Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....

47la660s-za

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
186 odpowiedzi w tym temacie

#161 MasterBarti

MasterBarti
  • Maniak

  • 3992 postów
  • 3DMark 06:35526 http://www.3dmark.com/3dm06/17662067

Napisano 23 grudzień 2014 - 13:22

Nie na darmo w mojej okolicy mówią na tę markę Lepsze gó**o, niby troszkę lepsze od jakiejś manty, oriona czy innego badziewia ale dalej gó**o.


  • 0

CPU i5-4690k skalp @4,4 schładzany Scythe Mugen 2 MOBO MSI Z97-G43 GPU Sapphire 5700xt nitro+ RAM 4x4GB Kingston HyperX Beast @2600 cl11 SSD Iridium Pro 480GB HDD WD10EZEX PSU EVGA Supernova G2 550W OBUDOWA be quiet silent base 600, LCD UE55NU8002 AUDIO Logitech z-5500


#162 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 24 grudzień 2014 - 13:49

Witam Wszystkich termin uplynal. Przelewu brak. Firma LG zwyczajnie oszukuje Klientów. Ciekaw jestem co pod przysiega opowie Sądowi Pani K. .....z serwisu LG , która zapewniala mnie, ze przelew wyjdzie w ciągu 7 dni. O toku sprawy przed Sadem będziecie Wszyscy poinformowani ze szczegolami.Korzystając życzę Wszystkim pogodnych radosnych świat bożego narodzenia oraz -jesli-spędzeniu kilku chwil przy oglądaniu świątecznych programów TV - to życzę nie przy TV firmy LG
  • 0

#163 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 01 styczeń 2015 - 19:15

Witam Wszystkich i życzę Wszelkiej Pomyślności na Nowy 2015 Rok. Spieszę z nowymi informacjami ! Uwaga ....:-) przelew przyszedł 31.12.2014 r !!! Muszę przyznać, że takiej niespodzianki na koniec roku się nie spodziewałem. A tu jednak zaświeciła się gwiazdka na choince ...:-) Czuję przede wszystkim wielką satysfakcję i cieszę się, że sprawiedliwość wzięła górę. Na godzinę przed zamknięciem Media Marktu - nabyłem Sony 60 cali W855b - i .......powiem krótko - obraz rewelacja, pasów nie ma :-), ostrość - jak brzytwa i jestem mega zadowolony. Tak więc Nowy Roczek przywitaliśmy z żonką przy nowiutkim śliczniutkim Soniaczku. Spór z LG trwał od sierpnia ale zakończył się sukcesem. Raz jeszcze Szczęśliwego Nowego Roku !!! 


  • 4

#164 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 486 postów

Napisano 02 styczeń 2015 - 14:03

Napisz dokładnie mi,nam na co reklamowałeś swój tv aby inni mieli przykład tego na co się powołać...


  • 0

#165 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 03 styczeń 2015 - 08:02

Witam Wszystkich : po kolei: reklamowałem pasy pionowe w całej powierzchni obrazu bez względu na źródło podawanego obrazu, pulsującą ostrość tzn. obraz wyostrzał się i łagodniał i tak ciągle,/np. raz widać szczegóły na zbliżeniach za sekundę nie - np. jest na twarzy aktora jednodniowy zarost -nie ma- jest nie ma i tak stale, dodatkowo reklamowałem - jak ja to nazywałem "robaczki-mrówki" tzn. zwłaszcza na dużych powierzchniach jednolitych kolorów - tak jakby pod ekranem chodziły mrówki. Zgłaszałem mailowo i telefonicznie wady odbiornika do serwisu LG, byłem w stałym kontakcie z UOKiK, Inspekcją Handlową, złożyłem pismo do Sądu Polubownego, przygotowałem bardzo obszerne akta sprawy do złożenia do Sądu Cywilnego, pisałem na różnego rodzaju portalach od portali tematycznych do portali społecznościowych, pisałem również do LG Europe i do Centrali w Korei. Ale przede wszystkim konsekwentnie - po każdej opinii serwisu czy techników, że tv jest zgodny ze specyfikacją - zgłaszałem kolejny raz ten sam problem, z uwagi na to, że nie została dokonana naprawa a wady występowały dalej. Do skutku, do znudzenia, ale zawsze grzecznie i elegancko. I to uczucie satysfakcji - kiedy przyszedł przelew - po blisko półrocznych nerwach = BEZCENNE. Pozdrawiam Wszystkich .


  • 0

#166 zielone_ciastko

zielone_ciastko
  • Prosperujący w innym wszechświecie...

  • 908 postów

Napisano 04 styczeń 2015 - 20:18

Napisz dokładnie mi,nam na co reklamowałeś swój tv aby inni mieli przykład tego na co się powołać...

Jak byśczytał cały temat byś miał odpowiedź przecież pisałza każdym razem co i jak :x


  • 0

Trololololo.

 

 


#167 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 04 styczeń 2015 - 20:56

Jak byśczytał cały temat byś miał odpowiedź przecież pisałza każdym razem co i jak :x

Ma Kolega rację ale skoro prosił Ratmed0000 - to dodatkowo opisałem. Nie ma problemu. Na szczęście już po kłopocie. Siedzimy przed Sony 60W855 i delektujemy się doskonałym obrazem i możliwościami. Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie !


  • 1

#168 zielone_ciastko

zielone_ciastko
  • Prosperujący w innym wszechświecie...

  • 908 postów

Napisano 05 styczeń 2015 - 01:08

Ciesze się, że sumienność zostałą wynagrodzona... Sporo trwała walka, ale było warto... w końcu ulegli.


  • 0

Trololololo.

 

 


#169 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 05 styczeń 2015 - 19:25

Bardzo dziękuję za pozytywną opinię i kibicowanie. Szkoda, że trzeba tracić czas i nerwy żeby udowadniać rzeczy oczywiste i niepodlegające dyskusjom ale na całe szczęście mamy już to za sobą. 


Witam Wszystkich Forumowiczów - służę pomocą w trudnych sytuacjach mój mail grabpa@op.pl. Myślę, że potrafię pomóc ,,,,:-) 


  • 0

#170 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 486 postów

Napisano 06 styczeń 2015 - 13:09

Nie tyle dla mnie to podsumowanie co dla innych nie każdy przeczyta całą opowieść moją i kolegi a warto było podsumować jego walkę.


  • 0

#171 krzemo1500

krzemo1500
  • Nowicjusz

  • 1 postów

Napisano 25 marzec 2015 - 19:32

Witam
 
 
Niestety tak jak kolega muszę wojować z serwisem LG.
 
 
Moje pierwsze zgłoszenie po prostu bezczelnie zamknięto bez żadnego kontaktu ze mną. Po kontakcie telefonicznym infolinia była bardzo zdziwiona że nie dostałem żadnej informacji że ma przesłać zdjęcia. Więc zaczaiłem się w nocy z lustrzanka przed TV i napstykałem kilka fotek z chamskimi pionowymi pasami - jakbym miał za matrycą vertikale. I zaczęły się znowu schody z możliwością przesłania zdjęć przez formularz kontaktowy (9 fotek spakowanych ok 22MB) bo strona LG wali komunikatem o przerwie technicznej. Wysłałem wiec zgłoszenie z prośbą o podanie adresu na który mogę wysłać zdjęcia bo przez stronę nie przechodzą. Efekt - status zgłoszenia "Ukończono" - bez żadnego kontaktu ze strony LG. Po telefonie pani na infolinii poradziła żeby przesłać załączniki pojedynczo.  Na stronie nie ma informacji jaka jest maksymalna wielkość załączników więc musiałem wysłać dziewięć zgłoszeń. dzisiaj dostałem lakoniczną odpowiedz:
 
 
Uprzejmie informujemy, iż przedstawiony na załączonej dokumentacji zdjęciowej efekt - delikatne pionowe pasy widoczne na ekranie w określonych sytuacjach - jest zjawiskiem bandingu, które jest cechą paneli LCD/LED. W każdym telewizorze typu LCD/LED zjawisko to będzie mniej lub bardziej widoczne. Wystąpienie tego zjawiska nie kwalifikuje się do naprawy serwisowej i nie stanowi podstaw do reklamacji sprzętu
 
W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.
 
Z poważaniem,
Wojciech Wxxxxx
LG Electronics Polska
 
Zastanawiam się czy przypadkiem producenci RTV nie wymyślają nowych terminów jak  banding i cluding po to żeby mięć wymówkę po wprowadzeniu bubla na rynek reklamowanego jako najnowsza technologia.
Żałuje że miałem pomysł na zmianę na "lepsze" ze starego samsung 40" lcd/led bez bandingu i cludingu
 
I najlepsza innowacja LG w dziedzinie kontaktu z klientem - kontakt e-mail tylko przez stronę na której można  napisać do 1000 znaków. A w stopce emaila od LG jest info że adres jest tylko dla poczty wychodzącej i tekst jest po angielsku co by szary polaczek nie zrozumiał i wysyłał wiadomości i nigdy nie doczekał odpowiedzi

Użytkownik krzemo1500 edytował ten post 25 marzec 2015 - 20:39

  • 0

#172 silence

silence
  • Zapaleniec

  • 1310 postów

Napisano 24 czerwiec 2015 - 06:49

Cześć,

jestem w posiadaniu LG 47LA660S. We wrześniu strzelą mu 2 lata. 

Przed jego zakupem przeczytałem masę testów i opinii na ww. temat i wiedziałem, że może być z tym problem. Po odpaleniu TV od razu zwróciłem na to uwagę (ciemniejsze pasy góra dół). Od razu zadzwoniłem na infolinię LG ... bla bla bla proszę złożyć wniosek. Złożyłem. W ciągu kilku dni odpowiedź, że tak ma być... :roll: jak wiedziałem wcześniej taka norma od LG. Nie drążyłem sprawy bardziej. Po kilku dniach status zmienił się na "zrealizowany" czy coś 'ala to. Przy kolejnej rozmowie z infolinią bełkot jak zwykle. "Proszę sprawdzić ekran testowy...." 

 

Mój problem nie jest taki jak tu u nie których.

Nikt z moich znajomych nie zauważył tego nawet a moja luba stwierdziła, że jak bym jej nie powiedział to by w życiu tego nie zobaczyła. 

Oczywiście jest to widoczne zwłaszcza przy meczach czy jasnych scenach z niebem (filmy przyrodnicze) z ruchem kamery w poziomie. 

Co do niedoświetleń rogów TV jest to bardzo ciężkie do zauważenia. Ja wiem o tym i czasem (ale bardzo rzadko i trzeba polować na odpowiedni kadr) zauważam.

 

Innych usterek nie zauważyłem. Filmy FHD lub 3D obraz brzytwa. Wg mnie 3D to dobry bajer bo od czasu do czasu można obejrzeć film z tym bajerem. 

 

Mam do czynienia z 3-4 innymi modelami LG (nowszymi od LA660S) 4K również i ten sam problem jest nadal tylko sporo mniejszy. Osoby nieświadome nic nie zauważają.  

 

Podziwiam moich przedmówców za wytrwałość w sprawie bo to co odstawia LG to nie można ująć cenzuralnymi słowami. 

Zimne piwo dla Was a LG już nie kupię tak czy inaczej bo taka postawa powinna być tępiona. Innym też będę odradzał.

 

Pozdrawiam i sorry za "mały" refresh.


  • 0
Spoiler

#173 maxellxl

maxellxl
  • Programista

  • 460 postów
  • Miejscowość:Łódź

Napisano 24 czerwiec 2015 - 18:46

nie tylko LG ma takie problemy, samsungi tez :)

ale taki urok telewizorów LEDowych. Nic na to nie poradzisz....

Im wieksza matryca (przekatna) tym problem poważniejszy :)

 

moi rodzice maja samsunga na podswietleniu CCFL (byly takie przed ledami) i nie ma ani bandingu ani cloudingu....ale tam jest tez 37 cali :)

 

ogolnie raczej nie kupi sie TV LED bez takich defektów :) 


  • 0

CPU: i7 3770K COOLER: Thermalright HR-02 Macho BlackWhite MOBO: Gigabyte GA-Z77X-UD5H RAM: Corsair Venegeance 1600 MHz CL9 LowProfile Blue SSD: Samsung 840 PRO 256 GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1 TB GPU: Gigabyte GeForce GTX 680 WindForce 3 OC PSU: BeQuiet Dark Power Pro 10 750W CASE: Fractal Design Define R4 + BeQuiet Shadow Wings SW1 140mm + BeQuiet Shadow Wings SW1 120mm PWM

 


#174 Verratti

Verratti
  • Praefectus Praetoria

  • 213 postów

Napisano 25 czerwiec 2015 - 00:38

Nie patrzcie na markę tylko na model i po problemie, ta zasada się dotyczy nie tylko TV elektroniki ale wszystkiego. Słaba firma może zrobić dobry sprzęt ale i dobra marka może zachrzanić coś co wydawałby się niemożliwe do spartolenia.


  • 0

CPU Intel i5-4460 + PHANTEKS PH-TC12LS, MOBO Gigabyte B85M-D3H, GPU Intel HD 4600,

RAM Kingston HyperX Savage 16GB 1600MHz, SSD Plextor M6S 128GB,  HDD WD RED 1TB,

PSU Be Quite! Pure Power L8 500W, CASE Cooler Master Silencio 352,


#175 mistrz

mistrz
  • Pasjonat

  • 997 postów

Napisano 25 październik 2015 - 11:16

Polecam oglądnąć cały film.


  • 0

#176 dringex

dringex
  • Nowicjusz

  • 2 postów

Napisano 22 czerwiec 2016 - 14:42

Pozwolę sobie odkopać temat :)

 

Znalazłem go dopiero po zakupie... niestety, a dlaczego szukałem takiej tematyki? Możecie się domyślić.

 

16.06 kupiłem dwa 65UB950V wszystko spoko dostawa do domu, sprawdzałem matrycę (rano) przy fachmanach i wydawałoby się że wszystko jest ok. Ze względu na zbieg okoliczności i mecz Polski wszystko zapowiadało się super, meczyk na dużym ekranie piwko itp, ale... meczu oglądać się nie da, ponieważ występuje efekt brudnej matrycy czyli ten cały banding.

 

No to w ruch poszła klawiatura i telefon i zacząłem się kontaktować z LG, za pierwszym razem dostałem odpowiedź, że nie da rady, ponieważ banding jest dopuszczalny, ale pytanie jaki.

 

Jak już ktoś wspomniał, że podobno mają jakieś tam normy, których nikomu nie udostępniają to dla mnie ten argument jest jak balon, który można z łatwością przedziurawić. Kupując drogi telewizor dostaję bubla no bez jaj... 

 

No, ale dobra. Pomyślałem, że zagram z innej strony. Po bokach matrycy z lewej i prawej strony widoczne są ciemne/czarne paski na szerokość około 10-15 pixeli po całej wysokości ekranu, który już totalnie wyprowadza mnie z równowagi, więc napisałem do LG, o tym fakcie i zgadnijcie jaką odpowiedź otrzymałem? Nie zgadniecie... "KLIENT OTRZYMAŁ JUŻ ODPOWIEDŹ"
 

Aktualnie jestem na etapie ciągłego zgłaszania kolejnych reklamacji, ponieważ wszystkie poprzednie zostały zaznaczone jako "SPRAWDZONY" i zamknięte. Nawet nie wysilą się, żeby wysłać do mnie technika. 

 

Gdybym tylko widział wcześniej ten temat to bym w życiu nie kupił LG, a przesiadłem się z SONY 48w605B, który mimo tego, że jest z niższej półki grał o niebo lepiej niż ten pier*** LG 65UB950V... 

 

Na tą chwilę mam tylko tyle informacji i będę informował na bieżąco... Ku przestrodze.

 

Tutaj przesyłam link do albumu: http://imgur.com/a/lBQfj

 

Pod spodem zdjęcia:

 

http://imgur.com/5HhjW8J

http://imgur.com/ZLijQ6d

http://imgur.com/DRHQlg3

http://imgur.com/ibG2USn

http://imgur.com/I3DDtHj

 

Pozdrawiam,

Dringex


  • 1

#177 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 486 postów

Napisano 23 czerwiec 2016 - 00:45

Sprzedaj bubel o LG i kup Sony nawet mniejszy ale zobaczysz ze warto
  • 0

#178 Szarik

Szarik
  • Miłośnik kiełbasy podwawelskiej

  • 2022 postów
  • Miejscowość:Fabryka Samochodów Osobowych Warszawa Żerań

Napisano 23 czerwiec 2016 - 07:50

Przecież ma 14 dni na zwrot bez podania przyczyny do sklepu... to co tu sprzedawać. Tak samo po co kombinować z reklamacją gwarancyjną, jak z miejsca można oddać i wziąć w podobnej cenie inny tv, pozbawiony owych wad.

 

 

Ludzie sprawdzajcie takie krzaki w ciemnym pomieszczeniu domu najlepiej w dniu dostarczenia tv nim odkleicie folie ochronne i nalepki fabryczne z ramek tv. Sony też nie są święte, banding czy clouding może trafić się w każdym nowoczesnym tv, niestety taka technologia i denne normy, które to dopuszczają.


  • 0

Spoiler

#179 dringex

dringex
  • Nowicjusz

  • 2 postów

Napisano 24 czerwiec 2016 - 09:35

Przecież ma 14 dni na zwrot bez podania przyczyny do sklepu... to co tu sprzedawać. Tak samo po co kombinować z reklamacją gwarancyjną, jak z miejsca można oddać i wziąć w podobnej cenie inny tv, pozbawiony owych wad.

 

 

Ludzie sprawdzajcie takie krzaki w ciemnym pomieszczeniu domu najlepiej w dniu dostarczenia tv nim odkleicie folie ochronne i nalepki fabryczne z ramek tv. Sony też nie są święte, banding czy clouding może trafić się w każdym nowoczesnym tv, niestety taka technologia i denne normy, które to dopuszczają.

Hej, 

 

mam, ale na samym początku zerwałem wszystkie folie i go powiesiłem. Oprócz tego zarysowałem tył TV wtykiem HDMI, więc nawet nie będę próbował się zbłaźnić oddając ten TV. 

 

Mały update: 

 

Każde moje zapytanie jest z automatu zgłaszane jako zakończone, a reklamacja cały czas wisi jako "zgłoszona". Zaczynają mnie powoli irytować, szczególnie, że nawet nie chcą wysłać do mnie technika, aby sam zobaczył problem... Zaczynam poważnie się zastanawiać nad podjęciem zdecydowanych kroków (kilkanaście tys drogą nie chodzi) szczególnie, że to prawie najwyższy model danej serii. Wyobraźcie sobie, że kupujecie GTX 980, która ma mnóstwo "artefaktów" i nie możecie tego zareklamować... żenada


  • 0

#180 pietas

pietas
  • Nowicjusz

  • 2 postów

Napisano 21 grudzień 2016 - 10:18

Witam serdecznie, mnie też LG zrobiło w balona 10.12.16 kupiłem 55uh8507 bading na całej matrycy nie da się oglądać,grac , przy jasnych dynamicznych scenach tragedia , co mi z 4k jak się nie da oglądać przynajmniej dla mnie , maila mi napisali ze to normalne itd ... telewizor ma 11 dni , jak to jest z tym od dawaniem orientuje się ktoś ??był kupiony w euro rtv agd  na raty + ubezpieczenie 1750zl (sklep stacjonarny), rozdarłem folie jak go rozpakowywałem...:(załamka!... zostawiłem tam 10 kola bo brałem jeszcze ps4 pro za gotówkę z pełnymi ubezpieczeniami a tu takie jaja , sr**ć na LG ! podjadę do sklepu może jakoś mi się uda zwrócić, zobaczymy jak sklep do tego podejdzie , może wymienia mi na sprawny model ?  Próbowałem się przyzwyczaić , oszukiwać ze wszystko jest ok z tym tv ale masakra 17 pionowych pasków na całej długości matrycy albo i więcej :(


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych