Skocz do zawartości

NevenTale - Polska rewolucja w grach MMORPG


Recommended Posts

http://neventale.com/wp-content/uploads/2013/10/NevenTale-logo4.png
 
 
Witam,
 
Jako reprezentant VAVEL Game Studios, chciałbym przedstawić najnowszy projekt gry online. NevenTale będzie prawdziwym przedstawicielem gatunku MMORPG, z podziałem na rasy lecz brakiem systemu klasowego. Naszymi głównymi celami jest stworzenie gry która będzie kreowana przez graczy, przez co nigdy się nie skończy, a co najważniejsze - nie znudzi ;) Nie będę się tu rozpisywał bo jeden post zająłby mi kilka stron jeśli chciałbym wypisać wszystko co mamy w planach, dlatego po więcej informacji zapraszam na strony:

Dzisiaj o 17:00 rusza kampania na Kickstarterze, więc jeśli projekt się podoba przesyłajcie informacje dalej aby umożliwić nam tworzenie pierwszej porządnej gry tego typu która wyjdzie z naszego kraju. Pokażmy że Polacy też potrafią! Tutaj artykuł na gram.pl

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=DCxxWUKHDJc

Edytowane przez xLokos
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

2 miliony to jest zaledwie 1/10 tego co potrzeba na wyprodukowanie takiej gry. Ta kampania jest jedynie po to, żeby pokazać inwestorom, że ludzie by chcieliby w coś takiego grać, jak i po to żeby nie wchodzić w projekt bez wkładu własnego. Dzięki temu unikniemy sytuacji gdzie sponsor powie 'Ja płacę - ja mówię co w tej grze będzie'.

Link to post
Share on other sites

Skąd taki wniosek? Cały projekt gry jest już praktycznie gotowy, systemu płatności nawet nie przemyśleliśmy. Ma to być gra typu 'fremium' czyli coś jak League of Legends, gdzie za pieniądze będzie można kupić tylko wizualne ulepszenia. To jedyne co jest ustalone. Cała gra nie jest od razu opisana, ponieważ Kickstarter na to nie pozwala, z resztą od początku ustaliliśmy że nowe porcje informacji na temat tego co ma zawierać NevenTale będziemy wprowadzać w update'ach. Jeśli chodzi Ci o nagrody, to poprzeglądaj Kicstartera i zobacz jak to działa - trzeba coś zaoferować, ludzie nie będą wpłacać pieniędzy za darmo ;)

Link to post
Share on other sites

Jak jesteś w stanie zupełnie za darmo stworzyć część gry która będzie się nadawać do przedstawienia jako gameplay, to chętnie Cie przyjmiemy do zespołu. Nikt nie pracuje za darmo, póki co wszystko jest opłacane z naszych prywatnych kieszeni, które niestety nie są aż tak głębokie. Gdybyśmy mieli fundusze takie jak Blizzard czy Bethesda to myślę że ta kampania na Kicstarterze nie miałaby miejsca, jedyne co by było potrzebne to porządna reklama.

Link to post
Share on other sites

Myślę, że to tak nie działa. Nikt wam nie da tyle hajsu na coś o czym nic nie wiadomo i co de facto jeszcze nie istnieje. Jak przeglądam kickstartera to Ci co zbierają najwięcej kasy dają właśnie jakiś gameplay na początek, żeby gracz wiedział, że gra jest w produkcji.

 

A ty odpowiadasz tylko za reklamę, czy bierzesz czynny udział w produkcji ?

Link to post
Share on other sites

Życzę wam jak najlepiej, ale studio które nie ma za sobą żadnego ukończonego projektu, i zaczyna od tak gotówkochłonnego przedsięwzięcia jest według mnie skazane na porażkę (kickstarterową).

Link to post
Share on other sites

@Dzonzi Gra nie może być w produkcji, $2M to nawet za mało na stworzenie dema gry MMORPG, a nikt z naszego studia takim funduszem nie dysponuje. To co widać na Kickstarterze może tego nie obrazować, ale stworzenie aktualnej wersji konceptu kosztowało nas na prawdę dużo wysiłku i nie tylko. Co do mojej pozycji powiedzmy że jestem wielofunkcyjny, ale głównie zajmuje się PR ;)

 

Jak już wiele razy było mówione w wielu miejscach, ta kampania nie jest po to żeby 'gromadzić hajs', tylko po to żeby przyciągnąć jakiegoś inwestora, któremu projekt się spodoba. Im więcej ludzi da nawet po tym $1, tym bardziej popularne się to zrobi. 'Grube ryby' zobaczą że społeczności się gra podoba i warto w takie coś zainwestować. Te $2M to tylko mała część tego co jest potrzebne, a jak już wcześniej tłumaczyłem lepiej mieć jakikolwiek własny kapitał startowy niż wchodzić z niczym.

 

@Muchas Chyba lepiej że chcemy stworzyć coś co graczom się będzie podobać, niż kolejne badziewie na które wszyscy będą narzekać. Jako studio rzeczywiście nie mamy żadnych osiągnięć, ale pojedyncze jednostki już mają i to dosyć spore, także nie można powiedzieć że jesteśmy w tym 'nowi'.

Myślę że gdyby teraz powstała taka kampania studia Riot Games (League of Legends to ich pierwszy i jedyny tytuł) na Kickstarterze, z funduszem podobnym do naszego, ludzie by mówili mniej więcej to samo. Gdyby ktoś powiedział, że gra która jest kopią Doty, kiedy istnieją też gry o podobnym charakterze z lepszą i mniej cukierkową grafiką, bardziej rozbudowanym gameplayem, że to będzie najpopularniejsza gra on-line uznawana jako sport, gdzie na mistrzostwa będą przyjeżdżać masy ludzi i teamów z całego świata, kazaliby mu się popukać w głowę i iść do domu.

Edytowane przez xLokos
Link to post
Share on other sites

Tak szczerze, jestem fanem rpgów, gram w nie całę życię i chciałbym aby było więcej gier pokroju wiedźmina, ale tutaj chcieć tyle kasy nie pokazująć kompletnie nic ? szczególnie po tylu wtopach kickstartowych projektów ... "$2M to nawet za mało na stworzenie dema gry MMORPG" dobre ... może by tak pokazać chociąż concept art jakieś ? o ile jakieś macie

Link to post
Share on other sites

Concept arty prezentują się przyzwoicie na stronie Kickstartera, mi się osobiście podobają. Rozumiem, że te dwa miliony to raczej tak na pokaz, chodzi o to żeby pokazać, że są ludzie chętni do wydania pieniędzy na taką grę, a nie o zebranie takiej kwoty. Dzięki, temu później negocjacje z potencjalnym inwestorem są łatwiejsze. Tak mi się wydaje, ale to tylko moja osobista opinia...

Link to post
Share on other sites

@Snajperro Dokładnie tak. Próbuje to wytłumaczyć już od początku..

 

Concept artów jest baardzo dużo, część z nich przedstawiliśmy na Kicstarterze, niestety nie możemy dać ich wszystkich z powodów estetycznych projektu jak i ograniczenia miejsca przez sam Kickstarter. Będą dodawane w kolejnych update'ach.

 

@Dzonzi Jeśli kampania się zakończy, a nie uzbieramy tych $2M, wtedy wszystkie pieniądze są odsyłane. No chyba że ktoś uzna, że projekt mu się podoba i chce żebyśmy sobie zostawili na dalszy rozwój, tego mu nie będziemy zabraniać ;)

 

Możecie wpłacać nawet po jednym dolarze, chodzi o to żeby było jak najwięcej 'backer'ów' - to jest najważniejsze. Początkowo chcieliśmy ich uzbierać 200tys, ale teraz widać że popełniliśmy błąd nie robiąc wcześniej żadnej konkretnej reklamy, co jak najszybciej staramy się naprawić.


Polecam przeglądnąć kampanię na Kickstarterze jeszcze raz, weszło sporo nowych zmian ;)

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...