Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....

47la660s-za

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
186 odpowiedzi w tym temacie

#141 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 05 grudzień 2014 - 20:13

Witam Wszystkich ! Po wizycie Pana Serwisanta który porobił zdjęcia pasów na ekranie oraz który stwierdził, że albo wymienią albo zwrócą należność a także, że czekamy na stanowisko fabryki - UWAGA - w dniu dzisiejszym otrzymałem pismo z fabryki - UWAGA 2 - że telewizor jest sprawny oraz , że nie stwierdzono pasów na obrazie !!!!! Szczyt obłudy, kłamstwa i bezczelności - to jest ewidentne kłamstwo i oszukiwanie Klientów. Jednym słowem firma LG to KPINA Z KLIENTÓW - firma produkuje bubel lb650v i wmawia, że telewizor odbiera prawidłowo. Szczyt zakłamania i fałszu !!! W związku z powyższym w przyszłym tygodniu składam pozew do Sądu Cywilnego - powołując na świadka Pana Mariusza Klu...a, Pana Mariusza Piel...ka, Pana Sebastiana Szny...wskiego - ciekawe co pod przysięgą zeznają .......na ich stwierdzenia mam świadka obecnego przy każdej wizycie domowej. Po prostu firma LG nie potrafi przyznać się, że ich reklama tego modelu to wprowadzanie Klientów w błąd = a stosowanie nieuczciwej reklamy to stosowny paragraf. aha życzę miłej lektury pracownikom LG, którzy regularnie śledzą moje posty na tym forum. Jeśli tak wygląda prokonsumenckie podejście do Klienta według firmy LG - to apeluję do Wszystkich - NIE KUPUJCIE ŻADNYCH SPRZĘTÓW TEJ FIRMY - bo z całą pewnością będziecie oszukani i zlekceważeni. Firma LG zwyczajnie oszukuje swoich Klientów - a jeśli firma LG ma ochotę wytoczyć mi proces za zniesławienie - podaję pełne moje dane i z chęcią spotkam się z Lg w Sądzie - a oto moje dane : Paweł Grabowski 03-134 Warszawa ul. Książkowa 9c  tel 608808888. Będę szybszy - w poniedziałek wnoszę sprawę do Sądu Cywilnego. Będę Was informował na bieżąco ......


Witam Wszystkich ! Po wizycie Pana Serwisanta który porobił zdjęcia pasów na ekranie oraz który stwierdził, że albo wymienią albo zwrócą należność a także, że czekamy na stanowisko fabryki - UWAGA - w dniu dzisiejszym otrzymałem pismo z fabryki - UWAGA 2 - że telewizor jest sprawny oraz , że nie stwierdzono pasów na obrazie !!!!! Szczyt obłudy, kłamstwa i bezczelności - to jest ewidentne kłamstwo i oszukiwanie Klientów. Jednym słowem firma LG to KPINA Z KLIENTÓW - firma produkuje bubel lb650v i wmawia, że telewizor odbiera prawidłowo. Szczyt zakłamania i fałszu !!! W związku z powyższym w przyszłym tygodniu składam pozew do Sądu Cywilnego - powołując na świadka Pana Mariusza Klu...a, Pana Mariusza Piel...ka, Pana Sebastiana Szny...wskiego - ciekawe co pod przysięgą zeznają .......na ich stwierdzenia mam świadka obecnego przy każdej wizycie domowej. Po prostu firma LG nie potrafi przyznać się, że ich reklama tego modelu to wprowadzanie Klientów w błąd = a stosowanie nieuczciwej reklamy to stosowny paragraf. aha życzę miłej lektury pracownikom LG, którzy regularnie śledzą moje posty na tym forum. Jeśli tak wygląda prokonsumenckie podejście do Klienta według firmy LG - to apeluję do Wszystkich - NIE KUPUJCIE ŻADNYCH SPRZĘTÓW TEJ FIRMY - bo z całą pewnością będziecie oszukani i zlekceważeni. Firma LG zwyczajnie oszukuje swoich Klientów - a jeśli firma LG ma ochotę wytoczyć mi proces za zniesławienie - podaję pełne moje dane i z chęcią spotkam się z Lg w Sądzie - a oto moje dane : Paweł Grabowski 03-134 Warszawa ul. Książkowa 9c  tel 608808888. Będę szybszy - w poniedziałek wnoszę sprawę do Sądu Cywilnego. Będę Was informował na bieżąco ......


Użytkownik schlafrock edytował ten post 05 grudzień 2014 - 20:12

  • 0

#142 bossk

bossk
  • nadworny cyrulik

  • 2440 postów
  • Miejscowość:Trójmiasto

Napisano 05 grudzień 2014 - 20:23

w sądzie cywilnym trzeba wnieść o  odebranie przysięgi od swiadka - pamiętaj o tym. Kurcze, masakra z tym serwisem, nie kupię już LG i pilnie śledzę Twoją sprawę


  • 0

#143 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 06 grudzień 2014 - 08:53

Witam - proszę napiszcie mi jak dodać zdjęcia do postu - chciałem Wam pokazać mój tv z pasami, których wg. nieuczciwej firmy LG - nie ma. 


  • 0

#144 lamparcicho

lamparcicho
  • Because I'm Batman :P

  • 1009 postów

Napisano 06 grudzień 2014 - 09:35

wrzuć foto na jakiś hosting np. imagebam i potem wklej tu linka ;)


  • 0

PS4 & Sony W705B/ PC config: link


#145 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 06 grudzień 2014 - 10:01

Witam bardzo dziękuję Koledze za pomoc

 

a oto krystaliczny obraz mojego tv lg60lb650v

 

http://www.imagebam....43d51c369722287

http://www.imagebam....6ed395369722280

http://www.imagebam....e0c6a0369723980


Użytkownik schlafrock edytował ten post 06 grudzień 2014 - 10:09

  • 0

#146 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 487 postów

Napisano 10 grudzień 2014 - 15:51

LG to syf mają gdzieś gwarancje i kupującego !!!!!!!!!!! 


  • 0

#147 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 13 grudzień 2014 - 08:15

Witajcie Wszyscy ! Spieszę z nowymi informacjami - jak pisałem Lg w piśmie oficjalnym stwierdziło, że mój tv jest sprawny a pasy nie występują. Zgłosiłem po raz kolejny naprawę podając te same wady. UWAGA ! - firma LG przyjęła moje zgłoszenie, skontaktował się ze mną telefonicznie ostatni z Panów Serwisantów i poinformował mnie, że moją sprawą zajmuje się Serwis Centralny przy ul. Wołowskiej w Warszawie. Oraz, że skontaktuje się ze mną / Serwis Centralny / w ciągu 14 dni.........jestem bardzo ciekaw co tym razem wymyśli ów Serwis na widoczne pasy na ekranie. I dodatkowa informacja - ponieważ łącząc się na infolinii LG z Konsultantem uprzednio wysłuchując tekstu o nagrywaniu rozmów - połączeniem - wyraziłem zgodę na nagrywanie rozmów. Poprosiłem mailowo firmę LG o przesłanie na mój adres email plików audio zawierających "nasze" rozmowy. Zatelefonował Pan Konsultant i stwierdził kategorycznie, że firma LG nie prześle mi tych plików. Poprosiłem zatem o przesłanie mi maila zawierającego w swojej treści - informację, że nie zostaną przesłane pliki audio. Pan Konsultant potwierdził, że taką informację prześle na mój adres email. Czekam juz kolejny dzień na spełnienie kolejnej obietnicy ze strony firmy Lg ......do dnia dzisiejszego moja skrzynka pozostaje w tym temacie pusta. Być może nie widzę wysłanego do mnie maila tak jak Serwisanci i Technicy firmy LG nie widzą pasów na ekranie mojego LG 60lb650v. Naturalnie - o dalszym przebiegu będę Was informował. Pozdrawiam .Paweł Grabowski grabpa@op.pl tel. 608808888


Witam Wszystkich. Przesyłam link z obrazem mojego 60lb650v . W ocenie "rzetelnej" firmy LG pasów nie ma. Sami ocenicie......zwłaszcza przy podejmowaniu decyzji o zakupie nowego tv przed Świętami.

 

a oto link 

http://www.imagebam....42a308372081210


  • 0

#148 Szarik

Szarik
  • Miłośnik kiełbasy podwawelskiej

  • 2055 postów
  • Miejscowość:Fabryka Samochodów Osobowych Warszawa Żerań

Napisano 13 grudzień 2014 - 11:27

To właściwie nie podchodzi nawet pod żaden banding tylko pod poważną usterkę podświetlenia/matrycy może dyfuzora. Niezłe jaja. W moim LM jest tylko delikatny banding (całe szczęście) aczkolwiek wiedziałem co kupuję kiedyś, bo przetrzepałem dużą torbę internetu o tym tv. Trzymam kciuki w walce z nimi i będę śledził z czystej ciekawości wątek.


  • 0

Spoiler

#149 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 487 postów

Napisano 13 grudzień 2014 - 23:07

Witam idą święta i wielu z was zechce wymienić kupić tv ...przestrzegam was przed tv firmy lg mam kilka złych doświadczeń z tą firmą zawsze był problem z reklamacją,automatycznie anulują twoje zgłoszenia serwisowe, albo jak przyjmą dostaniesz standardową odp cytuje: sprzęt sprawny technicznie i podpis działu reklamacji,oczywiście telewizor nie uświadczy nawet wizyty serwisanta bo dział reklamacji jest tak "smart" że wszystkie swoje decyzję podejmuje bez oględzin technika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja miałem już dość lg polska i sprzedałem tv -1miesięczny i kupiłem coś innego i jestem mega zadowolony nie dlatego że to jest sony ale że mam piękne żywe naturalne kolory i super kąty widzenia i to nie jest matryca ips a widzę wszystko pod dużym kątem.

Kupując tv lg ze smart tv to tylko wydaje ci się iż jest on kombajnem multimedialnym bo w większości nic na nim nie uruchomisz link to mojego lg:

 

 

Jeżeli potrzebujecie pomocy w wyborze tv to pomogę ,czy jestem specjalistą nieeee...ale przez pewien okres spędziłem ogromną ilość czasu na recenzjach i oglądaniu tych urządzeń,proszę o konkretne porady z dużą ilością szczegółów na priv.

 

Pozdrawiam.

 

  STOP 

!!!!LG!!!!


  • 0

#150 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 18 grudzień 2014 - 05:25

Witam Wszystkich ! Przekazuję Wam najnowszą informację - mój status na stronie oficjalnej Lg Wsparcie - jeśli chodzi o ostatnie zgłoszenie / opisane w postach powyżej / - określony jest jako "UKOŃCZONO" . Tzn. że co? Że wystarczy wysłać maila z informacją, że Serwis Główny z ul. Wołowskiej w Warszawie zajmuje się moją sprawą, że się skontaktują do 14 dni - i potem podać status zgłoszonej wady - jako UKOŃCZONO !!!????? Ukończono - tzn. co ???? Nierzetelność i lekceważenie a jednocześnie naigrywanie się z Klienta - to jak widać zachowanie " zgodne ze specyfikacją " sposobu obsługi Klienta przez firmę LG. Ciekawe jak zachowa się firma LG po ocenie jakości odbioru reklamowanego przeze mnie modelu LG 60lb650v - przeprowadzonej przez niezależnego biegłego powołanego przez Sąd Cywilny. Będę Was w dalszym ciągu informował na bieżąco ......


Witam Wszystkich ! w związku z statusem mojej ostatniej zgłoszonej wady tv skontaktowałem się telefonicznie w dniu dzisiejszym z infolinią "rzetelnej" i "uczciwej" firmy LG aby dowiedzieć się co znaczy słowo "UKOŃCZONO" ...i dowiedziałem się od Pan z Infolinii, że dlatego jest napis ukończono bo 19 sierpnia serwis wypowiedział się, że mój tv jest sprawny. Więc zacząłem od początku tłumaczyć, że tamtem czas jest już przeszły a ja w grudniu zgłosiłem kolejny raz te same usterki. Pan potwierdził, że w bazie ma z sierpnia informację, że mój tv jest sprawny i pozbawiony wad. Więc zakończyłem tę niekompetentną rozmowę i spytałme co w sprawie obiecanego maila, że LG nie może prześłać pliku audio z zapisami moich rozmów z Infolinią - i pomimo, że poprzedni Pan Infoliniarz obiecywał przesłać - dzisiaj dowiedziałem się, że rozmowy są niezbędne dla wewnętrzych spraw firmy LG - i że nie dostanę takiego maila.

Powiem krótko - Serwis firmy LG oraz pion techniczny - to grupa wyszkolonych w unikaniu odpowiedzialności za wadliwą produkcję - pseudoznawców, których - głównym zadaniem - jest lekceważenie, oszukiwanie i drwienie z Klienta - dlatego nie odpuszczam i cierpliwie czekam na wyznaczenie terminu sprawy przez Sąd Cywilny. Aha - myślę, że firma LG nie będzie miała nic przeciwko obecności kamer podczas toczącej się sprawy sądowej . Też mam prawo zadokumentować i zapoznać ze sprawą - jak największą ilość osób - w tym przyszłych potencjalnych Klientów firmy LG. 


Witam Wszystkich. W dniu wczorajszym rozmawiałem telefonicznie z Panem Serwisantem, który był ostatni na "oględzinach" mojego tv. Dla uszczegółowienia - zadzwoniłem ja - ponieważ jak można się domyślać - NIKT do dnia wczorajszego z Serwisu 

LG przy ulicy Wołowskiej w Warszawie nie raczył ani wykonać telefonu ani napisać maila.....czyli sposób i traktowanie Klienta - "zgodne ze specyfikacją". W rozmowie telefonicznej ze wspomnianym Panem Serwisantem / który wyraził zdziwienie, że od czasu kiedy wysłał do mnie informację /10/12.2014 r/ mailowo - NIKT z LG Wołowska się ze mną nie skontaktował/ - dowiedziałem się, iż z posiadanych przez Pana Serwisanta informacji - mam mieć tv albo wymieniony albo mam mieć zwróconą gotówkę i że Serwis LG Wołowska będzie się ze mną kontaktował w tej sprawie.......... Do tego momentu - NIC ..........pewnie są zajęci LAWINOWYM obniżaniem cen na swoje modele tv w jednej z dużych sieci elektromarketów ....byle WYPCHNĄĆ z magazynów, byle WEPCHNĄĆ Klientowi żeby potem jak już kupi to wymażone "cudo" tv - móc SIĘ WYPIĄĆ NA KLIENTA. O dalszym przebiegu będę Was naturalnie informował na bieżąco......


  • 2

#151 Verratti

Verratti
  • Praefectus Praetoria

  • 217 postów

Napisano 20 grudzień 2014 - 02:04

Kiedyś byłem posiadaczem takiego o to czegoś.

 

Samsung wyznacza wprost nowe standardy cloudingu.

Oczywiście z początku matryca dysponowała równomierną, głęboką czernią ale po jakimś czasie z tygodnia na tydzień co raz bardziej mnie ten monitor zaskakiwał :) Po roku użytkowania czerń wyglądała tak.

 

http://www.imagebam....80858d374094901


Oczywiście słabe zdjęcie nie oddaje rzeczywistej tragedii jaka się rozgrywała na tym wyświetlaczu :)


Gdy przyszło mi kupować 50 calowy TV do salonu oczywiście po tej przygodzie zdecydowałem się na technologie która wyklucza w 101% mierne rozprowadzanie podświetlenia. Po prostu kupiłem plazme! Pod względem czerni kolorów i 180 kątów widzenia nie ma co porównywać do LCD.


  • 1

CPU Intel Q9550 + be quiet! Shadow Rock LP, MOBO Gigabyte GA-G33M-S2L, GPU Palit GTX 1650 Kalmx,

RAM Samsung 8GB 800MHz, SSD ADATA SX900 512GB,  HDD WD RED 1TB,

PSU Seasonic FOCUS SSR-450SGX, CASE Jonsbo C2


#152 Soreik

Soreik
  • Bywalec

  • 83 postów

Napisano 20 grudzień 2014 - 02:50

Chciałbym grzecznie zapytać co to ku... jest?

Co do norm nie ma żadnych jak w monitorach :]

 

Zdecydowana większość matryc w telewizorach pochodzi od LG później od Samsunga niestety.

Polecałbym szukać czegoś z ekranami panasonica, sharpa. Więcej nie wiem nie znam się na tym.


  • 0

CPU: Intel i7-4790K @ 4,7 GHz MOBO: Asus MAXIMUS VII HERO GPU: Radeon 290 @ 1050 referent RAM: G.Skill TridentX DDR3 2x8GB 2400MHz CL10 SSD: Crucial MX 100 256GB x2 HDD: WD blue 1TB x2 PSU: Seasonic X-Series X-650 CASE: CM 690 SC: Asus Xonar DX  LCD: Eizo CX240, Eizo EV2436w Reszta: CM Quickfire XT Brown, G402, nostromo XXXL, CAL!, HD650, T20,


#153 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 20 grudzień 2014 - 18:55

Witajcie Wszyscy ! Firma LG skontaktowała się ze mną telefonicznie prosząc o przesłąnie niezbędnych danych do przelewu równowartości za mój tv. wysłałem i mam czekac na przelew.....................

bardzo jestem ciekaw co będzie dalej..............


  • 0

#154 drachenfeles

drachenfeles
  • Let the Galaxy Burn!

  • 19606 postów
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 21 grudzień 2014 - 01:20

my też jesteśmy ciekawi


  • 0

#155 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 21 grudzień 2014 - 16:16

Witam Wszystkich. 

niestety na dzień dzisiejszy przelewu nie ma...........zobaczymy w tygodniu. 

 

będę Was informował na bieżąco .....


  • 0

#156 zielone_ciastko

zielone_ciastko
  • Prosperujący w innym wszechświecie...

  • 908 postów

Napisano 22 grudzień 2014 - 00:26

Mam nadzieję, że się uda.... Jak przelew dojdzie z pewnością musisz sobie kupićzimne piwko za dopięcie swego !


  • 0

Trololololo.

 

 


#157 schlafrock

schlafrock
  • Amator

  • 35 postów

Napisano 22 grudzień 2014 - 21:22

Witam Wszystkich - przelewu brak..........


  • 0

#158 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 487 postów

Napisano 23 grudzień 2014 - 00:24

Mi firma LG nie chce wcale odpowiadać na reklamacje zaległe z przed kilku miesięcy, jeżeli tobie zwracają kasę za banding to i mi się należy zwrot za ten szajs!!!!!!!! Oboje zostaliśmy oszukani.

Przypominam iż serwis obiecał mi dawnoooo.... dawnooo... temu iż zwróci się do LG w sprawie wytycznych i norm....oczywiście odpowiedzi brak, a podobno są jakieś normy -bo skoro telewizor i jego działanie jest w normie to się pytam LG w jakiej normie???

 

LG..... milczy w sprawie norm bandingu i cludingu.

Przypominam iż lg wydaje opinie serwisowe/opinie działu reklamacji bez oględzin  sprzętu!!!!!!!

Wizyty serwisowe są fikcyjne ja przed wizytą serwisową otrzymałem informację iż decyzja serwisanta będzie taka sama jak działu reklamacji- mniej więcej zacytowałem konsultantkę LG.

LG nie ma norm i wytycznych do badań wad w podświetleniu matrycy(cluding ,banding),sam technik nie udzielił mi informacji na ten temat i odesłał na infolinię zasłaniając się tajemnicą.

Więc ja się pytam na jakiej podstawie serwisant stwierdził iż wszystko jest w normie ???skoro materiały testowe które on posiadał to były zwiastuny filmów które sam ociągnął na pendrive .

 

Poniżej rozmowa z konsultantką LG umówienie wizyty serwisowej,żądałem wizyty technika bo dział reklamacji odrzucał moje roszczenia bez oględzin sprzętu.Serwisant przyjedzie ale ....czytajcie sami:

 

Dostałem odpowiedź serwis przyjedzie ale....pani z infolinii powiedziała: 

Konsultantka LG Uzyska Pan tę samą informację, którą otrzymał Pan wielokrotnie przez chat, infolinię I mailowo - bezpośrednio od serwisanta. Z naszych rozmów wynika, że takiego rozwoju sprawy Pan oczekuje.RNE140529004763  - to jest numer zgłoszenia. Serwis skontaktuje się telefonicznie ustalając datę wizyty. Czy ma Pan dodatkowe pytania? -Małgorzata B.

 

Moje zdanie:

Wizyta serwisowa która ma się odbyć będzie jedynie formalnością i jedynie podrzyma decyzje działu reklamacji i nie będzie rzetelna, serwis LG będzie podtrzymywał swoje stanowisko, aby pozbyć się sprzeciwu konsumenta iż wydano decyzję bez badania sprzętu. Tak twierdzi konsultantka LG po co dawać złudzenia na uczciwość i rzetelność Państwa działań


Użytkownik ratmed0000 edytował ten post 23 grudzień 2014 - 00:46

  • 0

#159 bossk

bossk
  • nadworny cyrulik

  • 2440 postów
  • Miejscowość:Trójmiasto

Napisano 23 grudzień 2014 - 12:50

@up

myślałem, że sprzedałeś tv


  • 0

#160 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 487 postów

Napisano 23 grudzień 2014 - 13:02

Sprzedałem ale odnawiam post i całą historię dla innych a na reklamację LG ma obowiązek odp, bo dotyczy spraw kiedy posiadałem ich szajs!!!


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych