wiluxpl 2 Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 Wina może też leżeć po obu stronach, karta graficzna nie ma aż takiej wagi, żeby nawet przy bóg wie jakim grzmotnięciu na taśmę wyłamała się... Możliwe, że była włożona ale nie dokręcona. Uważam, że zestaw złożony na od... odwal, i to wystarczyło, ja bym tym argumentował reklamacje. Cytuj Link to post Share on other sites
GoingMad 396 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Kto powiedzial ze to wina morele albo dhlu moze autor opuscil kompa z rak albo biurka i po sprawie . A teraz zeby nie bylo zwala na innych kto wie. Cytuj Link to post Share on other sites
Sir Kafarus 636 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Robiły aferę na forum? Szanujmy się.... Po prostu gadałby z nimi, a nie pytał się nas o radę. Do tego ten zestaw nie kosztował 500 PLN, i raczej Autor dbałby o taki sprzęt. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
bossk 1092 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Morele powinno testowac sprzet przed wysylka, mozna sprawdzic czy dysk byl uruchamiany - wtedy wedlug mnie komputer byl zlozony i zapakowany poprawniei i wina raczej po stronie kuriera, jezeli dysk nie byl uruchomiony to dalej nic nie wiemy Cytuj Link to post Share on other sites
Meursault 9 Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Kto powiedzial ze to wina morele albo dhlu moze autor opuscil kompa z rak albo biurka i po sprawie . A teraz zeby nie bylo zwala na innych kto wie. Właśnie takiego podejścia ze strony sklepu się obawiam. Najtrudniej udowodnić, że nie jest się koniem albo kosmitą... Cytuj Link to post Share on other sites
bossk 1092 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 hej, wierze, ze sam tego nie zrobiles, ale szkoda ze osoba, ktora odbierala sprzet, nie sprawdzila co jest w srodku. Przy przedmiotach za kilka tys. to warto sprawdzic Cytuj Link to post Share on other sites
Meursault 9 Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 @up Pewnie, że warto sprawdzić. Osobą, która odbierała paczkę była moja matka i nie była w stanie sprawdzić zawartości bez niszczenia pudła, bo po prostu komputer był dla niej za ciężki, żeby go wyjąć. Sprawdziła tylko pudło z zewnątrz i po stwierdzeniu, że jest nienaruszone, podpisała odbiór. Inna sprawa, że morele wprowadziło mnie w błąd, bo w mailu napisali, że paczka zostanie dostarczona w godzinach 18:00-22:00, a przyszła koło 14:30 kiedy nie ma mnie w domu. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) @up Zadzwoń do morele i powiedz to co wyżej napisałeś czyli dlaczego zmienili godziny i nie mogłeś sprawdzić....W razie problemów dowiedz się na jakiej podstawie wydano zamawiany towar osobie innej.To nie ważne ojciec czy matka.Ty zamawiałeś i ty powinieneś odebrać. Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Protokół uszkodzenia z DHL można wypełnić nawet następnego dnia. Najlepiej jakby kurier przyjechał i wspólnie z Tobą Autorze go wypełnił. Ważne jest też czy na opakowaniu były naklejki, żeby obchodzić się z przesyłka ostrożnie (taki czerwony kieliszek). DHL może próbować odrzucić reklamację, a jeden argument już mają - nie uszkodzone opakowanie. Natomiast jeśli nie było etykietki z kieliszkiem, to kolejny argument na nie dla DHL (i winą obarczą Morele). A czy przesyłka była ubezpieczona na te 6 tysięcy? Poza tym na samą reklamację przesyłki jest 14 dni -> http://dhlservicepoint.3e.pl/strona.php?p=32 I można poczytać tez ten wątek -> http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/409544-uszkodzona-przesylka-kurierska-dhl.html a szczególnie ostatni wpis - autor z kurierem tak sporządzili protokół, żeby został uznany. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Ponieważ nie minęło jeszcze trzech dni dzwoń do firmy przewozowej.Muszą przysłać kuriera i napiszecie reklamację.Jeszcze jedno.Czy kurier dzwonił do Ciebie z informacją o zmianie godzin dostawy?Rozmawiałem z morele o takiej dokładnie sprawie i powiedzieli mi,że nie ma problemu tylko musisz szybko działać (3 dni).Zadzwoń do nich a powiedzą dokładnie co i jak robić..... Cytuj Link to post Share on other sites
Meursault 9 Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 @up Kurier zadzwonił, gdy już był pod domem. Nie wiem, czy w takiej sytuacji miałem go odesłać i powiedzieć żeby przyjechał później, ale teraz to już nieistotne. Dzisiaj DHL ma przyjechać żeby spisać protokół szkody. Na pudle są naklejki "Uwaga! NST". Nie wiem, co one oznaczają, ale domyślam się, że to coś w stylu "uwaga szkło". Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 W morele powiedzieli mi,że nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat.Dobrze,że zadziałałeś szybko.Myślę wszystko się wyjaśni no ale będziesz musiał trochę poczekać ale chyba warto.Powodzenia... Cytuj Link to post Share on other sites
GoingMad 396 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 To komp musial im spasc niczym wlozyli do pudla innej opcji nie ma (jak mowisz ze pudla byly nienaruszone). Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 NST - przesyłka niestandardowa: O kształcie okrągłym, cylindrycznym lub owalnym O nieregularnych kształtach z wystającymi elementami O lepkiej powierzchni uniemożliwiającej zsuwanie się (np: gumy itd.) Zawierające luźne ciężkie elementy lub takie, których rozkład ciężaru jest nierównomierny Umieszczone w luźnym opakowaniu lub o niestabilnym kształcie (tzn. możliwe jest przesunięcie się zawartości i związane z tym przesunięcie środka ciężkości podczas transportu) Oznakowane naklejkami DHL „Góra” oraz „Uwaga! NST”; których zawartość wymaga obsługi specjalnej ze względu na możliwość uszkodzenia innych przesyłek lub uniemożliwienie automatycznego sortowania w magazynach przeładunkowych Cytuj Link to post Share on other sites
Meursault 9 Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Mam spisany protokół szkody. W Morele powiedzieli żeby zgłaszać reklamację na "montaż komponentów" i mają odpowiedzieć w ciągu 24h. Cytuj Link to post Share on other sites
bossk 1092 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 hej, mam nadzieje ze sie obejdzie bez tego, ale przeczytaj to: http://supermarket.blox.pl/2014/04/Co-moze-zrobic-klient-jesli-kurier-rzucal-jego.html jezeli beda problmy z reklamacja zglos sie do prowadzacego bloga, jego interwencje potrafia cuda zdzialac Cytuj Link to post Share on other sites
kajtek. 11359 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 W Morele powiedzieli żeby zgłaszać reklamację na "montaż komponentów" i mają odpowiedzieć w ciągu 24h. Czyżby się przyznali ? Cytuj Link to post Share on other sites
eVerest 1092 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 To jest dobry znak jak powiedzieli - zgłaszać. Co by nie gadać mega - sklep 2014 roku.http://www.morele.net/wiadomosc/morele-net-najlepiej-ocenianym-duzym-sklepem-internetowym-w-polsce/703/ Niech teraz to udowodnią Cytuj Link to post Share on other sites
Meursault 9 Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Czyżby się przyznali ? Nie nazwałbym tak tego, chociaż wczoraj wysłałem zapytanie do sklepu wraz z opisem uszkodzeń i w odpowiedzi również napisali żeby zgłaszać. Zobaczymy jutro, mają odpowiedzieć w ciągu 24h. Cytuj Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Firma kurierska to DHL. I wszystko jasne. Oni potrafią stłuc zapakowany w karton kubek, owinięty w kilkanaście warstw folii. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Miałem podobny problem z Proline.pl i kurierem GLS. Pudła dostałem dwa (obudowa osobno, podzespoły osobno, bo sam lubię poskładać) - oba nienaruszone.O ile podzespoły były całe, to obudowa (w folii i otoczona styropianem) miała wgnieciony cały bok i wyłamany przedni panel jakby ktoś w nią kopał lub czymś uderzył. Protokół uszkodzenia sporządzono na drugi dzień, a obudowę odesłałem na ich koszt. Generalnie tylko współczuć, a moim skromnym zdaniem wina leży po obu stronach - zły montaż (nie do końca wpięta karta i źle zamontowane dyski w zatokach) + "latające" pudło w trakcie transportu/przeładunku dokonało dzieła zniszczenia. Cytuj Link to post Share on other sites
kerios83 16 Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 To nie jest wina kuriera, tylko źle złożonego sprzętu. Jak byś miał jebn$# obudową tak aby przykręcona karta wypadła ze slotu PCIE to chyba musiałbyś ją z 4 piętra zrzucić i wiadomo jak by wyglądała, więc ewidentnie było to źle złożone. Poza tym w obudowa coisaira dysk jezeli mialby wypasc to tylko do przodu, z tylu trzymaja go kable sata/zasilania, gora dol przy szynie jest prawie niemozliwe. Pewnie ktoś miał ostatni dzien w pracy albo poklocil sie z kierownikiem czy tam stwierdzil, ze za takie grosze to do konca zycia bedzie niewolnikiem i nie chcialo mu sie robic. Szkoda tylko, ze bujasz sie z tym ty - nic nie winny klient. A zestaw fajny, chlodzonko, obudowa super Miejmy nadzieje, że nie będzie żadnych problemów z reklamacją w morele Cytuj Link to post Share on other sites
Meursault 9 Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 Dzisiaj przyjeżdża kurier żeby zabrać przesyłkę z powrotem do Morele. Niestety, zamiast cieszyć się nowym sprzętem, muszę czekać. Mam przeczucie, że reklamacja może potrwać długo. W przyszłym tygodniu znowu długi weekend i sprawa na 4 dni zamrożona. Cytuj Link to post Share on other sites
kajtek. 11359 Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 Przykra sprawa ale najważniejsze w tym momencie jest to, żeby ją pozytywnie załatwić. Im dłużej będziesz czekał tym większą będziesz miał radość i satysfakcję na koniec tej przygody, 1 Cytuj Link to post Share on other sites
WujkuNieBijKota 192 Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 I jak tam? Jakieś postępy? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.