Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Banding i Cluding.... czyli jak LG nie chce realizować gwarancji.....

47la660s-za

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
186 odpowiedzi w tym temacie

#41 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 484 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:15

Jak co dzień kilka pytań do LG co w mojej sprawie uwierzycie albo nie.... maja nas gdzieś ,odrzucają ode mnie już rozmowy , nie odpisują na moje kolejne reklamacje o to przykład jak pytania mogą być niewygodne...aż Pani nie wyrobiła.....i się rozłączyła....

9a5e686ddc34.jpg


Mówiłem już są telewizory, które tego nie mają -to ja taki chce ,bez tych wad!!! Brak informacji iż to nie jest podstawą do roszczeń z tytułu gwarancji.  Teraz po części walczę z ich polityką, z tym jak traktują konsumentów o serwis prosiłem 2 tyg po ok 20 pismach łaskawie przyjechał ale już wcześniej mnie  uprzedzili iż dostanę decyzję odmowną od serwisanta i gdzie tu rzetelność-uczciwość????? 


Użytkownik ratmed0000 edytował ten post 09 czerwiec 2014 - 13:18

  • 0

#42 gregotsw

gregotsw
  • The one who knocks

  • 1856 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:26

Losowość tych matryc jest ich cechą charakterystyczną, nie może być powodem przyjęcia tv na gwarancję. Jako konsument mogłeś wcześniej obejrzeć TV na miejscu w sklepie, albo w ciągu 10 dni zwrócić bez podania przyczyny gdyby nie sprostał Twoim oczekiwaniom.


  • 0

#43 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 484 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:30

Co z tego iż obejrzę sklepie jak nie miałem możliwości uruchomienia go inny oglądałem a dostałem zapakowany w kartonie. 10dni jest na oddanie przy zakupie w necie a, to sklep stacjonarny był.Aha a w jakim miejscu jest napisane iż to nie jest powodem do roszczeń z tytułu gwarancji nigdzie nie widziałem!

 

Dlatego prosiłem też o wytyczne normy ,które mówią iż to nie jest podstawą napraw .Serwisant twierdził iż są ale do dnia dzisiejszego ja ich nie otrzymałem.Pytanie dlaczego?????

 

W tym problem iż innych zgłoszeń serwisowych też nie chętnie przyjmują smart tv zawiesza mi się notorycznie , a oni mówią iż mi czekać na aktualizacje.Po to kuliłem tv ze smartem aby tym się bawić .Cyba że i to nie jest podstawą do reklamacji??? to może przeproszę LG iż chciałem mieć sprawny tv?


Użytkownik ratmed0000 edytował ten post 09 czerwiec 2014 - 13:38

  • 0

#44 gregotsw

gregotsw
  • The one who knocks

  • 1856 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:33

W karcie gwarancyjnej masz wypisane jakie usterki / wady podchodzą pod serwis gwarancyjny. 

 

Na Twoim miejscu jeśli chcesz coś jeszcze zdziałać oddałbym TV do reklamacji, podając jako powód niezgodność towaru z umową. Nie do serwisu LG, tylko do sklepu. Skoro obejrzałeś inny TV niż kupiłeś, a sprzedawca nie poinformował Cię o tym że ten który kupiłeś może zasadniczo się różnić winien jest sklep.

 

To jedyny sposób abyś pozytywnie dla siebie rozwiązał tą sprawę.


Użytkownik gregotsw edytował ten post 09 czerwiec 2014 - 13:37

  • 0

#45 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 484 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:41

Ani w karcie gwarancyjnej ani też w instrukcji obsługi nie widziałem informacji iż mogą wystąpić pasy,cienie oraz nierównomierności w podświetleniu matrycy.

 

Sklep też nie musi mi oddać kasy bo też już próbowałem.


  • 0

#46 Klikacz

Klikacz
  • 2/10

  • 2718 postów
  • 3DMark 06:-2

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:43

a zapodaj model....

 

 

Filips 47PFL5008H

 

 

Próbowałeś kontaktować się już z UOKiK?


Użytkownik Klikacz edytował ten post 09 czerwiec 2014 - 13:46

  • 0

#47 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 484 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:44

Albo sprzedam albo przez 2 lata będę rościł prawa z tytułu gwarancji,takie jest moje stanowisko w tej sprawie.To chodzi też o traktowanie ludzi jak można wydać decyzje bez oceny sprzętu???jak można mówić iż serwisant przyjedzie tylko po to abym usłyszał co dział reklamacji napisał czy to normalne????


  • 0

#48 gregotsw

gregotsw
  • The one who knocks

  • 1856 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:47

Ani w karcie gwarancyjnej ani też w instrukcji obsługi nie widziałem informacji iż mogą wystąpić pasy,cienie oraz nierównomierności w podświetleniu matrycy.

 

Sklep też nie musi mi oddać kasy bo też już próbowałem.

 

Ponieważ w karcie gwarancyjnej wymienia się wady / usterki które mogą przemawiać za naprawą gwarancyjną... Nie zaś wymienia się wszystko co nie podlega gwarancji. Proste?

 

Twierdzisz, że sprzedawca wprowadził Cię w błąd i zamierzasz mu popuścić? Zrozum, że to nie LG jest winne tylko sprzedawca, który wcisną Ci produkt którego nie chciałeś. 

 

Sprawa jest o tyle przegrana na twoją niekorzyść, że nie obejrzałeś swojego TV przed zakupem. Jeśli wynikło to z tego, że sprzedawca zapewniał Cię, że to co kupujesz jest takie jak to na wystawie to masz podstawę do reklamacji i ewentualnego dochodzenia swoich praw. Oczywiście jeśli faktycznie tak było... Jeśli po prostu na szybko kupiłeś bo ładnie wyglądał na półce to sam sobie jesteś winien.


Użytkownik gregotsw edytował ten post 09 czerwiec 2014 - 13:52

  • 0

#49 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 484 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:51

LG nie jest winne???? a kto produkuje dany sprzęt???? Mogę i będę rościł prawa w obie strony.W karcie gwarancyjnej nie ma ani słowa na temat tych cech.

 

Są telewizory bez bandingu to ja taki chce!!! a widziałem iż inny model tego nie miał.Dokładnie wiemy że żaden sklep nie podłączy ci tv do anteny i nie pozwoli sprawdzić bo trzeba rozpakować tv i akcesoria....a wtedy sprzęt staje się używany i twierdzenie iż  trzeba było sprawdzić telewizor to jest nie adekwatne do warunków sprzedaży


Użytkownik ratmed0000 edytował ten post 09 czerwiec 2014 - 14:01

  • 0

#50 Klikacz

Klikacz
  • 2/10

  • 2718 postów
  • 3DMark 06:-2

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:58

Sprawa jest o tyle przegrana na twoją niekorzyść, że nie obejrzałeś swojego TV przed zakupem. Jeśli wynikło to z tego, że sprzedawca zapewniał Cię, że to co kupujesz jest takie jak to na wystawie to masz podstawę do reklamacji i ewentualnego dochodzenia swoich praw.

 

Zacznijmy od tego, że sprzedawca nawet nie proponuje obejrzenia TV przed zakupem. Gdy ja kupowałem mój tv, to "zmęczony życiem pan sprzedawca" w Euro RTV był wielce zdziwiony, a nawet wręcz oburzony,że życzyłem sobie rozpakowania telewizora, podłączenia do prądu i podpięcia pendrive'a z filmem w celu sprawdzenia, czy telewizor który mi przyniósł działa, tak więc jak widać obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Gościu może wcisnąć Ci telewizor z dziurą wielkości piłki, a Ty nawet nie będziesz o tym wiedział, ale potem to Ty jesteś w du**e i Ty musisz się z wszystkimi użerać...

 

Długo masz ten TV?


  • 0

#51 gregotsw

gregotsw
  • The one who knocks

  • 1856 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 13:59

To co Ty nazywasz wadą jest po prostu cechą charakterystyczną matrycy. Występuje to zarówno w TV, jak i monitorach, smartfonach, tabletach itd.(wszędzie tam gdzie jest IPS / PLS) Tak samo jak matryca TN ma wąskie kąty widzenia, a np. VA wolne czasy reakcji. Nie jest i nie może to być podstawą serwisu gwarancyjnego. (chyba, że karta gwarancyjna stanowi inaczej)

 

Niektórzy producenci mają zapisy w gwarancji, że w ekstremalnych przypadkach backlight bleedingu wymieniają towar na nowy. Nie wiem jak jest w Twoim przypadku, bo nie czytałem karty gwarancyjnej. Jednak po reakcji serwisu wnioskuję, że LG nie zamieszcza takich zapisów w kartach gwarancyjnych.

 

Kupiłeś TV takim jakim był. To, że nie odpowiada Twoim oczekiwaniom to już Twój problem. Trzeba było go obejrzeć przed zakupem. 

 

Zapłaciłeś za swoje błędy i tyle. Możesz się bawić z nimi w te gwarancje, ale nie masz żadnych podstaw do tego aby cokolwiek tu ugrać. Jedyna, choć i tak mała szansa to reklamowanie TV w sklepie i to że sprzedawca wprowadził Cię w błąd. Jak chcesz walczyć to idź w tą stronę. O ile chcesz walczyć aby wygrać, bo jak chcesz walczyć po prostu dla hecy to wojuj sobie z LG, ale nic nie ugrasz.


Użytkownik gregotsw edytował ten post 09 czerwiec 2014 - 14:13

  • 0

#52 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 484 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 14:28

To co Ty nazywasz wadą jest po prostu cechą charakterystyczną matrycy. Występuje to zarówno w TV, jak i monitorach, smartfonach, tabletach itd.(wszędzie tam gdzie jest IPS / PLS) Tak samo jak matryca TN ma wąskie kąty widzenia, a np. VA wolne czasy reakcji. Nie jest i nie może to być podstawą serwisu gwarancyjnego. (chyba, że karta gwarancyjna stanowi inaczej)

 

Niektórzy producenci mają zapisy w gwarancji, że w ekstremalnych przypadkach backlight bleedingu wymieniają towar na nowy. Nie wiem jak jest w Twoim przypadku, bo nie czytałem karty gwarancyjnej. Jednak po reakcji serwisu wnioskuję, że LG nie zamieszcza takich zapisów w kartach gwarancyjnych.

 

Kupiłeś TV takim jakim był. To, że nie odpowiada Twoim oczekiwaniom to już Twój problem. Trzeba było go obejrzeć przed zakupem. 

 

Zapłaciłeś za swoje błędy i tyle. Możesz się bawić z nimi w te gwarancje, ale nie masz żadnych podstaw do tego aby cokolwiek tu ugrać. Jedyna, choć i tak mała szansa to reklamowanie TV w sklepie i to że sprzedawca wprowadził Cię w błąd. Jak chcesz walczyć to idź w tą stronę. O ile chcesz walczyć aby wygrać, bo jak chcesz walczyć po prostu dla hecy to wojuj sobie z LG, ale nic nie ugrasz.

Nie rozumie ataku twojej osoby na mój wątek/sprawę??? skoro nie ma zapisu iż mogą wystąpić banding i nierównomierne podświetlenia to jest podstawa do reklamacji ! a czy to moja wina to już moja ocena.Nie ma zapisów iż to cechy ledów więc dlaczego inne są bez tych cech????więc to nie cecha wszystkich ledów???? wiec jak to skoro nie wszystkie to nie można mówić iż to cecha technologi,obaj wiemy iż są telewizory bez tych wad bo takie widziałem .Więc skoro są takie do dlaczego ja nie mam prawa mieć takiego?????Niby jeszcze jak miałem sprawdzić wifi i smart tv???? też nie sprawdziłem??? skoro dzięki mnie 10 osób nie kupi LG będę zadowolony! A obejrzeć to można sobie kartofle w warzywniaku nie telewizor.


Użytkownik ratmed0000 edytował ten post 09 czerwiec 2014 - 14:31

  • 0

#53 gregotsw

gregotsw
  • The one who knocks

  • 1856 postów

Napisano 09 czerwiec 2014 - 14:36

To nie jest cecha LED'ów a matrycy IPS. W karcie gwarancyjnej wymienia się tylko to co podlega gwarancji, nie zaś to co nie podlega.

 

Jeśli kupiłbym monitor na matrycy TN i po kilku dniach zdał sobie sprawę z fatalnych pionowych kątów widzenia to rozumiem według Ciebie powinienem mieć prawo oddać monitor na gwarancję? W karcie gwarancyjnej nie ma mowy o kątach widzenia.

 

 Moje wpisy nie są atakiem, tylko dobrą radą. Próbuję Cię naprowadzić na jedyne możliwe pozytywne dla Ciebie rozwiązanie, czyli korzystanie z ustawowych praw konsumenckich i odpowiedzialności ustawowej sprzedającego. Twoja sprawa co z tym zrobisz.


Użytkownik gregotsw edytował ten post 09 czerwiec 2014 - 14:39

  • 0

#54 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 484 postów

Napisano 10 czerwiec 2014 - 12:39

Zapewne dziś sprzedam telewizor co mi polecicie 42-48" do 2500zł ???


LG przekonało mnie swoją polityką.... sprzedałem ich telewizor,NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE LG !!! 


  • 0

#55 gregotsw

gregotsw
  • The one who knocks

  • 1856 postów

Napisano 10 czerwiec 2014 - 12:50

Spoko, pamiętaj że prawdopodobnie identycznie zachowałby się każdy inny serwis innego producenta.

 

 

Co do nowego TV, to na przyszłość sprawdź jak wygląda matryca przed zakupem.


  • 0

#56 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 484 postów

Napisano 10 czerwiec 2014 - 13:42

To słucham jak mam sprawdzić matryce skoro uważasz się iż masz wiedzę na ten temat...


  • 0

#57 gregotsw

gregotsw
  • The one who knocks

  • 1856 postów

Napisano 10 czerwiec 2014 - 14:40

A w jaki sposób doszedłeś do wniosku że występują u ciebie niepożądane cechy? Wyświetlałeś jednolity obraz na ekranie i sprawdzałeś czy to jak się prezentuje Cię zadowala. Wrzuć sobie na pendrive kilka planszy w formacie .jpg i poproś o ich odtworzenie na ekranie TV.


  • 0

#58 ratmed0000

ratmed0000
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 484 postów

Napisano 10 czerwiec 2014 - 21:03

Kupiłem Sony 42w706 jest różnica!!!!!! zakup w tej chwili oceniam na + za tydzień powiem więcej.LG=SYF!!!


  • 0

#59 Klikacz

Klikacz
  • 2/10

  • 2718 postów
  • 3DMark 06:-2

Napisano 10 czerwiec 2014 - 21:11

A co z tym LG zrobiłeś? Siedzi dalej u Ciebie i walczysz z korporacją? :P


  • 1

#60 mistrz

mistrz
  • Pasjonat

  • 997 postów

Napisano 11 czerwiec 2014 - 05:13

Spoko, pamiętaj że prawdopodobnie identycznie zachowałby się każdy inny serwis innego producenta.

 

 

Co do nowego TV, to na przyszłość sprawdź jak wygląda matryca przed zakupem.

 

 

Nikt nie ma takiego obowiązku : http://www.dziennikz...t.html?cookie=1

a dwa nie każdy serwis innego producenta robi takie cyrki jak w przypadku LG pozatym awaryjność urządzeń tej firmy to jak określił autor.


  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych