Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Artefakty ?

bf3 artefakty pomocy ati radeon tekstur tekstury

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcin90

marcin90
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 16 kwiecień 2014 - 13:09

Witam, podczas grania w bf3, zauwazylem ze, tekstury nie są poprawnie wczytane (jest to tak jakby niewidzalny trojkat na ekranie monitora, w ktorym tekstury są ladnie wczytane, a poza krawędziami tekstury się lamią i są brzydkie, dopiero jak ruszę myszką w prawą i/lub lewą stronę one sie poprawiają, za to inne juz tracą jakość...). Wydaje mi sie ze to są artefakty, karta jest nowa, jednak swego czasu mocno się nagrzała. Spotkaliscie sie z takim problemem ? Moze to tylko wina samej gry a nie mojej karty ? Jesli mnie nie rozumiecie dokladnie, to wrzucę kilka screenów.


  • 0

#2 simon96

simon96
  • Gaduła

  • 437 postów

Napisano 16 kwiecień 2014 - 14:06

Najlepiej wrzuć jak to wygląda, oraz model karty graficznej.


  • 0

nie chce nikt kupić serwera ? dl360 g6 - 2x x5570 | 32gb ram ddr3 | 4x sanki | mnostwo czesci zamiennych 
Leży i mi sie kurzy bo już nie gram :/


#3 marcin90

marcin90
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 16 kwiecień 2014 - 16:29

Najlepiej wrzuć jak to wygląda, oraz model karty graficznej.

kurde robilem screeeny, i nie wiem dlaczego jak wrzucalem je do painta to wyswietlal mi sie prawidlowy obraz, a nie taki zrzut jaki chwycilem ... zonk, w kazdym badz razie z daleka tekstury mam niedopracowane dopiero jak podchodze do nich, zaczynają sie ladowac takim pionowym paskiem ;d (jakby skan), i od lewej pojawiaja sie prawidlowe cienie, ogolnie tekstura wyglada ladniej (chociaz nie ze wszystkimi teksturami jest taki problem na oko to jakies 30 %) moja karta to hd7790 2gb. Chyba ze moze byc to wina dysku ? bo jest on juz dosc stary i wolno pracuje z tego co zauwazylem. i jeszcze dodam ze po instalacji sterownikow do karty graficznej pasek narzedzi windows zrobil sie bialy, a byl niebieskawy.... to taki szczegol, albo blad na bledzie ... pomozcie jesli sie da


Użytkownik marcin90 edytował ten post 16 kwiecień 2014 - 16:57

  • 0

#4 andrei

andrei
  • Dyskutant

  • 169 postów

Napisano 16 kwiecień 2014 - 18:31

Podaj wszystkie parametry komputera. Korzystasz z wersji beta sterowników tzw. Mantle?


  • 0

#5 marcin90

marcin90
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 16 kwiecień 2014 - 22:18

Podaj wszystkie parametry komputera. Korzystasz z wersji beta sterowników tzw. Mantle?

amd six core 6300

8gb ramu niekompatybilne z plyta glowna

zasilacz 600w

plyta badziewie asus m5a78l-m le

radeon hd7790

 

 

Niektore tekstury jak sa oddalone ode mnie, to wystarczy ze rusze myszką i wtedy zmieniaja one swoja postac... znaczy sie wygladaja duzo lepiej, a czasem jest tak, ze sie pokazuja po chwili...

 

Nie korzystam z Mantle


Użytkownik marcin90 edytował ten post 16 kwiecień 2014 - 22:25

  • 0

#6 MasterBarti

MasterBarti
  • Maniak

  • 3990 postów
  • 3DMark 06:35526 http://www.3dmark.com/3dm06/17662067

Napisano 16 kwiecień 2014 - 23:12

Mógłbyś spróbować uchwycić ten problem na zdjęciu (choćby telefonem o ile się uda uchwycić problem), bo na prawdę ciężko załapać o co dokładnie chodzi. Lub przynajmniej znaleźć podobne zdjęcie w google grafika.

 

8gb ramu niekompatybilne z plyta glowna

Proszę wyjaśnij ???

Ile wykrywa system i z jaką działa prędkością ?


  • 0

CPU i5-4690k @4,5 a na nim Scythe Mugen 2, MOBO MSI Z97-G43, GPU Sapphire Tri-X OC R9-290 (N.Ed.) RAM 2x4GB Kingston HyperX Beast @2600 cl11, HDD WD3200AAKS, PSU OCZ StealthXStream 2 600W, LCD GW2760HM, AUDIO Logitech z-5500


#7 marcin90

marcin90
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 17 kwiecień 2014 - 14:50

wykrywa mi te 8gb, jednak timingi ustawia nizsze przy 1600 mhz, niz byc powinny, i znajduje inny model niz mam w rzeczywistosci


wykrywa mi te 8gb, jednak timingi ustawia nizsze przy 1600 mhz, niz byc powinny, i znajduje inny model niz mam w rzeczywistosci

chodzi o to ze poprostu tekstury mi sie poprawnie moim zdaniem niedoczytują, dopiero jak sie zblizam do nich to poprawia mi sie ich jakosc


  • 0

#8 andrei

andrei
  • Dyskutant

  • 169 postów

Napisano 17 kwiecień 2014 - 16:40

Tak masz w każdej grze?


  • 0

#9 Soxic

Soxic
  • Bywalec

  • 92 postów

Napisano 17 kwiecień 2014 - 17:05

Andrej, "specu"... Z tego co wiem to mantle jest jedynie dostępne dla BFa 4 z serii Battlefield więc wydaje mi się ze niemożliwa jest gra w trójkę na mantle. Zrób zdjęcie monitora telefonem lub aparatem kiedy problem występuje.
  • 0

#10 andrei

andrei
  • Dyskutant

  • 169 postów

Napisano 17 kwiecień 2014 - 17:11

Włącz sobie mózg. Sterowniki w wersji beta mogą źle działać na każdą starszą grę, dlatego zapytałem czy ma sterowniki mantle.


  • 0

#11 marcin90

marcin90
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 17 kwiecień 2014 - 23:00

Włącz sobie mózg. Sterowniki w wersji beta mogą źle działać na każdą starszą grę, dlatego zapytałem czy ma sterowniki mantle.

na wszystkich sterach to samo zrobilem screena na ktorym widac dokladnie ze cienie sa rzucone na polowe statku i gdy ruszam myszka w lewo laduja sie cienie z lewej za to z prawej znikaja i nie wiem czy to tak ma byc, moim zdaniem szpetne to jest i tak byc nie powinno, czesto w akcji jak laduja mi sie te cienie to poprostu mnie to oslepia szczegolnie na multi http://www.speedysha...om/psCBX/aa.png


  • 0

#12 MasterBarti

MasterBarti
  • Maniak

  • 3990 postów
  • 3DMark 06:35526 http://www.3dmark.com/3dm06/17662067

Napisano 18 kwiecień 2014 - 06:42

Podobne problemy mogą powodować sterowniki ale skoro je wykluczyłeś, to wygląda mi to na to o czym myślałem ;)
Niestety to nie błąd, tylko celowe zabiegi optymalizacyjne. Obiekty w oddali mogą mieć mniej szczegółów, gorsze cienie, tekstury itp.
Tutaj złapałeś zasięg rysowania cienia a obracając kamerę zmieniasz minimalnie tę odległość, stąd objaw który widzsz.
Jedyna opcja to zwiększyć ustawienia grafiki, o ile jeszcze to jeszcze możliwe...

Użytkownik MasterBarti edytował ten post 18 kwiecień 2014 - 06:44

  • 0

CPU i5-4690k @4,5 a na nim Scythe Mugen 2, MOBO MSI Z97-G43, GPU Sapphire Tri-X OC R9-290 (N.Ed.) RAM 2x4GB Kingston HyperX Beast @2600 cl11, HDD WD3200AAKS, PSU OCZ StealthXStream 2 600W, LCD GW2760HM, AUDIO Logitech z-5500


#13 marcin90

marcin90
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 22 kwiecień 2014 - 23:09

Podobne problemy mogą powodować sterowniki ale skoro je wykluczyłeś, to wygląda mi to na to o czym myślałem ;)
Niestety to nie błąd, tylko celowe zabiegi optymalizacyjne. Obiekty w oddali mogą mieć mniej szczegółów, gorsze cienie, tekstury itp.
Tutaj złapałeś zasięg rysowania cienia a obracając kamerę zmieniasz minimalnie tę odległość, stąd objaw który widzsz.
Jedyna opcja to zwiększyć ustawienia grafiki, o ile jeszcze to jeszcze możliwe...

racja tu chodzilo akurat o cienie, ale w innych przypadkach mam na monitorze ''niewidzialne trojkaty'' ktore odslaniaja mi prawidlowy obraz jak sie ruszam... mowi to wam cos ?


racja tu chodzilo akurat o cienie, ale w innych przypadkach mam na monitorze ''niewidzialne trojkaty'' ktore odslaniaja mi prawidlowy obraz jak sie ruszam... mowi to wam cos ?

lub wyglada to tak ze poprostu nie doczytuje mi tekstur, ide sobie ide nagle pojawia mi sie jakas trawa czy jakies kamienie .... ktore powinenem widziec z dalszej odloglosci, kwestia paru krokow - bf3 glownie w to gram i wiem ze jest wymagajacy jesli chodzi o grafe


Użytkownik marcin90 edytował ten post 20 kwiecień 2014 - 13:05

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: bf3, artefakty, pomocy, ati, radeon, tekstur, tekstury

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych