Skocz do zawartości

Profesjonalny zestaw dla grafika [5-7 tys zł]


Recommended Posts

Witam,

Szanowni użytkownicy potrzebuję waszej fachowej pomocy, jestem pracującym informatykiem i w zakresie sprzętu komputerowego z górnej półki nie jestem na bieżąco. Pracuję w skromnej i ubogiej firmie i jestem doskonale obeznany w sprzęcie za "jak najtaniej i jak najwięcej" ...Szefostwo nigdy nie rzuciło środków na dobry sprzęt i po wielu latach pracy zwyczajnie wypadłem z obiegu w konfiguracjach za kwoty 5 - 7 tys. zł

 

Aktualnie praca na "biurowym" służbowym komputerze jest nie do zniesienia. W pracy zajmuje się powszechnie całym zakresem IT i grafiką komputerową w dużych ilościach. Nie jestem już w stanie pracować na tym co mam a firma odmówiła wymiany lub jakiegokolwiek polepszenia mojej stacji roboczej. Rozmowa zatrzymała się na etapie, że mogę złożyć wypowiedzenie jeżeli nie umiem pracować na tym co mam... Najprościej było by zmienić pracę, ale w regionie w którym mieszkam o pracę nawet na przysłowiowej taśmie jest ciężko. Moim jedynym wyborem jest kupno sprzętu za własne pieniądze by móc zachować pracę i wykonywać obowiązki z nią związaną... Zdecydowałem się i zaciągnąłem kredyt. 

 

Na stacje roboczą (bez monitora) chciałbym przeznaczyć min. 5 tys zł i nie przekroczyć przy tym kwoty 7 tys. zł (Chyba, że... naprawdę będzie warto). Komputer będzie służył przy budowie stron internetowych (projektowanie, cięcie, kodowanie) i grafiki komputerowej (Profesjonalne projektowanie m.in: wizytówek, plakatów, skład tekstu na potrzeby druku m.in. projekty wielostronicowych broszur reklamowych, banerów i bilbordów (duże wymiary) itp ...W bardzo niedalekiej przyszłości chciałbym zająć się grafiką 3D - projekty wnętrz i obróbką video (cięcie, dopasowywanie sekwencji filmu) na potrzeby telewizji regionalnej.

 

Podstawowe programy w których będę pracował każdego dnia: Corel, Illustrator, Photoshop