Skocz do zawartości

Dobry laptop do gier- 2000zł (+/- 200), 15.6'', wydajny


Recommended Posts

1) Kwota przeznaczona na zakup: 2000 (+/- 200)


2) Rozmiar matrycy: max 15.6


3) Główne zastosowanie: przede wszystkim gry


4) Miejsce użytkowania: dom


5) Wymagania specjalne: minimum 4GB RAM, dość wydajny


6) Osobiste preferencje: nie chcę Acera


7) System operacyjny (laptop z systemem bądź bez niego): obowiązkowo Windows 8/7


 


Potrzebuję dość mocnego laptopa głównie do gier. Znajdzie się w tej cenie coś porządnego, żebym w niektóre nowości pograł? Dużo podróżuję, więc stacjonarny odpada, więc stąd moje pytanie o laptop. 


Trochę czytałem, że w tej cenie są sprzęty np z okrojoną kartą graficzną. Chciałbym tego uniknąć, a nie znam się zbytnio na tym. Oczywiście musi posiadać wgrany system.


Link to post
Share on other sites

Łatwo nie będzie.W takim budżecie gry ...Proponowałbym dozbierać jeszcze 1000 zł jak możesz.Jeżeli nie to jedyne co znalazłem ,,na szybko" to Asus 5510LC za 2400zł.

 

Tu masz rozpiskę jak karta graficzna w tym laptopie sobie radzi w niektórych grach.

Edytowane przez Kac2per1
Link to post
Share on other sites

Budżet jest nie do ruszenia. Te 2400 jest maksymalnym maximum, że tak powiem. 

GeForce GT 720M jest lepszą kartą od Radeona HD 8750M?

 

Taki znalazłem:

 

 

 

A ten będzie dobry?

 

 

 

lub

 

 

Edytowane przez miniol
Link to post
Share on other sites

Radeon HD 8750M jest lepszy od gt 720m ale Nvidia ma pewne sterowniki .Z radeonami bywa różnie , chociaż czasem warto zaryzykować .

Marka HP podobno się sypie (najgorzej z serią Pavilon ,ponieważ z tego co słyszałem okropnie się grzeje oraz psuje ) więc raczej odpada.

Gt 740 jest najlepszą kartą z tych wyżej podanych .Najwydajniejszy będzie Lenovo Z510. Ma wszystko czego potrzebujesz .Jak na    razie ...

Link to post
Share on other sites

Oj tak,i to sporo (patrząc na procesor)

Zmieniamy najlepszy laptop z wymienionych na Toshiba Satellite C55-A-1FN.