Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Problem z laptopem (Zawieszanie się)

flash player firefox zawieszanie problem google chrome laptop przeglądarka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 dimaxx

dimaxx
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 03 maj 2014 - 12:24

Witam. Mam problem z laptopem i nie wiem jak go usunąć. Problem tkwi w tym że laptop czasami włącza się dłużej niż zwykle, przy przeglądaniu stron na przeglądarce firefox często się zawiesza i wywala błąd flash playera (wcześniej używałem google chrome i było to samo) Nie wiem co zrobić, proszę o pomoc bo jest to bardzo uciążliwe.

Pozdrawiam,
DiMaXX


Jest ktoś kto mógłby pomóc ?


  • 0

#2 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3885 postów

Napisano 03 maj 2014 - 12:50

Nie ma nikogo Święta.  :D

 

Możliwe, że masz błędy logiczne dysku. Uruchom wiersz poleceń z Menu Start-Narzędzia-Wiersz poleceń albo wpisz w Menu Start-Uruchom.. CMD. W konsole wpisz polecenie chkdsk C: /r i poczekaj na rezultaty skanu lub jeśli konieczny będzie skan przy uruchomieniu systemu wybierz tak. Potem uruchom ponownie pc i poczekaj aż skanowanie w poszukiwaniu błędów się zakończy. Po naprawie błędów system powinien lepiej pracować ale trzeba o niego zadbać. Ccleaner i wywalasz śmiecie z dysku i rejestru. Do tego skan ADWCleaner i Malwarebytes.  


Użytkownik gepardmak edytował ten post 03 maj 2014 - 12:57

  • 0

#3 dimaxx

dimaxx
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 03 maj 2014 - 14:03

Przepraszam nie napisałem jeszcze że działam na systemie Windows 8. Za chwile zrobię to co napisałeś


Po wpisaniu tego polecenia w konsoli wyskoczyło mi coś takiego "access denied as you do not have sufficient privileges. You have to invoke this utility running in elevated mode.


Udało mi się uruchomic chkdsk po ponownym uruchomieniu laptopa. Ale sotoi na 27% od 20 min i nie chce iść dalej. Nic nie wskazuje na to żeby sie coś zawiesiło. Czy to normalne?
  • 0

#4 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3885 postów

Napisano 03 maj 2014 - 14:29

To normalne zachowanie jeśli błąd jest rozległy i trzeba odzyskać dużo danych proces może trwać kilka godzin. Nie denerwuj się. Zostaw proces aż skończy po 5-6 godzinach gdyby nie szedł dalej i utkwił w tym samym momencie wtedy trzeba będzie zastanowić się co dalej. Będzie to jednak oznaczało poważne problemy z dyskiem. W takiej sytuacji trzeba zrobić kopie zapasową ważnych danych. Ale dopiero po skanowaniu oprogramowaniem usuwającym szkodliwe soft. 


  • 0

#5 dimaxx

dimaxx
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 03 maj 2014 - 22:21

Wszystko poszło ok. Zeskanowałem tymi programami laptopa ale dalej jest jak było. Czyli przeglądarka dalej się zacina a system uruchamia się długo


  • 0

#6 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3885 postów

Napisano 04 maj 2014 - 07:45

Wciskając Ctrl+Alt+Del i uruchom Menadżera zadań. W nim sprawdź czy jakieś procesy nie zajmują przypadkiem zbyt dużo zasobów procesora albo pamięci. 


  • 0

#7 dimaxx

dimaxx
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 04 maj 2014 - 22:11

Tam jest wszystko ok, nie ma nic powyżej 10%


  • 0

#8 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3885 postów

Napisano 05 maj 2014 - 17:00

Jest kilka przyczyn powolnego startu systemu Windows. Pierwsza prawdopodobna to mocno uszkodzony już system i za wiele się nie da już zrobić. Pomoże tylko format i instalacja świeżego systemu. Druga to nadal obecne w systemie szkodliwe oprogramowanie można spróbować użyć jeszcze programu Combofix i skanera z płyty uruchamianego jak dystrybucja linuxa do poszukiwania szkodników. Ściągamy obraz iso(Kaspersky Rescue CD) wypalamy na czystej płycie CD i uruchamiamy skaner antywirusowy z wypalonej płyty. Obraz pobieramy z tego linku http://www.dobreprog...dows,12771.html . To bardzo skuteczne rozwiązanie antywirusowe pomogło mi wiele razy. Trzecia opcja to problemy z dyskiem twardym. Trzeba wykonać skan błędów programem HD Tune. Informacje smart z tego programu też pomogą ocenić stan dysku. Wrzuć je tu na forum. Sprawdzimy w jakim stanie jest Twój dysk. 


  • 0

#9 Kamillus

Kamillus
  • Gaduła

  • 341 postów

Napisano 05 maj 2014 - 22:02

Wywal niepotrzebnie uruchamiające się programy podczas startu! Panel Sterowania -> Narzędzia administracyjne -> Konfiguracja systemu -> Uruchamianie. Jeśli nie wiesz co wyłączyć, wklej nam screen'a, to zobaczymy co się uruchamia podczas startu. A flasha zaktualizuj :D


  • 0

<Sprzęt> CPU: Intel Core i5 4570; GPU: MSI Radeon R9 270; RAM: Curcial Ballistix 2 x 4 GB, 1600 Mhz, CL9; MOBO: Gigabyte GA-H81M-HD3; SSD: Plextor M6S 128 GB; HDD: WD Caviar Blue 1 TB; PSU: Thermaltake Smart SE Modular 530W; CASE: Zalman Z3 Plus;


#10 dimaxx

dimaxx
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 08 maj 2014 - 08:45

Z systemem nic takiego się nie dzieje żeby robić formata po za tym chce tego uniknąć. Na razie wykonam skan HD tune, informację wrzuce po zakończeniu.

Dodaje zdjęcie z uruchamiania. Adobe reader też jest już wyłączony . Coś jeszcze można ?

http://www.fotosik.p...85533d298.html  


Posiadam najnowszą wersje flasha.


Skan błędów HD tune:
http://www.fotosik.p...88d850fe04.html


Z tego co tu widać to wszystko jest ok.

Health Status: OK

HD Tune: ATA     TOSHIBA MQ01ABD0 Benchmark

Transfer Rate Minimum : 27.2 MB/sec
Transfer Rate Maximum : 103.0 MB/sec
Transfer Rate Average : 77.8 MB/sec
Access Time           : 19.8 ms
Burst Rate            : 167.6 MB/sec
CPU Usage             : 12.3%

 


Posiadam najnowszą wersje flasha.
 

Skan błędów HD tune:
http://www.fotosik.p...88d850fe04.html


Z tego co tu widać to wszystko jest ok.

Health Status: OK

HD Tune: ATA     TOSHIBA MQ01ABD0 Benchmark

Transfer Rate Minimum : 27.2 MB/sec
Transfer Rate Maximum : 103.0 MB/sec
Transfer Rate Average : 77.8 MB/sec
Access Time           : 19.8 ms
Burst Rate            : 167.6 MB/sec
CPU Usage             : 12.3%

 


Użytkownik dimaxx edytował ten post 07 maj 2014 - 21:56

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: flash player, firefox, zawieszanie, problem, google chrome, laptop, przeglądarka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych