę zobaczyć jak LG olewa nas konsumentów  nawet celowo rozłączają czat jak pytania stają się niewygodne....tyle mają do powiedzenia po 2 miesiącach...
 
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/bcac48c49929.jpg

Tłumaczą się tym iż decyduję kolejność zgłoszeń i nie mają terminu na odpowiedź, szkoda iż zgłaszając problem do serwisu przez stronę lg zgłoszenie serwisowe po statusie oczekujące po 1 dniu staje się anulowane,czyli raz nikt nie widzi telewizora i zglłoszenie serwisowe jest automatycznie anulowane więc w ciągu 1 dnia dział reklamacji odrzuca zgłoszenie bez podania merytorycznej przyczyny i wyjaśnienia....więc kolejność zgłoszeń to bzdura!!!! ściema i mydlenie oczu....
 
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/aa5270a5631e.jpg

Kontaktując się z czat LG i zadając pytanie dotyczące reklamacji każą czekać...... oczekiwanie ma być niby konsultacją z działem reklamacji a w rzeczywistości dłubanie w nosie, picie kawki,rozmowa z koleżanką obok.... raz każą czekać bo musi sprawdzić zapytać raz mówią iż nie mają możliwości kontaktu z działem reklamacji no żałosne i to bardzo!!!!!!!!!
 
 
http://naforum.zapodaj.net/86471a6e6e0a.jpg.html

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Jak ktoś odgraża się UOKiK i innymi instytucjami, a kończy na sprzedaniu TV i tylko wypisywaniem żali na forum... albo zaśmiecaniem im skrzynki to faktycznie panowie w LG mają tam niezły ubaw. Jeśli chciałeś im dopiec, to miałeś ku temu sposobność - nie skorzystałeś, a LG wygrało :D

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Może wygrało może przegrało ... ja nic nie kupie LG, robię antyreklamę i mi to wystarczy....żalę się na forum a co, ale inni mają też swój rozum i oceniają podejście firmy LG. Więc czy firma LG wygrała???? jeżeli nagrodą jest brak zaufania i brak konsumentów to naprawdę wygrała!!!


Odnawiam temat : odpowiedzi ze strony LG------.> BRAK!!!! to już prawie 3 miesiące!!!! 

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

raczej juz odpowiedzi nie dostaniesz, dziwie sie ze chcesz monitor lg kupic :P mogles zglosic sprawe do UOKiK.

Btw. sprzedales komus uszkodzony tv na gwarancji, podejrzewam, ze ta osoba tez bedzie chciala to naprawic, wiesz moze jak jego/ ja serwis lg potraktowal?

Link to post
Share on other sites

Sprzedałem tv i dołożyłem trochę do sonego.... i jestem zadowolony kolory obraz w HD bajka bez porównania z LG smart tv działa lepiej tylko mam 42 cale a mialem 47 ale coż...Tv był dobry tylko to podświetlenie i banding.... ech......Z monitorem LG to się bronie i bardziej dołożę do innego .


hm... ponad 10.000 tyś wyświetleń mały sukces jest...

Link to post
Share on other sites

Witam Redakcję i Wszystkich Użytkowników. Po przeczytaniu postów postanowiłem opisać swoje doświadczenia z firmą, serwisem i produktem LG. Kupiłem w lipcu tego roku / internetowo / model LG 60la620s w którym stwierdziłem, że połowa ekranu jest ciemniejsza - równo na 1/2 ekranu pionowy pas. Wysłałem - zgodnie z instrukcją Lg - zdjęcia ustreki. Odpowiedź była niemal natychmiastowa - wymiana na nowy telewizor model LG 60lb650v. Czekałem blisko miesiąc - ponieważ w fabryce była przerwa produkcyjna. Wreszcie nadszedł długo oczekiwany dzień wymiany. Panowie z serwisu przywieźli zapakowany fabrycznie telewizor. Zabrali poprzedni i wyszli. Nie miałem możliwości sprawdzenia jakości odbioru tego modelu. Włączyłem i przeżyłem szok.....obraz nieostry, zielono-żółty, bardzo słaby zakres możliwości regulacji, pasy pionowe mocno widoczne - przeszkadzające podczas oglądania i na dodatek obraz dziwnie się zachowuje tzn. wyostrza się i wygładza i tak non stop. Chodzą jak ja to nazywam "mrówki" widać to zwłaszcza na jednolitych kolorach / murawa boiska, niebo itp. - na twarzach co chwila widać raz każdy pieprzyk za ćwierć sekundy - twarz gładka i tak non stop. Napisałem do LG, że ten model jest zdecydowanie gorszy i ma więcej usterek niż poprzedni i że proszę o wymianę na wolny od wad. I znowu to samo - zdjęcia wraz z filmem wysłałem do serwisu. Odpowiedź - serwis stwierdza, że niczym mój egzemplarz nie odbiega w jakości od pozostałych modeli i nie będzie wymieniony. Opisałem całą sytuację w piśmie do UOKiK, do LG EUROPE oraz do wiadomości LG Polska i Serwisu Warszawa. Miałem problem z opisaniem/ zgłoszeniem reklamacji na stronie lg - ponieważ tego modelu na stronie oficjalnej Lg - nie ma !? a bez wpisania modelu - nie można zarejestrować reklamacji. Wreszcie - po telefonach i pismach dodatkowych - udało się. Skontaktował się ze mną kolejny Przedstawiciel LG, który stwierdził, że dokumentacja przesłana przeze mnie została skierowana raz jeszcze do innego działu i zostanę poinformowany o decyzji. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem jakiejkolwiek informacji co dalej. Aha - w rozmowie telefonicznej z Przedstawicielem - usłyszałem że z kwestią bandingu nie potrafią sobie poradzić i że jest to problem. Rozumiałbym taką argumentację gdyby nie fakt, że jedne TV mają a drugie Lg - nie. Dlatego - być może dla firmy LG jest to wyjątkowo trudne do zrozumienia - jako Klient chcę mieć tv bez smug, pasów, linii, z wyraźnym obrazem pozwalającym się regulować, bez chodzących " mrówek ", z normalnymi kolorami, normalną ostrością, bez bandingu cloudingu / pewnie nie piszę poprawnie ale wszyscy wiedzą o co chodzi / i innych usterek uznanych przez firmę LG za normę. Krótko mówiąc - chcę posiadać za blisko 5500 zł - telewizor który spełnia punkty specyfikacji, posiada obraz FULL HD i dobrze/ prawidłowo - odbiera zarówno TV kablową jak i z normalnej anteny / a propos - z normalnej anteny - obraz na moim egzemplarzu - jest jak z najstarszych tv kineskopowych z kaszą i zielono-żółtym obrazem./ Czy uważacie, że zbyt dużo wymagam?:-) Będę Was informował na bieżąco - jak firma LG dba o satysfakcję Klienta z zakupionego sprzętu oraz jakie są standardy obsługi serwisowej. Mam jednak nadzieję, że otrzymam nowy egzemplarz tv wolny od wszelkich wad .........czy tak będzie ....dowiecie się - mam nadzieję :-) , że wkrótce. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Ponieważ TV już w momęcie zakupu posiadał wadę i serwis to stwierdził po czym wymienił TV na niby sprawny. Jednak wymieniony nowy telewizor również posiada te same wady. Co udokumnetowałeś. Zachodzi tu zjawisko, które można podciągnąć pod niezgodność towaru z umową. W takiej sytuacji jako klient możesz odstąpić od umowy i zwrócić towar. Serwis przyzał się do tego, że ich produkty mają wadę, bo wymienili Ci pierwszy TV, jeśli powołują się na Swoje niby normy to dlaczego wymieniają sprzęt. Przecież już pierwszy egzemplarz spełniał ich normy. Nie są w stanie usunąć usterki to stosują wykręty. Reszta to tylko zasłona. By klienci nie zwracali towaru. Ja bym się wybrał do sklepu z wadliwym towarem i go oddał. Masz do tego pełne prawo. Jak najszybciej udaj się do sklepu i poinformuje sprzedawce. Jesteś na wygranej pozycji. Sklep będzie stawiał opór ale nie może odmówić reklamacji. Już niczego z serwisem nie załatwiaj bo to nie ma sensu. Reklamacje załatwiaj przez sklep. Jeśli to sklep internetowy. Wszystkie pisma wysłaj poleconym, korespondencje archiwizuj(drukuj), żebyś miał dowody i w razie czego z czym iść do rzecznika a później może nawet do sądu(to najgorszy wariant ale do wygrania). Poczytaj zapisy na tej stronie http://uokik.gov.pl/faq_sprzedaz_konsumencka.php#faq1168

Link to post
Share on other sites

nie mają norm ani wytycznych bo od 3 miesięcy proszę o te normy i wytyczne i nikt nigdy nie odpowiedział na to zagadnienie ,sam technik nie potrafił udzielić informacji.Skoro jeden tv ma banding a drugi nie to o jakiej normie mówimy gdzie tu powtarzalność cechy ..dla mnie jest coś albo nie ma,wiec jest to definitywnie wada która może nie wystąpić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

Czyli firma LG oszukuje w ten sposób klientów. Zamiata sprawę pod dywan i myśli, że będzie ok. Brak odpowiedzi od serwisu w sprawie reklamacji w świetle prawa jest uznawane przez sądy orzekające w takich sprawach jak przyznanie się do winny. Już kiedyś taką sytuację miałem. 

Link to post
Share on other sites

Ponieważ TV już w momęcie zakupu posiadał wadę i serwis to stwierdził po czym wymienił TV na niby sprawny. Jednak wymieniony nowy telewizor również posiada te same wady. Co udokumnetowałeś. Zachodzi tu zjawisko, które można podciągnąć pod niezgodność towaru z umową. W takiej sytuacji jako klient możesz odstąpić od umowy i zwrócić towar. Serwis przyzał się do tego, że ich produkty mają wadę, bo wymienili Ci pierwszy TV, jeśli powołują się na Swoje niby normy to dlaczego wymieniają sprzęt. Przecież już pierwszy egzemplarz spełniał ich normy. Nie są w stanie usunąć usterki to stosują wykręty. Reszta to tylko zasłona. By klienci nie zwracali towaru. Ja bym się wybrał do sklepu z wadliwym towarem i go oddał. Masz do tego pełne prawo. Jak najszybciej udaj się do sklepu i poinformuje sprzedawce. Jesteś na wygranej pozycji. Sklep będzie stawiał opór ale nie może odmówić reklamacji. Już niczego z serwisem nie załatwiaj bo to nie ma sensu. Reklamacje załatwiaj przez sklep. Jeśli to sklep internetowy. Wszystkie pisma wysłaj poleconym, korespondencje archiwizuj(drukuj), żebyś miał dowody i w razie czego z czym iść do rzecznika a później może nawet do sądu(to najgorszy wariant ale do wygrania). Poczytaj zapisy na tej stronie http://uokik.gov.pl/faq_sprzedaz_konsumencka.php#faq1168

Bardzo dziękuję za radę. Niestety nie mogę oddać do sklepu internetowego z uwagi, że jest to już inny model. Zobaczę jakie stanowisko będzie ze strony LG. Muszę przyznać, że obraz jest fatalny w moim egzemplarzu i pomimo spędzenia kilku w sumie godzin na usilnych próbach wyeliminowania usterek - efekty są zerowe. Nie da rady. Przez blisko 20 lat kupowałem wszelki sprzęt jednej firmy tzn. Sony. Chciałem zmienić ponieważ wyjątkowo pozytywnie - i jak widać skutecznie - model ten został opisany - jako posiadający rewelacyjny obraz, o naturalnych, rzeczywistych, wyrazistych kolorach i barwach. Doskonała jakość 3D itd. , itp...... niestety nie trafiłem widać na "ten opisywany" egzemplarz. Być może jest tylko jeden :-) / przepraszam za sarkazm ale jestem wyjątkowo zmęczony udowodnianiem firmie LG, że mam rację. Nie domagam się niczego innego jak prawidłowej jakości odbioru w produkowanym przez firmę LG sprzęcie - w tym wypadku - w posiadanym LG 60lb650v. /

Link to post
Share on other sites

Co do ustawień TV możesz spróbwać wgrać możliwie najnowszy firmware, wiem że to nie wiele pomoże ale sróbować nie zaszkodzi. TV ma wifi i sam może pobrać oprogramowanie z sieci. Co ułatwia sprawę. Wystarczy tylko wejść w ustawienia i wybrać opcję aktualizacji. Potem reset ustawień Tv do fabrycznych. Zapoznaj się z tym linkiem http://www.hdtv.com.pl/forum/lg/87124-lg-42lm765s-2.html pomoże ustawić jakość ten TV ustawienia dotyczą innego modelu ale są w miarę uniwersalne dla odbiorników LG. Czy po wymianie serwisant zostawił Ci jakieś dokumenty na obecny odbiornik. Kartę gwarancyjną, protokół wymiany? Podstawą jest pilnowanie dokumnetów. Gdy ich brak nic nie będzie można załatwić. Niestety sprawa Twojej reklamacji nie jest prosta. Dzwoń do lokalnego serwisu LG i zgłaszaj usterkę. Nie opuszczaj bo sytuacja się tylko pogorszy. Jak trzeba zawieść TV do serwisu to to zrób. Odbij piłeczkę w ich stronę. Niech zamują stanowisko bo taka sytuacja jest nie do pomyślenia. Jeśli masz wątpliwości udaj się do Powiatowego lub Miejskiego Rzecznika praw konsumenta po poradę. Możesz też napisać mu email i przedstawić Swoją sytuację na pewno coś Ci doradzi. Można też napisać skargę do UOKiK. Firmy boją się interwęcji urzędów. A z tego co widzę wykręty LG i powoływanie się tej firmy na jakieś tam ich własne, nie jasne i nie dostępne dla klientów normy, plus brak reakcji ze strony serwisu wyglądają jak zbiorowe naruszenie praw konsumnetów do reklamacji towaru. Co jest niedopuszczalną praktyką handlową. Napewno Twój przypadek nie jest odosobniony. Gdy takich skarg do UOKiK wpłynie więcej. Urząd będzie musiał zbadać sprawę i zasadności tych skarg. Mogę się założyć, że na 100%, UOKiK coś znajdzie na LG. Skargi do UOKiK tutaj.  http://www.uokik.gov.pl/zbiorowe_interesy_konsumentow.php

 

Brońmy się przed nieuczciwymi sprzedawcami i firmami.  

Edytowane przez gepardmak
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Witam . Aktualizację zrobiłem łącznie 6 razy. Nic nie pomogło. Aktualizacji nie znaleziono. No cóż. Jutro spodziewam się wizyty Serwisanta. Bardzo jestem ciekaw jak firma LG podejdzie do jakości odbioru programu TV swojego produktu, na którym nie da się oglądać analogowej TV a obraz HD jest jak na starym kineskopowym odbiorniku, że o pasach pionowych o ciemniejszym i jasniejszym odcieniu - nie wspomnę. Wydałem na telewizor niemało pieniędzy i nie zamierzam posiadać sprzętu, który nie spełnia warunków specyfikacji - który ma obraz bardzo złej jakości./ Pomimo również wszelkich prób regulowania obrazu - niestety nie udało się. Jest tragicznie. I te "mrówki"... Nie dam sobie wmówić, że tak powinno być . W przeciwnym wypadku oprócz już poinformowanych instytucji, nagłośnię tę sprawę gdzie tylko można. Biorę również pod uwagę skierowanie sprawy na drogę sądową - po uprzednim poinformowaniu wszelkich dostępnych mediów. 


Witam Wszystkich. Dzisiaj opiszę Wam dlaczego nie należy kupować tv lg60lb650v, opiszę jak firma LG odnosi się do STWIERDZONEJ przez Serwis - wady, jak pozostawia Klienta z niesprawnym telewizorem, jak twierdzi, że wszystko jest zgodne ze specyfikacją i jak ewidentnie bazuje na pomnażaniu zysków przez produkowanie odbiorników o złej jakości obrazu oraz jak - podkreślam - pomimo stwierdzenia wady - nie zgadza się na wymianę tv podając jako argument, że kolejny z tej serii egzemplarz będzie tak samo źle odbierał i nic na to nie można poradzić. Jednym słowem - zostałem z nowym niesprawnym telewizorem za ponad 4500 zł - z którym nic nie mogę zrobić aby móc posiadać - normalny, prawidłowy, ostry, z pełną paletą barw, nierozmywający się, ustabilizowany, bez bandingu cloudingu itp wad - obraz. 4500 zł jest dla mnie wyjątkowo dużą kwotą którą zwyczajnie przekazałem firmie LG za niesprawny telewizor.

Żeby nie być osobą in cognito - podaję swoje imie i nazwisko oraz nr telefonu / zapraszam do kontaktu wszystkich w podobnych sprawach jak i z chęcią pomocy w tej kuriozalnej i podszytej nierzetelnością handlową oraz fałszywymi pozorami spełniania usług gwarancyjnych - sytuacją.  Paweł Grabowski tel. 608808888. Od dnia dzisiejszego zaczynam DZIAŁAĆ a moja determinacja jest maksymalna.......


Witam . Przedstawiam treść listu wysłanego do UOKiK, Sami oceńcie ......

"                                

 

                                               Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
                                                                  ul. Plac Powstańców Warszawy 1
                                                                  00-950 Warszawa

 

Szanowni Państwo

Zwracam się do Państwa z prośbą o podjęcie stosownych działań w opisanej poniżej sprawie.

W dniu 08.07.2014 r. w sklepie internetowym Quito Michał Rejdych ul. Stawowa 27, 43-400 Cieszyn zakupiłem telewizor marki LG model 60la620s za kwotę 4574,00 zł.  Niestety po podłączeniu oraz ocenie jakości odbioru programów telewizyjnych stwierdziłem, iż występują w ww. modelu istotne usterki, uniemożliwiające prawidłowy odbiór kanałów telewizyjnych.  W tej sprawie kontaktowałem się z usługą chat firmy LG , gdzie po opisaniu stwierdzonych usterek - otrzymałem sms -a od Przedstawiciela firmy LG, informującego mnie, iż zostanie dokonana wymiana telewizora - na potwierdzenie czego posiadam stosowną dokumentację. Wymiana została dokonana w dniu 14.08.2014 r. Otrzymałem model LG 60lb650v. Po podłączeniu oraz ocenie jakości odbioru wymienionego modelu, stwierdziłem liczne usterki - zdecydowanie w większej ilości oraz zdecydowanie bardziej utrudniające normalny/prawidłowy odbiór programów telewizyjnych - niż w poprzednio reklamowanym modelu LG 60la620s. O fakcie tym poinformowałem w sposób mailowy zarówno Przedstawiciela firmy LG jak i dział reklamacji firmy LG- na potwierdzenie czego posiadam stosowną dokumentację..

Poproszono mnie -- na potwierdzenie czego posiadam stosowną dokumentację -  w celu oceny zgłaszanych przeze mnie usterek - o ponowne przesłanie zdjęć odzwierciedlających opisane usterki/wady - drogą elektroniczną - co niezwłocznie uczyniłem. Pomimo, iż zgłaszane oraz udokumentowane usterki zdecydowanie swoją ilością jak i jakością - przewyższały poprzednio zgłaszane usterki dotyczące modelu LG 60la620s - otrzymałem od Przedstawiciela firmy LG -informację mailową, iż reklamacja nie zostaje uznana, ponieważ model nie odbiega w kwestii jakości odbioru od innych - na potwierdzenie czego posiadam stosowną dokumentację.

W związku z faktem, iż podłączałem odbiornik pod różnego rodzaju źródła przekazu obrazu / antena zewnętrzna, blue-ray, kino domowe / - o czym informowałem w formie elektronicznej firmę LG - na potwierdzenie czego posiadam stosowną dokumentację - usterki występowały w dalszym ciągu - stąd

uważam, że wymieniony egzemplarz jest wadliwy a co za tym idzie nie spełnia warunków specyfikacji dotyczącej tego konkretnego modelu tv LG 60lb650v.

Do głównych usterek modelu / wymienionego / czyli LG 60lb650v należą : niestabilny i niewyraźny obraz, zmieniający się non stop kontrast obrazu, pasy pionowe występujące na obrazie, bardzo mały zakres regulacji pomagającej w ustawieniu jakości obrazu, ograniczona paleta barw - co również zostało przekazane w formie elektronicznej firmie LG - na potwierdzenie czego posiadam stosowną dokumentację.

Dlatego biorąc powyższe pod uwagę - całkowicie nie zgadzam się z przedstawioną przez firmę LG - oceną jakości odbioru modelu Lg 60lb650v oraz z  brakiem wyrażenia zgody na wymianę tego modelu telewizora.

Po zapoznaniu się z mailowo przedstawionym stanowiskiem firmy LG w kwestii wymiany wadliwego telewizora na działający prawidłowo -próbowałem w dniu 19.08.2014 r podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantką Infolinii firmy LG zgłosić reklamację celem umówienia serwisu LG jako wizyty domowej. Otrzymałem informacje, iż nie można tego dokonać, ponieważ nie podważa się oceny wystawionej przez serwis LG. Otrzymałem również  informację, iż mogę dokonać takiego zgłoszenia na stronie LG www.lg.com.pl - co próbowałem uczynić - jednak bezskutecznie ponieważ modelu LG 60lb650v - nie ma w wykazie produktów tv LG znajdujących się na oficjalnej stronie firmy LG Polska.

Pragnę również zwrócić uwagę na niezwykle istotny fakt, iż wydatek dotyczący zakupu telewizora -w kwocie ponad  4500 zł - jest wyjątkowo znaczącym i w bardzo długim czasie - możliwym do zrealizowania - odkładaniem stopniowo części kwot do momentu realizacji zakupu. Nie należę do ludzi majętnych i na tak wysokiej klasy telewizor odkładałem blisko dwa lata.

Uważam, że tego typu model telewizora tak renomowanej i wyjątkowo silnie reklamującej się firmy jaką jest firma LG - powinien nie tylko spełniać reklamowane w nim cechy ale stanowić pewność i satysfakcję Klienta co do dokonanego zakupu.

Niestety jak widać z powyższych treści - w przypadku firmy LG - tak nie jest.

W dniu 26.08.2014 r. po wcześniejszym kontakcie ze strony firmy LG / pragnę zauwazyć , iz nastąpiło to po przesłaniu do wiadomości - pisma wysłanego - do Państwa Urzędu / - odbyła się wizyta domowa Serwisanta, który stwierdził w obecności mojej narzeczonej, że zgłaszane przeze mnie usterki - zdecydowanie zauważa - co szczegółowo zostało opisane przez Serwisanta w karcie gwarancyjnej - ale nic nie może poradzić z kilku powodów:

po pierwsze - Jego wizyta jest w zasadzie kurtuazyjna - ponieważ Serwis nie wyraził zgody na wymianę telewizora / podstawą takiego stanowiska Serwisu - była ocena przesłanych drogą mailową - zdjęć obrazujących usterki /

po drugie - te modele niestety mają inne przetworniki obrazu niż modele Lg 60la620s i niestety usterki nie dadzą się wyeliminować i pomimo tego stanu rzeczy - uznawane jest to za spełniające normy specyfiki jakości obrazu

po trzecie - nawet jeśli Serwis zgodziłby się na wymianę tego egzemplarza na drugi ten sam model - - jak stwierdził Serwisant - problem przeze mnie zgłaszany a potwierdzony jako istniejący - przez Serwisanta - niestety nie zniknie - ponieważ te modele " tak mają"

po czwarte - pomimo przedstawianych przeze mnie propozycji rozwiązania tego problemu takich jak - dopłata przeze mnie przy wymianie na wyższy model ale nie posiadający potwierdzonych przez Serwisanta usterek / biorąc pod uwagę cenę detaliczną danego wyższego modelu występującą na rynku / , poprzez propozycję z mojej strony wymiany na telewizor plazmowy / pomimo zdecydowanie niższej cenie detalicznej występującej na rynku w grupie odbiorników TV 60. calowych/  - niestety Serwisant nie był władny podjąć takiej decyzji - i pomimo Jego zrozumienia oraz potwierdzenia występowania zgłoszonych przeze mnie usterek - jak również zaangażowania w chęć rozwiązania tej sytuacji w sposób satysfakcjonujący Klienta - stwierdził, iż obawia się, że raz wydana decyzja przez Kierownictwo Serwisu w Warszawie odmawiająca wymiany wadliwego telewizora - jest ostateczna i nieodwracalna

po piąte - Serwisant wyjaśnił  w bardzo uprzejmy sposób, że nie może podjąć czynności naprawczych - ponieważ niczego one nie zmienią - z uwagi na fakt, iż te modele tak będą odbierać, jak również poinformował, że ma zakazane " z góry" ingerować naprawczo w mój odbiornik TV

Pragnę jednocześnie zwrócić uwagę na fakt, iż Serwisant nie tylko potwierdził fakt występowania opisanych i udokumentowanych / maile / przeze mnie usterek - ale przede wszystkim - chciał w sposób satysfakcjonujący Klienta - rozwiązać problem - jednakże wcześniej wyraźnie ugruntowane stanowisko Serwisu - nie wyrażające zgody na wymianę telewizora - nie pozwalało Serwisantowi - na przedstawienie jakiejkolwiek propozycji.

Uważam, że zachodzi tu mocno paradoksalna sytuacja - kiedy Serwisant potwierdza zgłaszane usterki/ wady przez Klienta - z podkreśleniem faktu - PODCZAS WIZYTY U KLIENTA - w momencie , kiedy na podstawie oceny przesłanej wirtualnie dokumentacji - Serwis jednoznacznie wyraża opinię o prawidłowym działaniu odbiornika telewizyjnego - tym samym wykluczając możliwość wymiany a tym samym skazując Klienta na konieczność użytkowania wadliwego telewizora.

Dlatego zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o podjęcie stosownych działań mających na celu zarówno ochronę praw konsumenta jak również uświadomienie firmie LG, iż zgłaszane przeze mnie usterki nie tylko uniemożliwiają prawidłowy odbiór programów telewizyjnych ale przede wszystkim obligują firmę LG do wymiany niesprawnego odbiornika tv na pełnowartościowy.

Celem potwierdzenia zgłaszanych firmie LG usterek - przesyłam w załączniku - zdjęcia oraz film wadliwego odbioru, które zostały przeze mnie przesłane firmie LG.

Mając nadzieję na uzyskanie pomocy oraz pozytywne rozwiązanie powyżej opisanego problemu

                                                                                                                             Pozostaję z wyrazami szacunku

                                                                                                                                             Paweł Grabowski

                                                                                                                                       

Do wiadomości :

Centrum Serwisowe LG Electronics Polska Sp. z o.o.

Marynarska 21
Warszawa 02-674

LG Electronics Polska sp. z o.o.

Wołoska 22
Warszawa 02-674

LG International Corp.

Aleja Jana Pawła II 11
Warszawa 00-828

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Witam . Serwis wymienił płytę główną. Bezpośrednio po wymianie / podczas wizyty Serwisu / zgłosiłem, że wymiana nie wyeliminowała zgłaszanych wad. Serwis poradził, abym w celu nie zauważania wad obrazu - oglądał telewizję z 6 metrów czyli w moim przypadku z kuchni..........piszę zupełnie serio........nie skomentuję tego inaczej jak tylko, że tak ewidentnego lekceważenie Klienta i nierespektowania warunków umowy czyli łamania praw Konsumenta - nie spotkałem nigdy. Zgłosiłem reklamację mailowo / na stronie lg nie ma tego modelu ?!/ - w odpowiedzi przeczytałem, że Serwis nie stwierdził nieprawidłowości i telewizor działa prawidłowo. W związku z takim stanowiskiem firmy LG - występuję kolejno do Sądu Polubownego, informuję wszelkie znane mi media oraz wszelkie stosowne instytucje jak również - wystąpię na drogę sądową z powództwa cywilnego. Skoro Serwis uznaje, że nieosrty rozmyty obraz, pasy pionowe i poziome na ekranie, konieczność oglądania tv z odległości 6 metrów, falująca ostrość obrazu, bardzo niewyraźny obraz tv analogowej - to norma i zgodność ze specyfikacją - to decyzję co do zakupu tv firmy Lg - pozostawiam wszystkim zainteresowanym posiadaniem "krystalicznie ostrego obrazu" - jak to pięknie reklamuje firma Lg Polska.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

W ogóle nie wiem jak mogłeś zgodzić się na wymianę na inny model, którego nie widziałeś wcześniej na oczy? Ja bym tego nie podpisał w ogóle i odesłał gościa. Taki sam albo z takim samy obrazem powinien być. Zmierzam do tego, że lb650v ma dużo gorszy obraz w porównaniu z twoim pierwotnym, starszym modelem. I jeśli serwisant przy wymianie płyty ci tak powiedział tzn, że obraz jest taki jaki powinien być w tym modelu. Zrobili Cię w bambuko. Załatwiaj przez uokik. Jeśli nie masz zbyt daleko do punktu stacjonarnego to na twoim miejscu wybrałbym się tam osobiście. 

 

PS: LB650V naprawdę jest dużo gorszy pod względem obrazu w porównaniu z LA620S

Link to post
Share on other sites

Ja jeszcze o Samsungu,bo oni maja całkiem inne podejście,takie ,że jak czytam problem z LG to mi się aż nie chce wierzyć ze Samsung ma takie .Pisałem już ale słuchajcie...kupiłem tv w styczniu.Podczas mistrzostw swiata w piłce zauważyłem ze mam banding,zgłosiłem .Przyjechali  dali nowa matryce.Po około 3 miesiącach miałem możliwość obejrzeć  film w 3D i się okazało ze jest cos nie tak,zgłosiłem.Pan przyjechał i stwierdził ze jest zle naklejona siatka na matrycy,wymienili matryce.Po 2 dniach zauważyłem ze  chyba jeden(trudno mi stwierdzić)led pali mi się cały czas na zielono....zadzwoniłem i powiedziałem o tym,dodałem jeszcze ze nie jestem zadowolony ponieważ na tej matrycy jest  bardziej widoczna taka ciemna ramka na około....pan powiedział ,ze poczyta jak jest z tymi martwymi,zawieszonymi ledami i da znać..Zadzwonił i stwierdził ze tak być nie może i ze wymienia mi matryce....rozumiecie?nawet nie przyjechał zobaczyć!!!stwierdził ze  nie może być ani jednego leda swiecacego cały czas na jasno..niby fajnie ale tak mysle ze chyba te ich matryce to tanie masówki,że oni tak je wymieniają,prawie na zawołanie.Zobaczymy co dalej ale mam nadzieje ,ze do trzech razy sztuka....z drugieje strony wyobrazcie sobie jakbym chciał go sprzedać...kto mi go kupi,jak w karcie wpisane mam ze w przeciągu 9 miesięcy matryca była wymieniona trzy razy...To tyle o Samsungu.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Koledzy! nie kupujcie LG 60 lb650v - to wyjątkowo nieudany model, to nie obraz hd tylko zmieniająca się ostrość, brak stabilizacji obrazu, non stop występujące "mrówki" na ekranie, brak możliwość ustawienia choćby w miarę dobrego obrazu, tragedia za bardzo wysokie pieniądze, LG wprowadza swoich Klientów w błąd - oszukuje i drwi - proponując oglądanie tv z 6 metrów żeby nie było widać złej jakości odbioru. LG okazało się firmą, która wypuszcza na rynek złej jakości kodele tv a reklamuje jakby były najlepszymi w swojej klasie. Uwaga ! Tworzę Stowarzyszenie Oszukiwanych Klientów przez LG w skrócie SOK . Piszcie na mój mail [email protected] lub tel. 608808888. Czekam !

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...